inzerce
inzerce

The Elder Scrolls V: Skyrim - podpora Kinectu

přidáno: 13. 4. 2012, 2570 zhlédnutí

Video ukazující podporu Kinectu ve hře.

Diskuze

Tvůj komentář

*(ochrana proti SPAMu; odpovězte jedním slovem bey diakritiky)
Powered by sweet Captcha

Při přispívání do diskuzí je třeba respektovat pravidla diskuzí.
V komentářích nedodržujeme HTML značky.

20794714
Lady Stardust napsal 15. 4. 2012 v 14.57

dungeonmaster: proč nejdou udělat věci z daggerfallu a areny je docela jasné :)
ty hry měly velkou část obsahu náhodnou zatímco od morrowindu se to dělá ručně, takže mi nepřijde nic divnýho, že od té doby už nemůžu mít kouzlo odstraňující nebo přidělávající zdi :)

a prakticky v každé hře bojem člověk získá lepší věci než jaké si může koupit :)

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 15. 4. 2012 v 12.33

Mitsurugi: Tak to si mě dostal. Já poměrně rychle na obchodování rezignoval, takže tohohle jsem si vážně nevšiml. Tak jo, připisuji Skyrimu málé bezvýznamné plus.

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 15. 4. 2012 v 12.15

Mitsurugi: Jo jo, přesně tak.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 15. 4. 2012 v 12.13

dungeonmaster: Vždyť se doplňuje samo, každých 48 hodin se jim resetne zlato a zboží. Tos to hrál tak dlouho a nevšimnul sis že se jim zlato obnovuje?

Editováno: 15. 04. 2012 v 12.14

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 15. 4. 2012 v 12.05

Silesian: Nechtěl jsem, ale tady se ještě ozvu. Není hlavní problém, že nemusíš kupovat, jenže ve Skyrimu, když nekupuješ tak pak nemůžeš prodávat a to je šilené. BTW v takovém BG2 se dali koupit věci z jejichž schopností zrak přecházel, rovněž v KOTORu jsem normálně obchodoval stejně jako v IWD a FNV. Bethesda se rozhodla udělat ekonomiku reálnou a tak mají obchodníci omezené množství peněz, přičemž jen hráč jim ho může doplnit (nechápu proč se časem nemůže doplňovat samo). Omezené finance byly i v F1 a F2 ale tam byl možny směný obchod.

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 15. 4. 2012 v 11.32

dungeonmaster: V takovém Baldur's Gate (NWN, ID, KOTOR, Gothic, nové Fallouty, atd.) jsem si nikdy nic od obchodníků nekoupil (snad vyjma šípů na začátku hry). Značí to, že se jedná o špatné hry?

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 15. 4. 2012 v 11.04

dungeonmaster: Arenu ani Daggerfall jsem nehrál, začínal jsem Morrowindem. Takže tobě vadí že v dungeonech najdeš lepší věci než můžeš koupit? Nebo to že si můžeš vyrobit lepší věci než můžeš koupit?

Tak aspoň že přiznáš že zveličuješ naprosto bezvýznamné "chyby". Rozhodně není pravda že čím dál hraju Skyrim tím víc mě baví, naopak, pár měsíců jsem ho nehrál, a teď ho hraju vždycky jenom třeba hodinku nebo dvě.

Potom tě ale Morrowind nebo Oblivion musel znechutit úplně stejně jako Skyrim, ty věci které se ti nelíbí jsou tam taky + spousta dalších.

Editováno: 15. 04. 2012 v 11.04

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 15. 4. 2012 v 10.50

Mitsurugi: Je přece mnohem lepší si věci vyrábět. Zatímco bojové skilly se později vyvijí pomalu, tak craftovací skilly se rozvijí pořád stejně rychle (je to tedy mnohem efektivnější cesta jak sbírat úrovně). Jediné co je třeba je prodávat předměty, které najdeš v dungeonu, jenže obchodníkům časem dojdou prachy, nakonec není kde prodávat (peníze jim doplníš jen když si u nich něco koupíš, jenž proč by jsi to dělal, když je lepší si předmět vyrobit), navíc dungeony přímo přetékají lektvary a zbraněmi mnohem kvalitnějšími, než co si pořídíš u obchodníků, jediné co je třeba kupovat jsou kouzla. Btw. tahle ekonomika "fungovala" už v Oblivionu. Vysvětli mi proč ve Skyrimu nejdou věci, které šli udělat v Areně a Daggerfallu, to je co mě na té hře nejvíc štve.

Jinak máš pravdu, že už toho bylo dost, tahle diskuze nemá cenu. Hlavní problé je, že tebe Skyrim bavil zřejmě čím dál víc si jej hrál, mě čím dál míň, tahle hra mě neskutečně zklamala a naštvala, což vede i k určitému zveličování jejich chyb. Tohle je můj poslední příspěvek tady v téhle diskuzi, už budu držet hubu.

Editováno: 15. 04. 2012 v 10.50

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 15. 4. 2012 v 10.03

dungeonmaster: To nemá cenu. Už dost. Akorát mi vysvětli proč nemá cenu obchodovat, nebo je to zase nějaká tvoje imaginární "chyba"?

Editováno: 15. 04. 2012 v 10.05

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 15. 4. 2012 v 09.49

Mitsurugi: Ekosystém neovlivní hratelnost, to že je ve Skyrimu skoro zbytečné obchodovat hratelnost ovlivňuje. Tak nějak si nevzpomínám na pevnost, která by na začátku hry nebyla v rukou banditů(jedna je v rukou Thalmoru, ale to nepočítám). To že v rpg řeší hráč všechny trable všech okolo je normání, ale ty trable musí vzniknout v nedávné době, nebo jde o něco s čím oficiální místa nechtějí hnout. To, že mě babička pošle pro hrst bylinek do polívky na druhý konec světa je ok pokud právě zjistil, že ji došly a ne když mi k tomu řekne, že ji došli před měsícem a já jsem první koho tam posílá, přestože už kolem jejího domku prošli zástupy lidí.

Editováno: 15. 04. 2012 v 09.50

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 15. 4. 2012 v 09.35

dungeonmaster: Vždyť nekontrolují všechny, ale většinu. A v RPG NPC čekají na supermana (hráče) aby jim vyřešil všechny problémy, jinak by tam nebylo co dělat, kdyby se válka vyřešila sama tak by tam potom ani nemusela být, všechny události se začnou dít až když tam hráč přijde, všichni na hráče čekají. To je jako si stěžovat že gilda zlodějů nezkrachne když se do ní nepřidáš.

Ekosystém tě nezajímá, ale místní ekonomika ano? Páni, na to nemám slov.

Editováno: 15. 04. 2012 v 09.38

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 15. 4. 2012 v 09.12

Lady Stardust: Zřejmě pařím kvalitnější rpg než ty, protože co vím tak lesy jsou většinou plné goblinů tam, kde je to opoctatněné (např. gobliní tábor uprostřed lesa), a vždy jsou to lokace, kde se lidé příliš nevyskytují a né okolí fregventovaných cest. Ekosystémy jsou mi putna, co já vím ty hordy goblinů se můžou klidně požírat navzájem :).

Mitsurugi: (Teď si naběhnu, ale co). Nevadilo mi, kdyby bandtiti kontrolovali většinu, ale všechny? Včetně takových, jako je pevnost na cestě do Riftenu, přes kterou musíš projít, když jdeš do města po cestě. Existují určité meze. To, že je rpg plné nepřátel je pro mě ok, pokud při jejich rozmístění autoři používali aspoň polovinu mozku. Přece, když příjdu o pevnost tak nečekám na supermana, abych ji získal zpět, protože kolem zuří válka. Bethesda chtěla mít ve Skyrimu hodně nepřátel a dugeonů tak si to tímhle zjednodušili. Navíc pokud ty pevnosti nevyčistíš v rámci questu, ale jen tak, když jdeš kolem, tak se tam banditi vrátěj a to je maximálně prudérní.

Editováno: 15. 04. 2012 v 09.29

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 15. 4. 2012 v 08.49

dungeonmaster: A všimnul sis že když děláš sérii questů s občanskou válkou, tak ty strategické pevnosti obsazuješ? Ona většina těch tvrzí jsou jenom zříceniny, kde bylo pár vojáků a proto je banditi byli schopní pobít, a armády nemají čas je vyhánět, protože se mlátí mezi sebou (kromě toho čekají na hráče aby jim pomohl). Kdyby ty pevnosti obsazovali sami tak by tam byla větší nuda, já chci pevnost vyčistit sám a vybrakovat sám, nechci objevit pevnost a najít tam jenom pár friendly vojáků. Kromě toho tam armády jsou ve městech a táborech, takže jsou rozmístěni celkem hojně. Prostě banditi v tvrzích jsou potrava pro hráče.

Editováno: 15. 04. 2012 v 08.53

Nahlásit nevhodný obsah

20794714
Lady Stardust napsal 15. 4. 2012 v 01.39

dungeonmaster: jak les neuhlídáš? Nemůže existovat žádný fungující ekosystém obsahující jen hordy goblinů a banditů za každým stromem nemluvě o tom, že by nikdo ani z měst v rpg vycházet nemohl, vzhledem k tomu, že jediné na co může narazit jsou na hlavu postavené mraky agresivních nestvůr :)

a ve městě v každé rpg hře obvykle je nějaká policie nebo stráž, tak jaktože všichni čekají výhradně jen na hráče aby vyřešil i sebemenší problém typu jeden padouch v zapadlé uličce?

Nebo co takové klasické drancování obydlí nevinných obyvatel měst hráčem a i když ti obyvatelé u toho přímo jsou, tak je to ani v nejmenším neznepokojuje :)
atd. atd.

a pokud je někde občanská válka tak asi málokdo řeší nějakýho banditu :) nemluvě o tom že neexistuje důvod proč se nad tím pozastavovat pokud ti výše zmíněné přijde normální :)

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 15. 4. 2012 v 01.06

Lady Stardust: Pevnosti a strážní věže jsou něco jiného, les neuhlídáš, ale nechat si všechny strategické budovy v zemi obsadit bandity, obzlášť když zuří občanská válka, je úplně mimo, ve výsledku je ve Skyrimu víc banditů než vojáků na obou stranách dohromady a nikomu to není divné.

To že jsou lesy v jiných rpg plné rozlícených vlků a medvědů s břichy plnými zlata sice taky není zcela košér, ale Skyrim zašel příliš daleko.

Nahlásit nevhodný obsah

20794714
Lady Stardust napsal 14. 4. 2012 v 23.11

dungeonmaster: a v jiných hrách se ti nezdá nic divnýho na tom, že za bránou města připadá tak 156 příšer na metr čtvereční lesa v běžném rpg? :)

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 14. 4. 2012 v 20.33

Lady Stardust: No tak to ani zdaleka :).

Nahlásit nevhodný obsah

20794714
Lady Stardust napsal 14. 4. 2012 v 20.18

dungeonmaster: skyrim bylo první rpg cos kdy hrál? :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 14. 4. 2012 v 20.05

dungeonmaster: No s těmi milióny bych to nepřeháněl :)

Editováno: 14. 04. 2012 v 20.05

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 14. 4. 2012 v 19.47

Mitsurugi: Obzlášť, když jsem ME1 dohrál za 12 hodin :D.

Těch 80 hod u Skyrimu. Ono to bylo spíš míň, než víc, dávám to od pasu a mé odhady jsou z pravidla nepřesné, ale instalovat Skyrim, abych ti podal přesné údaje nebudu.:) Skončeme tuhle diskuzi s tím, že tobě Skyrim vyhovuje, zatímco mě ani po desítkách hodin hraní ne. Mám hold smůlu, byl bych radši, kdyby mě taky bavil, ale než Skyrim, to si radši podruhé zahraju FNV, což je miliónkrát lepší hra.

Silesian: Jsem prostě tak tvrdej, že píšu všude jen "y" :D.

Editováno: 14. 04. 2012 v 20.02

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 14. 4. 2012 v 19.30

dungeonmaster: Strávit nad špatnou hrou mnohem víc času, než nad dvěma a půl ME 3 je celkem zvláštní.

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 14. 4. 2012 v 19.30

dungeonmaster: Jsi. A dokonce s tvrdým ;)

Editováno: 14. 04. 2012 v 19.31

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 14. 4. 2012 v 19.11

Mitsurugi: Nikdy bych netvrdil, že je ta hra mizerná, kdybych ji hrál pět minut. Negativa se na sebe postupně nabalovala, já si pořád říkal, že to ještě není tak hrozné, ale pohár nakonec přetekl a já jsem se Skyrimem skončil. O hře kterou bych pořádně nehrál, bych řekl, že to jen není můj šálek čaje. Jen o hře kterou jsem hrál opravdu dlouho si troufám tvrdit, že je špatná. Jsem trochu masochysta :).

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 14. 4. 2012 v 18.55

dungeonmaster: 80 hodin hrát špatnou hru? To ti trvalo než sis to uvědomil. :)

Editováno: 14. 04. 2012 v 18.55

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 14. 4. 2012 v 18.52

Mitsurugi: To se máš. Já jsem ho hrál přibližně 80 hodin, ale o zábavě nemůže být řeč. Tak ať ti aspoň dalších 100 hodin ještě vydrží.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 14. 4. 2012 v 18.37

dungeonmaster: To je tvůj názor, nechci zakládat další bezvýznamnou hádku. Skyrim mně baví už přes 100 hodin a to je to co je pro mě hlavní.

Editováno: 14. 04. 2012 v 18.39

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 14. 4. 2012 v 18.04

Mitsurugi: Takže nevyváženost skillů je ok? To že 90% vedlejších questů je na jedno brdo a některé dokonce postrádají logiku je ok? Fakt, že ten svět postrádá logiku je ok? Nebo se ti nezdá divné, že všechny pevnosti a strážní věže ovládají banditi? Existují chyby, které přenesu přes srdce, ať je to nepřehlednost map, audiovizuální stránka (narovinu Skyrim není, žádný zázrak), ale ta hra je nevyvážená (není problém se hned po začátku hry dostat k deadrickému palcátu vysávajcím život), příběh defacto trapas a vedlejší questy repetetivní, hloupé a postrádají logiku, souboje jsou nudné a místní ekonomika nefunkční. Tohle nejsou atributy nadprůměrné hry. Chápu, že to můžeš cítit jinak, každý se na věci dívá různě, ale takovéhle hry nelze tolerovat nebo časem poklesne standart ještě víc.

BTW komerční úspěch her jako je Skyrim a DA2 považuji za největší pohromu pro počítačové rpg hry.

Editováno: 14. 04. 2012 v 18.08

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 14. 4. 2012 v 16.54

dungeonmaster: Hlavní příběhová linka je průměrná a krátká, skilly jsou vcelku nevyvážené, a je tam pár bugů (je pravda že mám něco přes 60 modifikací, takže jsem si spoustu věcí co mi vadí opravil), ale jako celek je to rozhodně vysoký nadprůměr, pro mě je to rozhodně lepší než třeba Neverwinter Nights (jednička + SOU, Hordes of Underdark se mi líbil), nebo třeba Risen. Tobě možná nesednul, ale zbytku lidstva ano, takže to asi nebude zase tak špatná hra.

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 14. 4. 2012 v 15.15

dungeonmaster: Asi to holt není tvůj šálek čaje no...

Nahlásit nevhodný obsah

20839413
dungeonmaster napsal 14. 4. 2012 v 14.57

Mitsurugi: Skyrim je děs. Pro mě je to nejhorší rpg za posledních několik let i DA2 je zábavnější. Jak tahle hra může získávat vysoká hodnocení prostě nechápu, nenapadá mě skoro nic co by na Skyrimu bylo dobře.

Nahlásit nevhodný obsah