World of Wacraft hlavním tahounem Vivendi Games
Pravidelně každé čtvrtletí oznamované výsledky hospodaření společnosti Vivendi mají už skoro dva roky jedno společné – videoherní divize Vivendi Games finančně táhne celý mediální Vivendi cirkus. Podle očekávání to má na svědomí MMORPG World of Warcraft, které se stále prodává jako by odstartovalo před měsícem a ne před dvěma roky. A bude hůř, respektive lepe, protože se na obzoru rýsuje datadisk The Burning Crusade. Ten by měl vyjít počátkem příštího roku a není pochyby o tom, že na něm Vivendi Games vyrýžuje pěkných pár miliard euro. Přeci jenom na něj čeká několik milionů pravidelných hráčů WoWka po celém světě.
Vraťme se však ke společnosti Vivendi, která se pochlubila výsledky hospodaření za čtvrtletí, jež skončilo 30. září. Prodeje Vivendi v tomto období dosáhly 4.89 miliard euro, přičemž nejvíce se na tom podílela právě videoherní divize Vivendi Games, respektive World of Warcraft. Tržby Vivendi Game totiž, oproti stejnému období minulého roku, stouply o dalších 15 procent na 182 milionů euro. Velmi dobře si prý vede i v říjnu vydaná akce Scarface: The World is Yours s virtuálním Al Pacinem v hlavní roli.