Hrozivé pracovní podmínky v herním průmyslu?
Když se v červenci objevila zpráva, že programátor žaluje Vivendi Universal Games za neproplacené přesčasy, vyvolávalo to spíše úsměvy. Když se nedávno to samé, ale ve větším měřítku, opakovalo u Electronic Arts, začalo to vypadat trochu jinak. A nyní asociace herních vývojářů IDGA uveřejnila na svých stránkách otevřený dopis, který z toho všeho dělá smrtelně vážnou problematiku. A používá dost silná slova, že jsou kvůli neustále se blížícím datům vydání pracovní podmínky přímo hrozivé. Dle jejich informací je v malých studiích vztah zaměstnanec/zaměstnavatel povětšinou v pořádku, ale velké firmy (viz výše uvedené příklady) dělají tak říkajíc kvůli výdělku svým lidem z práce peklo a to by se pochopitelně mělo co nejdříve změnit. Že by tedy povolání herní vývojář nebylo tak snové, ale naopak „horník hadr“? Zdroj: Gamespot