RimWorld vyjde zakrátko i na PS4 a Xbox One. Čekat už musíme pouze jeden měsíc
i Zdroj: Double Eleven
Novinka RimWorld vyjde zakrátko i na PS4 a Xbox One. Čekat už musíme pouze jeden měsíc

RimWorld vyjde zakrátko i na PS4 a Xbox One. Čekat už musíme pouze jeden měsíc

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

30. 6. 2022 08:50

Oceňovaný simulátor vytváření vlastní futuristické kolonie od studia Double Eleven dorazí příští měsíc i na PlayStation a Xbox v rámci RimWorld: Console Edition. Nová edice s sebou přinese vylepšenou optimalizaci a předělané ovládání pro potřebu ovladačů; omezené míře i DLC.

Reklama

  • RimWorld: Console Edition vyjde 29. července na PS4 a Xbox One
  • Prodávat se bude za 40 dolarů (základ), nebo 55 dolarů (Digital Deluxe)
  • K dispozici bude i DLC Royalty, a to samostatně i v rámci Deluxe edice

RimWorld vyjde na konzole PS4 a Xbox One 29. července se základní cenou okolo tisíce korun. Edice, které lze předobjednat už nyní, budou celkem dvě. Ta základní, o které již byla řeč, a Digital Deluxe, která jako bonus umožní hrát o tři dny dříve a získat i DLC Royalty. Co se týká loňského DLC Ideology, které přidává i systém víry, jeho vydání není zatím v dohlednu. Podle FAQ je důvodem fakt, že všechna DLC přináší do hry mnoho komplexních prvků uživatelského rozhraní, které je třeba pro konzole zdlouhavě testovat a speciálně upravit pro potřebu ovladače. Royalty se rozhodli údajně vydat jen proto, neboť přidává řadu funkcí, jako jsou psychické síly, nové zbraně, nebo nové úkoly.

Kde rovněž studio nemá v tento moment úplně co prozradit, je nativní verze pro PS5 a Xbox Series. Prozrazují však, že hraní na nich i tak nabídne lepší zážitek než na minulé generaci. Zmíněno je vyšší rozlišení a pochopitelně i lepší chod hry. Jde-li naopak o modifikace, zde se dočkáme možná do budoucna. Vývojáři potvrdili, že nebudou k dispozici při vydání, ovšem také přidali, že mají zájem tuto funkci prozkoumat a přivést i na konzole.

Rozhraní konzolové verze je podle příspěvku na blogu PlayStationu od základu navrženo tak, aby fungovalo s ovladači a nižším počtem vstupů, které má hráč k dispozici. Většinu uživatelského rozhraní lze tak navigovat pomocí triggerů, což umožňuje snadnější přístup ke klíčovým akcím klepnutím prstu. Každé menu bylo údajně navrženo s myšlenkou, aby bylo rychlé, hladké a intuitivní, což dokazuje i plná podpora na handheldu Steam Deck.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama