Nejhorší přehmaty herních designérů
Určitě se vám to už stalo nesčetněkrát: hrajete svou oblíbenou hru a z ničeho nic narazíte na takový kiks, že si můžete jen bezradně poklepat na čelo a pomyslet si "něco" o vývojářích, kteří na hře pracovali. Příklady některých takovýchhle přehmatů sepsal známý herní teoretik a autor dvou zajímavých knih o herním vývojářství Ernest Adams pro internetový magazín Gamasutra v článku "Bad Game Designer, No Twinkie!". Mezi ty nejhorší příklady patří kupříkladu znovuobživování protivníků po spánku nebo uložení hry, nemožnost nastavit si vlastní ovládání hry, špatné umístění klíčových lokací či důležitých bodů, hudba, která se nehodí k prostředí, dialog, který odkazuje na věc z reálného světa anebo třeba filmečky, které nelze přeskočit. Schválně, vzpomenete si, který kiks kdy nejvíc vytočil vás?! Zdroj: Actiontrip