Boundary přináší FPS ve stavu beztíže
Přestřelky ve vesmíru jsme zažili už v Call of Duty a nejsou ničím novým. Aby kolem nich vznikla celá nová hra, to je ovšem něco docela jiného. Takové plány má studio Surgical Scalpels, které odhalilo novinku Boundary. Prim v ní nehraje jen stav beztíže, ale zároveň i pokročilá fyzika a destrukce okolí. A to je ve vesmíru nesmírně zajímavé.
Boundary je multiplayerovou taktickou střílečkou. V hlavní roli jsou ozbrojení astronauté, kteří se v různých režimech proti sobě postaví vybaveni několika zbraněmi a schopnostmi v závislosti na zvolené třídě. Režimy jsou Free For All, Team Deathmatch, Facility Capture a Orbital Purge. Zatímco první dva nemusíme představovat, tak ty druhé ano – Facility Capture a Orbital Purge jsou ale v postatě režimy Domination a Elimination. Takže ani tady není nic nového.
Pokud se bojíte identických map, ani v tomto ohledu se nemusíte ničeho obávat. I ve vesmíru lze totiž vymyslet hned několik typů prostředí/objektů, kolem kterých se lze pohybovat, ať už jde o solární farmy, orbitální čerpací stanice nebo také trosky kosmické lodi. Více bychom se měli dozvědět na Gamescomu. To nejdůležitější je, že na konci kola by mohlo být prostředí díky destrukci k nepoznání.
Boundary jako první vyjde na PlayStationu 4, později by mělo dojít i k vydání na PC. Datum ani jedné verze ani neznáme.