Dark Souls 2 dostanou mocného vyzyvatele
Vysoká obtížnost, důležité volby, detailní svět se spoustou míst i věcí k průzkumu a detailní vývoj postavy - tím vším se má vyznačovat německé RPG Lords of the Fallen pod hlavičkou polského City Interactive.
Zvýraznili jsme však jen jedinou vlastnost, a ne náhodou. První dojmy z výstavy E3 mluví jako o důstojném konkurentovi série Dark Souls (a jedním dechem připomínáme, že o druhém dílu jsme psali včera).
Hlavního hrdinu Harkyna budeme posílat na smrt při nebetyčně pekelné obtížnosti, frustrace se prý konat ale nebude, vše bude podáno tak, abychom hraní vnímali jen a jen jako výzvu. Výzvu stejnou, ne-li rovnou větší než právě pekelné Dark Souls.
Zasvěcení vypichují soubojový systém, který není o boji se skupinami nepřátel, ale o duelech, maximálně o soubojích proti dvěma protivníkům naráz. A to s tím, že každý takový boj je jedinečný a žádný není jednoduchý. Zároveň se jedná o systém trochu rychlejší a prý i plynulejší než ten, na jaký jsme mohli narazit v DS.
Ve hře zřejmě nepotkáme klasické třídy, ale charakter a styl hraní se bude odvíjet od aktuálně zvolené zbraně a také od individuálního vývoje hráčovy postavy. Ta pak bude brázdit nelineární svět v do kapitol rozděleném příběhu, a to v blíže neupřesněný termín roku 2014.