S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Minimální hardware:
- CPU 2 GHz, 512 MB RAM, 128 MB GFX
- Doporučený hardware:
- CPU 3,5 GHz, 1,5 GB RAM, 256 MB GFX
- Výrobce:
- GSC Game World
- Distributor:
- THQ
- Distributor v ČR:
- CD Projekt
- Oficiální stránky:
- www.stalker-game.com
Je málo her, které ze schématu střílení v první osobě třískají víc, než jen zvuk prázdného zásobníku. S.T.A.L.K.E.R. to v mnoha ohledech dokázal. Ve stínu pod elektrárnou / poslouchat Geigerův počítač?Ano, dočkali jsme se.
Více v recenzi Lukáše Grygara!
STAHUJTE:
Videorecenze: Stáhnout v nízké (17 MB, MOV) nebo vysoké (35 MB) kvalitě.
Černobyl v roce 2004 (reportáž): Stáhnout ve vysoké (40 MB) kvalitě.
Články
S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl
Je málo her, které ze schématu střílení v první osobě třískají víc, než jen zvuk prázdného zásobníku. S.T.A.L.K.E.R. to v mnoha ohledech dokázal. Ve stínu pod elektrárnou / poslouchat Geigerův počítač? Ano, dočkali jsme se.
- Rubrika
- Recenze
- Datum vydání
- 3. 4. 2007
- Autor
- Platforma
- PC
Piknik u Černobylu
Když přijde řeč na inspirační zdroje naší milované radioaktivní hry, obvykle se řekne „aha, to je podle toho Tarkovského.“ Film Stalker, který byl schopen rozdýchat jen málokdo, je natočen podle novely Piknik u cesty od Arkadije a Borise Strugackých.
- Rubrika
- Téma
- Datum vydání
- 3. 4. 2007
- Autor
- Platforma
- PC
Stalker: slovo překladatele
"Když jsme v časopise Sovětská literatura zveřejnili třetí verzi scénáře Stalkera, hned při mé nejbližší návštěvě Moskvy mi Arkadij Natanovič na své poměry dosti tvrdě vyčinil a řekl, že před zveřejněním jsme se ho měli zeptat, co tomu říká."
- Rubrika
- Téma
- Datum vydání
- 4. 3. 2007
- Autor
- Platforma
- PC
Piknik u cesty
Společně s vydavatelstvím Triton vám přinášíme první stránky knihy Piknik u cesty, která vyšla před pěti lety v nové edici pod názvem Stalker. Dozvíte se několik informací, které jinak hra opomíjí a třeba vás inspirují pro četbu celé knihy.
- Rubrika
- Téma
- Datum vydání
- 4. 3. 2007
- Autor
- Platforma
- PC
S.T.A.L.K.E.R. – čím být měl a čím skutečně je?
V průběhu šestiletého vývoje se S.T.A.L.K.E.R. tvářil jako ledasco - akční hra, RPG, adventura, naprosto free-form svět bez mandatorních úkolů... Kde zakotvila finální podoba? A co všechno museli hráči oželet, aby hra vůbec někdy vyšla?
- Rubrika
- Téma
- Datum vydání
- 4. 3. 2007
- Autor
- Platforma
- PC