Vávra představuje souboje na ostří meče
Realistické znázornění středověkých šermířských soubojů je jedním z hlavních taháků Kingdom Come: Deliverance. Do nedávno vydané alfy hra soubojový systém neobsahovala a patříte-li mezi fanoušky Warhorse, tak jste ho nejspíše už sami vyzkoušeli. Přesto by vám nové video nemělo uniknout, protože nabízí zatraceně zajímavý pohled do zákulisí výzkumu a implementace boje s meči.
S gumovými atrapami, ale i s opravdovými zbraněmi a v dobovém brnění se lidé z Warhorse vydali na cvičiště (mezi čtyři sviště) si souboj vyzkoušet, aby věděli, co vlastně do hry mají převést. Při vymýšlení způsobu, jak ve hře zprostředkovat fyzickou surovost boje se vývojáři nakonec rozhodli místo animování všech potřebných pohybů lidí a mečů přenechat realistické zobrazení střetů zbraní na algoritmech, které je při hře vypočítají.
Přesto nebylo úplně možné do hry převést rychlost šermu a kvůli hratelnosti Warhorse souboje zpomalili, aby hráči měli dostatek času reagovat na výpady protivníka. Historickou přesnost však zachovávají autentické pohyby, které údajně patřily mezi to nejnáročnější na celém systému. Vývojáři totiž museli najít pohodlný střet realismu se zábavou a ani jedné straně nic neupřít.
Warhorse se o svých plánech s další verzí alfy Kingdom Come: Deliverance ještě nepodělili, nicméně můžeme čekat, že by alfa 0.5 (?) mohla opět rozšířit mapu světa, přidat questy a nové herní mechanismy k alchymii, šermu, lukostřelbě a jízdy na koni. Co byste si nejraději vyzkoušeli vy?