David Plecháček

David Plecháček

Informace o uživateli

Uživatel o sobě nevyplnil žádné informace.

Publikované články

Jan Podlipský: Létání v simulátoru může být víc než kolem komína

18. 6. 2020 / Rozhovory

Těšíte se na nový Flight Simulator? A víte, že jej budete moci hrát i "trochu jinak"? O světě, o němž se moc nemluví, se můžete doč...

Desperados III

12. 6. 2020 / Recenze

Commandos byl na přelomu tisíciletí pojem. Našince dokázalo zaujmout i z nich odvezené Desperados. Western jsme na dlouhé roku opustili, abychom se d...

Co čekat za první first-party hry pro PlayStation 5

10. 6. 2020 / Komentář

Čeká nás náhradní program za zrušenou E3. V něm si hlavní slovo vezme společnost Sony, to, co ale ukáže, nemusí být takovým překvapením.

Preview: Project CARS 3

4. 6. 2020 / Preview

Přestože jsme se nemohli vidět s nikým ze Slightly Mad osobně, vývojáři nás pozvali na prezentaci, v níž nám podrobně chystaný díl popsali. J...

Trackmania - dojmy z hraní

27. 5. 2020 / Preview

Že Nadeo nedělá nový díl, ale duchovně se vrací k Trackmanii Nations, nás překvapilo. Po několika kolech ale musíme konstatovat, že multiplayero...

Překlad něco stojí

5. 5. 2020 / Komentář

Assassin's Creed Valhalla nebude mít češtinu. A co vy, budete to hrát?

Hunt: Showdown PS4

21. 4. 2020 / Recenze

Hunt: Showdown předchází pověst skrytého klenotu. Potvrdí své kvality i na poslední platformě, kterou je PlayStation 4?

Stronghold: Warlords - dojmy z bety

14. 4. 2020 / Preview

Kdysi dávno byla série Stronghold pojem. Od té doby ale uplynulo spousta vody, a vývojáři se snaží alespoň přiblížit mantře z let minulých. Da...

Control: The Foundation

8. 4. 2020 / Recenze

V úřadu FBC nebude nikdy klid a bude vždycky co objevovat. Když tak Jesse zavolá Board s tím, že je vyžadována její pozornost u základů budovy, ...

Half-Life: Alyx

26. 3. 2020 / Recenze

Je Half-Life: Alyx plnohodnotným nástupcem legendární série? Jak se hraje? Je stěžejní pro příběh? A především, vidíme se se značkou naposledy?

Black Mesa

20. 3. 2020 / Recenze

Vrátit zašlou slávu nejlepší hře všech dob chce odvahu a hromadu času. Crowbar Collective potřebovali dlouhých šestnáct let. Nostalgie level 100...

O problematickém vývoji The Last of Us: Part II

13. 3. 2020 / Téma

Jason Schreier opakovaně rozkrývá mizerné podmínky při vývoji videoher, Naughty Dog jsou navíc v tomto ohledu pověstní. Jak to ale ovlivňuje výv...

Ori and the Will of the Wisps

11. 3. 2020 / Recenze

Ori and the Blind Forest byl geniální ukázkou toho, jak se dělá moderní metroidvanie. Jak si ale vede pokračování jedné z nejkrásnějších her v...

Commandos 2 HD Remaster

17. 2. 2020 / Recenze

Real-time taktických her po vzoru Commandos není mnoho, žánr je prakticky mrtvý. O to víc se naše zraky upírali k remasteru legendárního druhého ...

Chybí nám společensky důležité hry?

3. 2. 2020 / Komentář

Nejdůležitější hra loňského roku? Je jedno, která z nich to bude, ale v této kategorii by moc her své zastoupení nemělo. Proč se složitým té...

Sniper Ghost Warrior Contracts

11. 12. 2019 / Recenze

SGW3 byl tragickým příběhem nezvládnutých plánů, po němž došlo k redukci u vývojářů z CI Games. Výsledkem je Contracts.

Life is Strange 2

4. 12. 2019 / Recenze

Putování Seana a Daniela Diazových dospělo do svého konce. Dokáže se mladší dvojice vyrovnat příběhu, který prožila Maxine s Chloe?

Planet Zoo

19. 11. 2019 / Recenze

Zoo Tycoon je stejná legenda jako série The Sims. Oživit zašlou slávu se rozhodlo i studio Frontier, které v roce 2016 oživovalo i RollerCoaster Tycoon.

Rozhodne Fallen Order o osudu herních Star Wars?

18. 11. 2019 / Komentář

Bude Fallen Order pověstným jazýčkem na vahách? Budeme po něm dohodu Electronic Arts a Disneyho o Star Wars kritizovat, nebo předešlé přešlapy od...

Need for Speed Heat

14. 11. 2019 / Recenze

Dvakrát se Need for Speed pokoušelo o restart, hráči nad ním lámali všechny své hole... ale do třetice to třeba vyjde. Pomůže sérii přechod na...

Nejnovější diskuze