Vidcast se šťastným číslem 77 se v tomto týdnu nemůže věnovat ničemu jinému než čerstvě vydanému tuzemskému RPG Kingdom Come: Deliverance. Do studia zavítal Dan Vávra, aby zodpověděl naše (i některé vaše) zvídavé dotazy.
Mě se vždycky líbí ty náhledy do vývoje. Ten brainstroming mezi tím, co chceš mít, tím, co je technicky možné, tím, co by chtěli ostatní a tím, co je "hráčské" a tím, jak s tím co nejlépe naložit.
Kdysi jsem to četl u D3 a udělalo na mě dojem, že několik i mých "naivních přání" zvažovali a něco zapracovali v nějaké formě a něco neudělali, z toho a toho důvodu a bylo super číst ty důvody, že měly hlavu a patu a dávalo to všechno smysl větší, než když jsem si tak jen něco splácal ve fantazii. Nechyběla provázanost na jiné prvky hry apod.
Rozhovor dobrej, sice je těch rozhovorů s Vávrou teď po YouTube teď spousta, takže se to furt opakuje, ale co už...
_Gabriel: Ono čistě technicky v době, kdy jsi pokládal tu otázku, už byl ten vidcast pravděpodobně natočenej. A v podstatě v něm o těch chybách dost mluví.
Jinak dobrej informativní rozhovor. Přestože se mi z názorů toho člověka občas motá hlava, působil sympaticky. Ale tak to i Ted Bundy, že jo...
_Gabriel: Nemůžeš někoho týden ukecávat, aby přišel na návštěvu, přizpůsobil si termíny svých dalších schůzek, překousnul, fakt, že už je to desátý rozhovor na stejné téma ve třech dnech... A pak ho grilovat nepříjemnými otázkami na tělo. Něco jiného by bylo, kdyby se Vávra sám tlačil do vidcastu na Hrej, ale tak to nejspíš nebylo.
Dík za rozhovor. Dan má rozhodně co říct. Kdyby to bylo delší, vůbec bych se nezlobil.
Neplánujete ještě jeden cca po 3 měsících, kdy budou jasnější čísla z prodejů a bude i trochu jasnější budoucnost Warhorse?
Mrzí mě to, ale tohle nemůžu dál sledovat, když se asi po třech minutách začnete bavit o konci. To hodně smrdí spoilerama.
Proste jedinej clovek se kterym se dokazu na 100% ztotoznit s nazorem na hru je jen Mack
https://www.youtube.com/watch?v=y80jiJvr8HA
:)
h4nsasjks: udělali to tak všichni co jsem koukal na rozhovory. Většinou to bylo kolem 60-90 minut času, ale vždycky se lezli spíš do zádě. Ne blbě nebo že by to nestálo za pochvalu, ale fakt hromady důležitejch věcí nezaznělo. Po asi 4 videích pořád víme, že na dabing nebyl údajně čas, že se pracuje dál a že kulň narážel do kamenů... a že Dan hrál 6 hodin v úvodu hodněkrát, ale hru bikdy nehrál celou. Super, ale nikde není nic jinýho řečený. Jestli hra bude vypadat na silný konzoli líp než teďka, nebo jestli xbox one x třeba má problém s distribucí paměti ve hře, protože se mi po 3 dnech (update nevyšel stále mimochodem....) změnily textury domů (vypadá, jako by se načetly konečně tak, jak maj vypadat) atd...vim z jinejch her jak těžký kličkování vývojáři musej dělat, aby neodpověděli třeba na věci který nemůžou, ale na druhou stranu informační embarga lidem, který za to platěj taky není úplně ok
Škoda, že spousta dotazů vůbec nezazněla + mě mrzí, že v recenzi. LP i hpodu se nebojít být kritičtí, ale když je možnost ho s tím konfrontovat, tak se o tom nepadne ani slovo...
Kubaxx napsal 22. 2. 2018 v 19.35
Opravdu skvělé povídání díky Hrej.cz že jste Dana pozvali a že Dan pozvání přijal.
Editováno: 22. 02. 2018 v 19.36