Statistiky digitálních příjmů za říjen
Pokud jste sledovali poslední novinky ve světě F2P her, nemohl vás minout velký trend ve formě čínského Genshin Impact od studia MiHoYo. Mnoha nových her podobného typu jsme se v poslední době nedočkali, a ve spojení s velmi stylizovanou grafikou tak do hry zamířily miliony hráčů. A společně s nimi i miliony dolarů.
Dle společnosti Superdata se tak Genshin Impact stalo napříč všemi platformami nejvýdělečnější hrou za říjen. I když se v jednotlivých žebříčcích příjmů hra nikdy neumístila na prvním místě, kombinovaně jde o obrovský úspěch. Bohužel analytici nepřinesli přesnou částku, celkově ale za říjen hráči utratili 10,6 miliardy dolarů, tedy o 14 procent více, než v minulém roce.
U PC jde o klasiku, kde první příčky tradičně obsazuje League of Legends, Crossfire či Dungeon Fighter Online. Na konzolích obsadilo první místo NBA 2K21, a to i přes velkou kritiku ze strany hráčů – očividně velké části z nich monetizace stále nevadí. Na druhé místo zamířila FIFA 21, třetí místo obsadilo loňské CoD: Modern Warfare.
Co se prodejních statistik za říjen týče, dozvídáme se třeba o Crash Bandicoot 4, který údajně prodal 402 tisíc digitálních kopií, či Star Wars Squadrons, jenž se těší 1,1 milionu prodaných kopií.