jose-perez-jetpack-to-je-docela-masakr
Dark Void Článek José Peréz: jetpack, to je docela masakr

José Peréz: jetpack, to je docela masakr

Luke

Luke

6. 1. 2009 23:00 5
Reklama

Mohl byste nám osvětlit, o čem vlastně Dark Void je?

Dark Void je akčně dobrodružná hra, ve které bereme pozemní akci s krytím a kombinujeme jí s vzdušným soubojem. Ten nacházíme v několika směrech: hrdina má raketovou baťožinu a navíc se může skrývat i při vertikálním pohybu. To je hratelnost v kostce.

Odehrává se příběh na Zemi?

Ne, není to na Zemi. Je to místo ve voidu. Jako pilot normálních transportních letadel ztroskotáte uprostřed bermudského trojúhelníku, což pro podobné katastrofy není nejvhodnější lokace. Samozřejmě se stane něco divného. Propadnete se do paralelní dimenze známé též jako void. Jakmile se propadnete, tak potkáte skupinku jiných trosečníků, mezi kterými je i Nikolas Tesla. Celá skupina se snaží porazit bytosti nazývané Watchers a ukradnout jim dostatek technologií, aby s nimi postavili velké plavidlo a dostali se zpět do naší reality. Většina hry se tedy odehrává ve voidu.

Vím, že hra nemá RPG prvky, ale nenajdou se v ní ani žádné lehčí motivy zlepšování?

Máme systém drobného zlepšování, takže v průběhu hraní si budete moci postavu mírně modifikovat. Na začátku nebudete mít raketový bágl ani další technologické věcičky. Jakmile se propadnete do voidu a začnete ho objevovat, tak se dostanete k novým zbraním a gadgetům. Postupem času získáte třeba helmu, stabilnější raketový bágl... nejde přímo o RPG, ale nějaký vývoj ve směru vybavení i osobnostní ve hře uvidíte.

Plánujete multiplayer?

Jde o hru pouze pro jednoho hráče. Na začátku vývoje jsme plánovali i mulťák, ale pak si uvědomili, že se všemi těmi inovacemi, které nám dává vertikální pohyb, se musíme soustředit na kampaňový mód hraní pro jednoho hráče. Možná, jestli budeme dělat Dark Void 2, tak do něj mulťák zařadíme.

Máte možnost si s pomocí jetpacku najít vlastní cestičku skrz misi nebo se budeme pohybovat v kolejích?

No, upřímně řečeno, je to docela masakr. S pohybem do nového směru jsme museli vymyslet řadu nových překážek, které by vám bránili v jednoduchém průletu úrovní zdola nahoru. Takže jsme na každý úsek, kde používáte vertikální let, udělali řadu jakoby cestiček, kdy se můžete rozhodnout, jestli to vezmete zprava nebo zleva nebo přímo a po několika hodinách samozřejmě už budete vědět, jakou cestu je nejlepší si zvolit.

Jaké jsou vaše inspirační zdroje? Hra stylově vypadá hodně jako steampunk...

Naše inspirační studny sahají až k Hvězdným válkám nebo Commando Cody a Indianu Jonesovi. Jsme inspirováni dobovou popinou, které přidáváme moderní grafický kabát a zpracování. Není to tedy jako Rocketeer, ve kterém zařičely trubky a objevil se pan hrdina, co zachránil svět– tak to neděláme. Snažíme se hru držet v seriózní rovině a zároveň mít prostě zábavu v herním světě.

Otázka od hnidopicha: jmenujte tři věci, které hru především odlišují od Gears of War, Dead Space nebo...

Jo. Tak to je pochopitelně hlavně schopnost létat nejen v talířích, ale i s jetpackem. Dále pak vertikální krytí a dovolil bych si dodat, že také příběh. Nemáme takový ten mačo příběh typu JSEM VELKEJ MARIŇÁK TAK NABOUCHANEJ, ŽE SI SÁM UBLIŽUJU, ale náš hrdina je všední člověk, který má přístup k zajímavé technologii, díky které se proměňuje i psychicky. To jsou tři věci, které bych nejvíce vypíchl.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama