Budou padat hlavy. Další Assassin’s Creed má nabídnout brutálnější souboje
Objevily se nové informace ohledně dalšího příspěvku v sérii Assassin’s Creed. Vývojáři údajně pracují s vylepšeným enginem.
- Assassin’s Creed Red spoléhá na brutálnější souboje
- Autoři chystají evoluci systému výstavby vlastní osady
- Díky novému enginu došlo k vylepšení parkouru, animací a dalších prvků
Insider Tom Henderson servíruje další várku informací k následujícímu dílu série Assassin’s Creed. Řeč je o hře s kódovým označením Red, která se oproti předchůdcům bude v lecčem odlišovat.
Jedním z důvodů je využití vylepšené verze enginu Anvil, o níž mluví jako o Anvil Pipeline. Ta umožňuje využívat pokročilejšího ray tracingu, geometrie a globální iluminace. Engine zároveň poskytuje unifikovaný výchozí bod, o který se opírají týmy pracující na dalších dílech.
Díky pozměněnému enginu se údajně můžeme těšit na přepracované animace, parkour, dynamický systém střídání dne a noci a mnoho dalších úprav. Souboje by podle Hendersona měly vycházet z Valhally, autoři ale kladou větší důraz na gore prvky, podle všeho dojde i na dekapitace.
Vývojáři také pracují na evoluci systému budování vlastní osady, s nímž jsme se setkali právě ve Valhalle. Henderson zmiňuje možnost stavět budovy na vybraných místech, upravovat jejich interiéry, exteriéry a tak dále.
Hra by měla být blíže představena v nadcházejících měsících, předchozí zprávy poukazovaly na květen. Ubisoft počítá s tím, že další díl odbaví nejpozději v březnu příštího roku, zřejmě se však dočkáme již letos.