Vývoj Skull & Bones byl opakovaně restartován
Námořní akce Skull & Bones byla oznámena na E3 2018, od té doby jsme o ní prakticky neslyšeli. Když už se k nám nějaké informace dostaly, týkaly se především odkladů. Vydání hry bylo nejprve posunuto na rok 2019, následně pak na fiskální rok 2020. Dle posledních náznaků by však vývojáři nemuseli stihnout ani tento termín.
Moře, lodě a námořní bitvy v rámci série Assassin’s Creed jsou obecně považovány za velmi kvalitní prvky hry. Dává tedy smysl, že se Ubisoft rozhodl udělat titul, jehož koncept je na nich přímo založen. Důvěru získalo studio Ubisoft Singapore, které je za námořní prvky série Assassin’s Creed zodpovědné.
Vypadá to však, že si vývojáři neumí s velkým projektem poradit. Tomu nasvědčují výše zmíněné odklady. Že je s hrou něco v nepořádku naznačuje také Jason Schreier z Kotaku. Na Twitteru se zmínil, že byla hra hned několikrát rebootována, ke konci roku 2018 se navíc tým rozloučil s kreativním ředitelem. Schreier dodává, že si na hru ještě nějaký čas počkáme.
Lots of reboots. Creative director left toward the end of 2018. It'll be a while for that one still
— Jason Schreier (@jasonschreier) February 6, 2020
Ubisoft má momentálně ve frontě poměrně dost titulů, které čekají na odbavení. Třeba Watch Dogs Legion nebo Gods and Monsters. Skull & Bones se s největší pravděpodobností dostane na řadu později.