Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

Informace o uživateli

Uživatel o sobě nevyplnil žádné informace.

Publikované články

The Works of Mercy

15. 10. 2018 / Recenze

Od polských her jsme za poslední dobu zvyklí na poměrně vysoký standard. Dovede jej udržet i psychologický horor od neznámého studia?

Trials Rising – dojmy z uzavřené bety

5. 10. 2018 / Preview

Dokáží Trials Rising navázat na své úspěšné předchůdce? A dá se na trialové motorce projet skrze letící dopravní letadlo? Máme pro vás odp...

Report z představení Vigoru

3. 9. 2018 / Téma

Vývojáři z Bohemia Interactive si nás pozvali až do kuchyně, aby nám ukázali, jak se vaří brněnská specialita s názvem Vigor.

Artem Severin: VR je připravené na kvalitní a zajímavé hry

22. 8. 2018 / Rozhovory

O nadějném fantasy RPG Witching Tower VR, vítězi ocenění o nejlepší VR hru na několika různých herních festivalech, jsme si povídali s Artemem ...

Indie projekty z Game Accessu - díl II.

9. 8. 2018 / Téma

Druhá várka dojmů z indie her, které na počátku června uhranuly brněnské výstaviště.

Peter Adamčík: Autora by práce měla hlavně bavit

6. 8. 2018 / Rozhovory

Jak vypadá práce na socialistické strategii, kde určit hranici mezi realitou a nadhledem a jak obtížný je pro indie studio vývoj vlastního enginu? ...

Marek Madej: Mojí favoritkou je Triss

16. 7. 2018 / Rozhovory

Při příležitosti brněnského Game Accessu si na nás Marek udělal čas a prozradil nejen to, co vlastně jeho práce obnáší a s čím při ní boju...

Wreckfest

9. 7. 2018 / Recenze

Opravdový Flatout zemřel už před dlouhými jedenácti lety. Podaří se duchovnímu nástupci obnovit zašlý lak kdysi slavné série?

Unravel Two

13. 6. 2018 / Recenze

Kouzelný Unravel nám před dvěma lety učaroval svým melancholickým půvabem. Dá se jeho úspěšný útok na city zopakovat i tehdy, když se na obra...

Indie projekty z Game Accessu – díl I.

7. 6. 2018 / Téma

Vyslali jsme našeho brněnského zpravodaje, aby proklepl chystané tuzemské herní projekty od menších studií. Tady je první část.

Report z Game Access 2018

7. 6. 2018 / Téma

Ve dnech 30. 5. – 3. 6. 2018 se na brněnském výstavišti konal již třetí ročník unikátní herní akce Game Access 2018. A my jsme samozřejmě by...

BattleTech

7. 5. 2018 / Recenze

Máte už dost tahových strategií, kde se musíte starat o křehkou pěchotu? V BattleTechu si můžete osedlat několik desítek tun železa!

Deep Rock Galactic – dojmy z hraní

10. 4. 2018 / Preview

Není jich třináct ani sedm, přesto tito trpaslíci dokáží pořádně máknout. Deep Rock Galactic představuje ryze kooperativní FPS těžící hru ...

Warhammer: Vermintide 2

19. 3. 2018 / Recenze

Konec světa se blíží, Scaveni a jiná havěť na každém kroku...je na čase vzít do ruky pořádné kladivo nebo jiný nástroj hromadné deratizace ...

Descenders - dojmy z hraní

5. 3. 2018 / Preview

Snili jste někdy o tom, jaké to asi je, řítit se na kole nebezpečnou rychlostí z kopce, míjet stromy prožívat bouřlivé záplavy adrenalinu? Desce...

Rise of Insanity

1. 3. 2018 / Recenze

Krátký horor, který se vymyká dosavadní produkci polských herních studií. Máte nervy na dvouhodinovou jednohubku plnou příjemně nepříjemných ...

Hunt: Showdown - dojmy z alfy

23. 2. 2018 / Preview

Studio Crytek se snaží znovu dostat na výsluní. Po několika menších hrách a VR titulech nyní sází na kooperativní akci Hunt: Showdown. Stojí hr...

Star Citizen - dojmy z alfy

21. 2. 2018 / Preview

Star Citizen patří mezi nejúspěšnější a také nejambicioznější projekty, jaké Kickstarter kdy přinesl. Po šesti letech od kampaně je ale fin...

Nejhorší porty aneb dekáda počítačového zmaru

23. 1. 2018 / Téma

Ne vždy se zakoupení vytoužené hry rovná okamžité radosti. Někdy zbyde jen hořká vzpomínka na utracené peníze a vztek z nehratelného šmejdu. ...

Ve znamení vysokých rozlišení

17. 1. 2018 / Téma

4K. Nejrozšířenější dva znaky současného herního průmyslu. Vyplatí se? Jaká je realita? Třeba vám následující článek pomůže ve vaší v...

Nejnovější diskuze