Destiny 2 už bez obtížné pasáže bety
Účastníci betaverze pokračování Destiny se často potýkali s poměrně neobvyklým problémem. Časté stížnosti mířily na obtížnost splnění mise, ve které měli hráči za úkol lokalizovat spouštěcí mechanismus generátoru a následně generátor zničit. Spouštěcí pylony generátoru byly ale dle slov hráčů jen těžko k nalezení a roztočení ramen generátoru mělo prý za následek okamžitou smrt hrdinů.
Zajímavé je vyjádření Luke Smitha, hlavy vývoje titulu. V Namek vs. Saiyan podcastu tvrdí, že jej tyto problémy překvapily, a že daný designový prvek byl odstraněn ještě před spuštěním bety. “Turbíny mě překvapily, protože ve hře připravené k vydání je jen jedna a nečekal jsem, že ještě uvidím dvě,” nechal se slyšet. “Je to perfektní příklad něčeho co jsme implementovali, zjistili že je to moc náročné, víte co, obzvláště pro začátek hry, a ve finální verzi to zase odstranili,” dodává.
Betaverze Destiny 2 je dle všeho několik měsíců starý build, který již zdaleka neodpovídá současnému stavu hry. A jak bude hra vypadat jako celek se dozvíme už 6. září na Xbox One a PlayStation 4 a 24. října na PC.