Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

Informace o uživateli

Uživatel o sobě nevyplnil žádné informace.

Publikované články

Ricky Runner - dojmy z Early Accessu

4. 12. 2018 / Preview

Jeden malý kluk, dva čeští vývojáři a velký sen. Jak se hraje parkourové překvapení tohoto roku?

Parkasaurus - dojmy z alfy

22. 11. 2018 / Preview

Povedená budovatelská strategie nemusí nutně být dílem desítek zkušených harcovníků. Ale tvořit ambiciózní simulátor dinosauří ZOO ve dvou ...

Shrnutí akce Inside Xbox X018

11. 11. 2018 / Téma

Několik zbrusu nových titulů, spousta obsahu do programu Xbox Game Pass, podpora nových periferií a hlavně akvizice dvou legendárních studií. Tomu ...

Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry

9. 11. 2018 / Recenze

Jsou jisté věci, které v životě prostě řešit nemusíte. Jednou z nich bude určitě i problém, jak napasovat uříznutou lidskou ruku na pneumatick...

Thronebreaker: The Witcher Tales

2. 11. 2018 / Recenze

O singleplayerovém Gwentu se mluví snad už od Konjunkce sfér, a po sérii odkladů konečně zavítal na naše počítače. Dostojí CD Projekt RED své...

My Memory of Us

26. 10. 2018 / Recenze

Dá se líbezná pohádková stylizace skloubit s tak těžkým tématem, jakým jsou polské osudy za druhé světové války?

The Works of Mercy

15. 10. 2018 / Recenze

Od polských her jsme za poslední dobu zvyklí na poměrně vysoký standard. Dovede jej udržet i psychologický horor od neznámého studia?

Trials Rising – dojmy z uzavřené bety

5. 10. 2018 / Preview

Dokáží Trials Rising navázat na své úspěšné předchůdce? A dá se na trialové motorce projet skrze letící dopravní letadlo? Máme pro vás odp...

Report z představení Vigoru

3. 9. 2018 / Téma

Vývojáři z Bohemia Interactive si nás pozvali až do kuchyně, aby nám ukázali, jak se vaří brněnská specialita s názvem Vigor.

Artem Severin: VR je připravené na kvalitní a zajímavé hry

22. 8. 2018 / Rozhovory

O nadějném fantasy RPG Witching Tower VR, vítězi ocenění o nejlepší VR hru na několika různých herních festivalech, jsme si povídali s Artemem ...

Indie projekty z Game Accessu - díl II.

9. 8. 2018 / Téma

Druhá várka dojmů z indie her, které na počátku června uhranuly brněnské výstaviště.

Peter Adamčík: Autora by práce měla hlavně bavit

6. 8. 2018 / Rozhovory

Jak vypadá práce na socialistické strategii, kde určit hranici mezi realitou a nadhledem a jak obtížný je pro indie studio vývoj vlastního enginu? ...

Marek Madej: Mojí favoritkou je Triss

16. 7. 2018 / Rozhovory

Při příležitosti brněnského Game Accessu si na nás Marek udělal čas a prozradil nejen to, co vlastně jeho práce obnáší a s čím při ní boju...

Wreckfest

9. 7. 2018 / Recenze

Opravdový Flatout zemřel už před dlouhými jedenácti lety. Podaří se duchovnímu nástupci obnovit zašlý lak kdysi slavné série?

Unravel Two

13. 6. 2018 / Recenze

Kouzelný Unravel nám před dvěma lety učaroval svým melancholickým půvabem. Dá se jeho úspěšný útok na city zopakovat i tehdy, když se na obra...

Indie projekty z Game Accessu – díl I.

7. 6. 2018 / Téma

Vyslali jsme našeho brněnského zpravodaje, aby proklepl chystané tuzemské herní projekty od menších studií. Tady je první část.

Report z Game Access 2018

7. 6. 2018 / Téma

Ve dnech 30. 5. – 3. 6. 2018 se na brněnském výstavišti konal již třetí ročník unikátní herní akce Game Access 2018. A my jsme samozřejmě by...

BattleTech

7. 5. 2018 / Recenze

Máte už dost tahových strategií, kde se musíte starat o křehkou pěchotu? V BattleTechu si můžete osedlat několik desítek tun železa!

Deep Rock Galactic – dojmy z hraní

10. 4. 2018 / Preview

Není jich třináct ani sedm, přesto tito trpaslíci dokáží pořádně máknout. Deep Rock Galactic představuje ryze kooperativní FPS těžící hru ...

Warhammer: Vermintide 2

19. 3. 2018 / Recenze

Konec světa se blíží, Scaveni a jiná havěť na každém kroku...je na čase vzít do ruky pořádné kladivo nebo jiný nástroj hromadné deratizace ...

Nejnovější diskuze