Multiplatformní hraní má další příznivce
Hraní napříč platformami se zdá být velkým tématem poslední doby, jenže situace okolo této zajímavé myšlenky však zřejmě není příliš vyjasněná, a to zejména díky Sony. Japonský vydavatel se totiž obává z toho, že nad hráči mimo síť PlayStation Network nemá kontrolu (více jsme psali zde), to však nebrání tomu, aby se vývojáři nesnažili situaci na trhu zvrátit, byť jde prozatím o snahy opatrné a ve své podstatě jen verbální.
Z nedávna můžeme vypíchnout příklady Rocket League i Minecraftu, k těmto dvěma se nyní přidává i tým stojící za Playerunknown’s Battlegrounds a toto mocné trio (všechny tři tituly se mohou pyšnit obrovským komerčním úspěchem i významnou hráčskou základnou) nyní sní o tom, že jednou bude možné hrát a sdílet zážitky napříč všemi hlavními zúčastněnými platformami.
Současné informace vyplývají z rozhovoru magazínu VG247 s výkonným producentem hry. Chang Han Kim v něm pravil, že s myšlenkou multiplatformního hraní si v týmu aktivně pohrávají a rádi by v první řadě zařídili hraní mezi chystanou Xbox One verzí hry a mezi tou pro PC. nicméně vedle toho se titul objeví i na PlayStationu 4 a i tam by teoreticky hraní s ostatními možné bylo. Jenže právě tam by dle současné politiky, kterou Sony razí, mohli vývojáři tvrdě narazit.
Chang Han Kim tak jako tak nadále podotýká, že v týmu v tomto ohledu každopádně neočekávají žádné technické obtíže, problém by však mohl nastat s vybalancováním hry v rámci kompetitivní složky – zde by totiž mohli být díky větší preciznosti zvýhodnění hráči s myší a klávesnicí na úkor těch s gamepady.
Nicméně jak to všechno dopadne, to teprve uvidíme. Každopádně slyšet o podobných myšlenkách rozhodně sympatické je a my můžeme jen doufat, že se do budoucna situace změní a nakonec se i Sony rozhodne podobné myšlenky podpořit.