Rozhovor: Zaklínač 3: Divoký Hon

přidáno: 15. 8. 2014, 11818 zhlédnutí

Rozhovor s producentem hry Piotrem Krzywosiukem o hře Zaklínač 3: Divoký Hon

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
1236185
Zdeněk Princ napsal 16. 8. 2014 v 15.56

drobení: Rozhovor je z E3, máme ještě nějaké další vlastní materiály, které chceme vydávat v tomto týdnu, bez ohledu na to, že jsme na Gamescomu nebyli. Co se rozhovoru týče, vcelku uznávám, že otázky mohly být - jak říkáš - kreativnější, ale stále si myslím, že jsem opravdu nepokládal tuctové dotazy. Na důvod zpoždění se neptal v podstatě nikdo, nechtěl jsem řešit boj, který je vysvětlený milionkrát ve videích, na postavy, zejména Yennefer a Ciri, jsem se ptal záměrně, přijde mi to pro fanoušky knihy (ke kterým také patřím) poměrně zásadní a otázka na putování krajinou vycházela z prezentace, kde se několikrát pyšnili tím, jak je všechno hodně daleko od sebe. Proto jsem se ptal,zda je tohle obvyklá vzdálenost a on pak v tomhle bodě sjel na klasičtější PR řeči. Výtku beru, nefňukám, všechno jde udělat líp, ale v jednom člověku (oproti Games, kteří byli ve třech), jsem měl také plno starostí, jestli kamera zabírá v pohodě, jestli se nahrává zvuk, otázky do toho, pohlídat věci, přinutit si ho taky někam sednout, když nemůžu po výstavišti tahat velký stativ, atd :) No, snad tedy příště lepší... každopádně díky za input, tohle já beru.

Editováno: 16. 08. 2014 v 15.56

Nahlásit nevhodný obsah

20864179
drobení napsal 16. 8. 2014 v 11.08

Ahoj. Chtěl bych napsat trochu výtku. Nevím, jestli tento rozhovor jste nepřevzali, protože co vím, tak v Podcastu Zdeněk říkal, že na výstavě nebudete. ALE co jsem se zde díval na rozhovory, vždy mi přišli tradiční a ne-kreativní. Napíšu to na rovinu, provnávám Vám s Games.cz (tam sice už více jak rok nechodím pravidelně, protože Vás mám raději). Poslední rozhovory na Games.cz s vývojáři a dalšími osobnostmi jsem viděl dávno, ale vždy se mi líbilo, že ten rozhovor směřovali, jak to vyjádřit, za oponu projektu. V tomto rozhovoru byly otázky opravdu klasického střihu. Co tadle a tadle postava. Co odložení, proč. Co optimalizace. Co technická stránka. Promiňte ale ptát se u RPG a příběhové hry na to, co ta která postava bude dělat a jestli je důležitá... to snad ten co se ptal nemohl myslet vážně a myslet si, že by to přímo producent vyblil (s prominutím) na stůl a do éteru xy měsíců před vydáním. Navíc ani já, budoucí hráč této hry to nechci teď vědět!
Když se vrátím ke Games.cz, tam se na tyto trapné otázky neptali. Vždy to šlo dál a mě samotného překvapovali, o čem se dokázali bavit a co jsem se o hře dozvěděl. Přiznám se, sám bych na to nepřišel ale tady podle mě konkurence vedla (nevím jak to je nyní; doufám, že mě chápete jak to myslím a nejsem za úplného blbce, když porovnávám rozhovor z 2014 s konkurencí, kterou nenavštěvuji více jak rok).
To co chci říct je, zda by jste nechtěli zkusit využít možnosti a neuvěřitelné příležitosti zeptat se na něco, co už dávno nevíme z různých informací předem. To, že svět je bambilionkrát větší než dvojka, bude tam postava Franta s Pepikem, to vím! Mě zajímá, jestli jejich trend dávat do hry monstra ze slovanské mitologie (polednice a spol.) nejde trochu do pozadí, protože vlkodlak a grifin asi není klasické slovanské monstrum (?), jak bude hra navazovat na předchozí díly, dvojka si brala save z jedničky, bude mít vliv ve trojce mé rozhodnutí nezabít ve dvojce draka? Sám nevymyslím nic přeborného, ale Vás tam sedí nevím kolik chytrých lidí co mají o hrách přehled, tak by jste mohli prosím Vás na kolenou využít šance, že když už sedíte tváří v tvář s producentem, zeptat se ho na jiné věci, než se ho bude ptát těch dalších dvacet novinkářů (záměrně píšu novinkáři) a být v něčem jiní a přinést zajímavosti.
Děkuji. A sry za gramatiku.

Editováno: 16. 08. 2014 v 11.08

Nahlásit nevhodný obsah

20859176
Drotman napsal 16. 8. 2014 v 09.35

S Wolfensteinom to neporovnávaj, pri ňom sa vysrali na optimalizáciu a odstránenie zvyškového a už nepotrebného kódu a vydávali to za protipirátsku ochranu a aj tak to každý hral. Na druhú stranu Zaklínač by tých 20gb mohol mať.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
AHA napsal 16. 8. 2014 v 00.42

Ved ani na PC s GTX 780ti to nebude bezat na 60FPS :D

Nahlásit nevhodný obsah

20865815
Ezras napsal 15. 8. 2014 v 23.19

Pekné video. Ten chlapík vyzeral celkom príjemne. Chcem sa spýtať možno som prepočul ak áno tak prepáčte ale neviete koľko bude hra zaberať na disku keď je taká obrovská? Myslíte že to prekoná Wolfenstein the New Order? ( v zaberaní miesta na disku). A ďalšia otázka. Je možno skoro sa na to pýtať ale aj tak by som bol rád za odpoveď. Neviete či tie DLC balíčky čo budú k zaklínačovi budú zdarma aj na konzole? Lebo vieme že na PC zdarma budú no mňa ako hráča s konzolou zaujíma ako to je s PS4. :)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Radovan755 napsal 15. 8. 2014 v 22.52

Ahoj pěkný rozhovor. Už se těším na dlouhé hodiny hraní :-)

Nahlásit nevhodný obsah