David Plecháček

David Plecháček

Informace o uživateli

Uživatel o sobě nevyplnil žádné informace.

Publikované články

Trackmania

22. 7. 2020 / Recenze

Trackmania je ekvivalentem Trials na čtyřech kolech. Pokud závodíte na krátkých tratích a chcete se zlepšovat, musíte mít dostatek prostoru. Bude...

Desperados III na konzolích

17. 7. 2020 / Recenze

Možná vás to překvapí, ale přestože je Desperados III skvělou hrou, na konzolích se hraje úplně jinak. Na tento port se tak stojí za to podívat...

Ghost of Tsushima

14. 7. 2020 / Recenze

Labutí píseň PlayStationu 4 nese jméno Ghost of Tsushima. S konzolí se loučí studio Sucker Punch, samuraj Jin, i tisíce Mongolů připravených k po...

Filip Ženíšek: Velké hry mě živí, malé mě baví

10. 7. 2020 / Rozhovory

Práce herního překladatele je obestřena mýty. Filip Ženíšek patří k těm, kteří se snaží ukázat svou profesi takovou, jaká skutečně je.

Filip Ženíšek: Kvalita překladů šla spíše dolů

8. 7. 2020 / Rozhovory

Práce herního překladatele je obestřena mýty. Filip Ženíšek patří k těm , kteří se snaží ukázat svou profesi takovou, jaká skutečně je.

Zombie Army 4: Dead War

3. 7. 2020 / Recenze

Zombie Army 4 se snaží zaujmout hráče s kamarády v kooperativním režimu. Jak se střílí druhoválečné hordy zombie?

Jan Podlipský: Létání v simulátoru může být víc než kolem komína

18. 6. 2020 / Rozhovory

Těšíte se na nový Flight Simulator? A víte, že jej budete moci hrát i "trochu jinak"? O světě, o němž se moc nemluví, se můžete doč...

Desperados III

12. 6. 2020 / Recenze

Commandos byl na přelomu tisíciletí pojem. Našince dokázalo zaujmout i z nich odvezené Desperados. Western jsme na dlouhé roku opustili, abychom se d...

Co čekat za první first-party hry pro PlayStation 5

10. 6. 2020 / Komentář

Čeká nás náhradní program za zrušenou E3. V něm si hlavní slovo vezme společnost Sony, to, co ale ukáže, nemusí být takovým překvapením.

Preview: Project CARS 3

4. 6. 2020 / Preview

Přestože jsme se nemohli vidět s nikým ze Slightly Mad osobně, vývojáři nás pozvali na prezentaci, v níž nám podrobně chystaný díl popsali. J...

Trackmania - dojmy z hraní

27. 5. 2020 / Preview

Že Nadeo nedělá nový díl, ale duchovně se vrací k Trackmanii Nations, nás překvapilo. Po několika kolech ale musíme konstatovat, že multiplayero...

Překlad něco stojí

5. 5. 2020 / Komentář

Assassin's Creed Valhalla nebude mít češtinu. A co vy, budete to hrát?

Hunt: Showdown PS4

21. 4. 2020 / Recenze

Hunt: Showdown předchází pověst skrytého klenotu. Potvrdí své kvality i na poslední platformě, kterou je PlayStation 4?

Stronghold: Warlords - dojmy z bety

14. 4. 2020 / Preview

Kdysi dávno byla série Stronghold pojem. Od té doby ale uplynulo spousta vody, a vývojáři se snaží alespoň přiblížit mantře z let minulých. Da...

Control: The Foundation

8. 4. 2020 / Recenze

V úřadu FBC nebude nikdy klid a bude vždycky co objevovat. Když tak Jesse zavolá Board s tím, že je vyžadována její pozornost u základů budovy, ...

Half-Life: Alyx

26. 3. 2020 / Recenze

Je Half-Life: Alyx plnohodnotným nástupcem legendární série? Jak se hraje? Je stěžejní pro příběh? A především, vidíme se se značkou naposledy?

Black Mesa

20. 3. 2020 / Recenze

Vrátit zašlou slávu nejlepší hře všech dob chce odvahu a hromadu času. Crowbar Collective potřebovali dlouhých šestnáct let. Nostalgie level 100...

O problematickém vývoji The Last of Us: Part II

13. 3. 2020 / Téma

Jason Schreier opakovaně rozkrývá mizerné podmínky při vývoji videoher, Naughty Dog jsou navíc v tomto ohledu pověstní. Jak to ale ovlivňuje výv...

Ori and the Will of the Wisps

11. 3. 2020 / Recenze

Ori and the Blind Forest byl geniální ukázkou toho, jak se dělá moderní metroidvanie. Jak si ale vede pokračování jedné z nejkrásnějších her v...

Nejnovější diskuze