Ceny DICE Awards opět nepřekvapivě zválcovali God of War Ragnarök a Elden Ring
Včera proběhlo slavnostní předávání cen v rámci 26. ročníku DICE Awards. Podobně jako v případě všech ostatních podobných ocenění i tentokrát show patřila dvěma loňským hrám. Nejvíce cen si odnesl God of War Ragnarök, celkové ocenění pro hru roku zase vedle dalších sošek připadlo Elden Ringu.
- Proběhlo předání 26. cen DICE Awards
- Nejvíce si jich odnesl Ragnarök, celkové vítězstí si připsal Elden Ring
Nejlepší hry tradičně z nominací vybírali členové Akademie interaktivního umění a vědy (Academy of Interactive Arts & Sciences). Elden Ring a God of War Ragnarök poctivě rošířili své zásoby cen. Elden Ring zvítězil v kategorii celkové nejlepší hry roku. Zároveň si také odnesl cenu pro nejlepší herní režii, design a technický úspěch. Ragnarök zase posbíral největší množství úspěchů s oceněním za nejlepší animaci, umělecké zpracování, postavu, soundtrack, sound design, scénář a adventuru.
Dále už ocenění získávaly hry po jednom. Nejlepší akcí roku 2022 byl podle poroty nezávislý hit Vampire Survivors, v samotné kategorii nezávislých her ale zaujal Tunic. Nejlepší hrou pro rodinu je prý Mario + Rabbids Sparks of Hope, bojovkou MultiVersus, závodní hrou Gran Turismo 7, sportovní hrou OlliOlli World a strategií Dwarf Fortress. V kategorii virtuální reality zvítězil Red Matter 2, na mobilech pak Marvel Snap a mezi online hrami Final Fantasy XIV: Endwalker.
Na žádné překvapení tedy nedošlo. Ceny jen potvrdily, nakolik suverénní loni oceňované hry byly.