Reklamy a mikrotransakce. Netflix údajně zvažuje další monetizaci herního katalogu
Společnost Netflix aktuálně disponuje poměrně rozsáhlým herním katalogem, který je dostupný předplatitelům populární streamovací platformy. Vedoucí pracovníci nyní údajně zvažují zavedení nových monetizačních metod v podobě reklam a dobrovolných nákupů. To vše ve snaze lépe zpeněžit poskytované herní služby. Informoval o tom americký deník Wall Street Journal.
- Netflix údajně zvažuje další monetizaci herního katalogu
- O potenciální diskusi informoval americký deník Wall Street Journal
- Ve hře je i příplatek nad rámec běžných tarifů
- Prozatím se jedná o nepotvrzené spekulace
Americký deník Wall Street Journal informoval o potenciální diskusi, která probíhá mezi vedoucími pracovníky společnosti Netflix, a to ohledně další monetizace herního katalogu. Společnost údajně zvažuje zavedení nových monetizačních metod v podobě reklam a dobrovolných nákupů. To vše ve snaze lépe zpeněžit poskytované herní služby. Reklamy by se měly týkat pouze zákazníků, kteří využívají tarif, jenž má jejich zobrazování implementován v základu. Řeč padla i na možnost nabízet “sofistikovanější” tituly za dodatečný příplatek.
Deník Wall Street Journal nicméně zdůraznil, že se aktuálně jedná pouze o spekulovanou interní diskusi, která v žádném případě nenaznačuje, že společnost Netflix skutečně tyto změny provede. Uvádí však, že debaty proběhly v nedávných měsících. Za zdroj informací deník označil osoby obeznámené s výše zmíněnými diskusemi.