Finanční výsledky Activision-Blizzard
Mezi další společnosti, pro které s koncem června také skončil kvartál, patří i Activision-Blizzard. A stejně jako u Microsoftu, PlayStationu a dalších je i u této společnosti vidět velký nárůst příjmů díky většímu zapojení hráčů a nutnosti zůstat doma.
Celá skupina si za uběhlý kvartál přišla na příjem ve výši 1,92 miliard dolarů, což je o půl miliardy více, než v kvartálu předchozích. Velkou část z toho tvořily digitální prodeje. Kromě obrovské popularity her od studia King, které Activision koupilo před 5 lety, se také ukazuje úspěch CoD:MW.
Warzone dosáhlo 75 milionů hráčů a dle vedení společnosti se příjem z celé CoD franšízy zdvojnásobil. Co se samotných studií týče, Activision si přišel na 992 milionu dolarů, Blizzard na 461 milionu dolarů a King na 553 milionu dolarů.
Během konference došlo i na Diablo Immortal. CFO Dennis Durkin během konference pro investory řekl, že velký úspěch Call of Duty Mobile ukazuje, že Activision umí dělat mobilní hry a že stejně úspěšné může fungovat i Diablo Immortal.