Vyspělá AI v Hitman: Absolution
Hitman: Absolution by měl být více akčnější a filmovější, tedy alespoň to ve svých dojmech tvrdí náš vyslanec na E3 Jarda Möwald. Dočkat bychom se však měli i velmi komplexní umělé inteligence, o čemž se v jednom z rozhovorů rozpovídal gameplay director hry Christian Elverdam.
Christian v rozhovoru zdůrazoval především roli kostýmu, na něž budou různě reagovat různá NPC. Jako příklad Elverdam uvedl situaci, kdy Hitman vleze do pokoje plného hipíků. V případě, že bude oblečen jako policista, může čekat určitou formu pasivního odporu. Jestli však vejde ve svém tradičním a stylovém outfitu, dostane se mu značně vřelejšího přijetí; jelikož jak známo: květinové děti mají rádi všechno a všechny až na ty fašounský poldy.
Právě realistický systém chování okolních NPC má být vedle holohlavého mistra převleků jednou z hlavních zbraní titulu.
Další úsměvný příklad a více informací o chování enpécéček najdete v již zmiňovaném článku zde.