GTFO si s vámi pohraje s neviditelnými Stíny
Když bývalí zaměstnanci, kteří pracovali na Payday, skládali nový tým, nevěděli jsme, že nám budou servírovat kooperativní akci, která se atmosférou bude blížit filmovým Vetřelcům. Přesně tak se totiž GTFO prezentuje, sci-fi s hutnou, téměř hororovou atmosférou.
Možná si pamatujete, že jsme se jedné z ukázek dočkali i na prestižním The Game Awards Geoffa Keighleyho. Tehdy, ale nejen tehdy, jsme měli dojem, že na to, že hru vyvíjí relativně malá hrstka lidí, vypadá GTFO skvěle. I z letošní E3 jsme slýchali, jak je atmosféra temná a tíživá a nutí hráče přemýšlet, jestli za rohem nečíhá nebezpečí.
Tomu samozřejmě dopomáhají nepřátelé. Jeden z nich je obzvlášť vypečený. Simon Viklund, jeden z autorů, v prohlášení k novému videu doslova říká: „S novými nepřáteli Shadow může vážně smrt čekat kdekoliv, může být přímo před vámi a vy ji neuvidíte… Je to jeden ze způsobů, jak si GTFO s hráči pohrává.“ No, nejsou to slova jen do větru. Video, o kterém je řeč, si můžete prohlédnout. A skutečně své cíle sotva uvidíte.
Jsou dva způsoby, jak je odhalit. Uvidíte je na pohybovém senzoru, ale reálně budou cíle vaším očím skryté. Nebo je odhalí světlo, respektive jejich siluety budou patrné blízko světelným zdrojům, a také kužel světla z vaší zavěšené baterky pod hlavní. Snad nebude na reakci příliš pozdě.