jak-prilakat-ke-hram-nezne-pohlavi
Novinka Jak přilákat ke hrám něžné pohlaví?

Jak přilákat ke hrám něžné pohlaví?

sleepless.

sleepless.

21. 6. 2004 06:42
Reklama

Je všeobecně známo, že největší podíl na herní populaci mají muži. Zajímavý článek nadepsaný "Gaming tries to shed boys' club image" na serveru MSNBC se zamýšlí nad tím, proč tomu tak je. Jako jeden z hlavních důvodů je udáván poměrně přímočarý fakt, totiž že těmi kdo hry nejčastěji vytváří jsou právě muži. Časy se ale v posledních letech začínají měnit. The Sims zasáhly ženskou obec více, než kterákoliv jiná hra předtím. Z pozice hráček se postupně přesunují také do jiných oblastí, ať už je to design, produkce nebo dokonce programování. A k čemu to všechno? No samozřejmě, jde jako vždycky o byznys. Cílem je dělat více her pro ženy od žen a tím získat širší herní publikum - zvýšit prodeje. Vždyť třeba takový vývojový tým The Sims se skládá ze čtvrtiny z žen, na konzolové pecce Ratchet & Clank pracovalo v týmu 100 lidí také 12 příslušnic opačného pohlaví. Jejich přítomnost nejen, že ovlivňuje samotnou hru, ale také vývojový proces - každý ví, že když je v týmu ženská, hned je atmosféra trochu jiná. Po pravdě, mám o ženách v profesi herního vývojáře trochu pochybnosti. Jistě, dokáží vyprávět úžasné příběhy (Gabriel Knight od Roberty Williams), ale řekněte mi, kolik jste v životě potkali (dobrých) programátorek? A vůbec, myslíte si, že herní vývojářství je pro ženy stejně přirozená a dostupná práce, jako třeba... servírka? Zdroj: Slashdot

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama