V maloměstech v XCOM 2 se zastavil čas
Naposledy nám vývojáři z Firaxis ukázali, že se XCOM 2 nebude odehrávat pouze v technologicky vyspělých megaměstech, ale že často na svých partyzánských misích zavítáme i do divočiny. Prostor mezi oběma extrémy propojí městečka, kde se čas téměř zastavil.
Maloměstské oblasti se nacházejí na okrajích megaměst a většinou v nich žijí lidé, kteří chtějí pokračovat ve stylu života před příchodem mimozemšťanů. To ovšem neznamená, že by ADVENT na příměstské oblasti zapomněl a tak se zde nacházejí billboardy se zákeřnou propagandou i pořádkové stanice, ze kterých vojáci ADVENTU vycházejí na obchůzky po okolí.
Jinak se zde technologie zdánlivě zastavila. Kromě občasných těžkých satelitů či solárních panelů byste mezi rodinnými domky, místními obchůdky a restauracemi snad ani nový stav světa nepoznali.
XCOM 2 vychází 5. února pouze na PC.