Hrajte s námi: Mafia #2

přidáno: 10. 4. 2014, 23742 zhlédnutí

A pokračujeme! Pánové Jaromír a Zdeněk Corleoni zahrají další část legendární Mafie od českých Illusions Softworks!

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
Zwejra napsal 17. 4. 2014 v 16.46

SirCzech: Tak tam nahore na kostele je lekarnicka, takze pohoda :)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
SirCzech napsal 17. 4. 2014 v 15.44

Po týhle misi je vlastně ten pohřeb, jak to daj s 16 pc. to bude zajímavý :D

Nahlásit nevhodný obsah

20792015
TomKQT napsal 15. 4. 2014 v 20.01

Marcus: No však aplikovaní realičnosti na hry je hodně ošemetná záležitost. Sám jsem to i psal. Např. kritizovat autoheal za to, že není reálný, protože v realitě se lidské tělo samo neléčí (ne touto rychlostí) je naprosto zcestné ;) Je to prostě pořád hra a ne realita. Dokud má hra, ve které se dá zemřít, systém více pokusů, nebude plně realistická nikdy ;) To by musela při první smrti zabít i hráče, tím by se realitě přiblížila asi nejvíce.
Ti vojáci ale asi těžko bojovali úplně stejně, jako ti nezranění. Voják s 16 % zdraví (což je naprosto nemožné definovat, ale řekněme že má několik průstřelů, včetně třeba nohy), sice možná z nutnosti a adrenalinu bojoval dál, ale určitě neutíkal rychlostí zdravého (prostřelený sval prostě nefunguje stejně jako zdravý, o kosti ani nemluvě...).
A typičtější je opravdu to, že je prostě z boje vyřazen, protože v normálních situacích by byl pro ostatní členy týmu jen přítěží. Takže je evakuován pryč.

Nahlásit nevhodný obsah

20858397
Tarmenel napsal 15. 4. 2014 v 19.39

tTomKQT: Jako, že tam dokázali relativně efektivně dlouhodobě bojovat se zraněními, která by civilní lékař označil za velmi vážná, tudíž říkat, že v "reálu" by nikdo nešel do akce s jiným než skoro plným zdravím mi přijde jako aplikování civilních měřítek na vojenské prostředí. V tomto ohledu mi vymáhání si "reálnosti" ve hrách připadá těžko aplikovatelné, jelikož ta "reálná" situace by se lišila od našich "reálných" zkušeností do té míry, že by byla pro většinu stejně téměř nepochopitelná.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Marcus napsal 14. 4. 2014 v 06.46

Jste nejlepší: Ne nebudou... Proč by jí měli vysílat 2x týdně?

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Jste nejlepší napsal 13. 4. 2014 v 21.33

Nebudete vysílat Mafii 2krát tydně ?

Nahlásit nevhodný obsah

-1
salomoncert napsal 13. 4. 2014 v 16.19

mafia je dost lehká

Nahlásit nevhodný obsah

-1
NeforrMax napsal 13. 4. 2014 v 11.15

Nebrečím, jen hodnotím formu... to je celý. Neříkám, že jsem lepší jen dávám návrh na zlepšení.

Nahlásit nevhodný obsah

20864406
NeforrMax napsal 13. 4. 2014 v 10.58

Skrblík:Tak se na ty videa nekoukej když pak brečíš :P

Nahlásit nevhodný obsah

20864406
NeforrMax napsal 13. 4. 2014 v 10.57

saldy:Přesně tak Jarda je Borec :).

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Skrblík napsal 13. 4. 2014 v 10.42

Musím souhlasit s komentáři vespod, pan J se snaží mít za každou cenu pravdu a nepůsobí příliš dobře pokud má blbou náladu. Naopak pokud hraje něco co ho těší jako Red Dead Redemption bylo fajn ho sledovat. Asi by měli kluci víc přemýšlet kdo co bude hrát, protože se to pak může dost odrážet na způsobu jakým jsou tyhle videa prezentována.

U Vojty se někdy ta koktavost těžko snáší, co mě ale daleko víc bije uši je ta jeho přehnaná anglická výslovnost.

Nahlásit nevhodný obsah

20866862
saldy napsal 12. 4. 2014 v 17.20

Jarda je borec, vždy perfektně připraven, vtipný a pohotový. Pozorně poslouchejte každé jeho slovo, ať vám nic neuteče. Těším se na trojku s Jardou a Zdéňou. Díky chlapi.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Dominicus napsal 12. 4. 2014 v 17.03

Quentixi pokud se ti nelíbí to, v jakém podání jsou videa, tak na ně nekoukej. Pořád bude lepší, když tady bude o jednoho blbce méně, alespoň lidé nemusí číst přiblblé komentáře. Myslím, že hoši z Hrej.cz jsou profesionálové v porovnání s některými lidmi, kteří točí hry a dávají je na youtube. Mě osobně baví se na ně koukat, a když se něco nepodaří, tak to rozumný člověk nehrotí a třeba to i přehlédne. Vojta nemůže za to, jak mluví, (pokud ti přijde normální se lidem smát za něco, za co nemůžou, tak jdi zpátky do školky, protože to normální není) když je člověk nervózní, tak se občas zakoktá, to je úplně normální.
Máš prostě nějaký problém, tak si ho vyřeš a nepiš kraviny .

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Connor napsal 12. 4. 2014 v 16.57

Nevím proč, ale poslouchat Jardu v H-Podu a na streamu videa je strašní rozdíl ...... Připadá mi, že ty lets playe dělá násilím jako by se mu to vůbec nechtělo hrát ...... Právě že to Vojtová hekání mi připadá alespoň trochu zábavné ... VOJTA má alespoň svůj styl ....
Princ říkal, že v novém Hrej.cz se lets playe staly důležitou součástí jejich webu .... tak ale podle mě by to mělo mít určitou úroveň kvality ...... možná by se nemusely lets playe vysílat každý den, ale každý druhý s tím, že se na to hraní kvalitně připraví ......... (a ne, že oni se radují, že mají 100 live diváků)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Quentix napsal 12. 4. 2014 v 13.55

Vyměňte arogantního machírka Jardu a kňourajícího koktu Vojtu (vím že v tomhle videu nebyl), kterej má vždycky nějakou trapnou poznámku co se absolutně nehodí a může to nějak vypadat. Do tý doby to bude pořád těžce amatérský a nový diváky si to tězko najde.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Pesar napsal 12. 4. 2014 v 11.36

TomKQT: Máš pravdu, že každý je jiný a nikdo není dokonalý. O to mi ale nejde. Souhlasím s Playem ohledně Jardy. Z mého pohledu se do konceptu místních videí moc nehodí. Já je vždycky rád sleduji, protože zde vidím "obyčejné" (tzn. jenž si na nic nehrají) lidi, kteří chtějí informačně/zábavným způsobem danou hru ukázat. Ale hlavně nenucenou zábavou. Nicméně když zapnu video s Jardou, tak z něj nikdy nemám dobrý pocit a tedy ani video mě tak nebaví. Vždycky vypadá strašně negativně a přijde mi jako by se 10x za video na něco urazil.

Každopádně je možné, že jsem ovlivněn tím, že už když jsem byl malý, tak jsem nesnášel děti, které když něco dostaly, tak se o to s nikým za žádnou cenu nerozdělily :-D a u videí na Mafii mám pocit, jako bych se ocitl někde na plácku před 15 lety a jedno dítě z party dostalo nějakou novou hračku a za žádnou cenu na ni nenechalo nikoho jiného ani sáhnout :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20792015
TomKQT napsal 12. 4. 2014 v 09.52

Je pravda, ze Tomus bývá na retro videa lépe připraven. Ale mi to ani bez něj nevadí, aspoň to je takové přirozené, bezprostřední. Musíte to prostě brát tak, že to bude video o tom, jak určití dva lidé (s jejich charakterovými vlastnostmi - Zdeněk, Tomus, Vojta i Jarda jsou hodně odlišní a specifičtí) hrají většinou bez přípravy nějakou hru. A že se dozvíte především jejich osobní názory a zjistíte jejich osobní herní styl.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Connor napsal 12. 4. 2014 v 09.20

Obecně si myslím, že úroveň těchto videi je dost nízká (stačí podívat sledovanost videi). Nestačí si jen zapnout hru a hodinu ji hrát .... třeba tam přidat nějakou přidanou hodnotu, hlavně třeba přilákat diváky kvalitou komentáru .... Z osobní zkušenosti zapnu video pozrem 10 minut a pak vypnu, protože je to nudné.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
PJay napsal 12. 4. 2014 v 01.27

Skrblík: Oni to lamili oba. Nejspíš Mafii hráli naposled před deseti lety, a tak vůbec netušej :) Pan J navíc vždycky nahazuje svůj sebevědomej imič, kterej mě někdy dost leze na nervy, protože ho nahazuje neoprávněně. Furt si něco plete s něčím a prostě to nedává :D Vzpomínám na jeho LP z Drivera dvojky, to bylo mučení španělskou botou.

Nahlásit nevhodný obsah

20792015
TomKQT napsal 11. 4. 2014 v 18.53

Tarmenel: Jako že tam bojovali i těžce ranění, téměř mrtví vojáci a nebylo to na nich poznat?

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Skrblík napsal 11. 4. 2014 v 17.48

Pan J asi neměl svůj den a bylo to na to gameplay vidět... jednak tou podrážděností a i tím, že si Mafii pletl s Doomem mě přišlo...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Lukas napsal 11. 4. 2014 v 16.51

V podstate souhlasim s TomKQT, systém castych checkpointu by to resil. Je frustrujici neustale opakovat stejne useky.

Hrac by dostal jeden az dva zásahy a konec-restart od blízkého checkpointu. Tim by zbytkove množství zdravi bylo irelevantni a odstranil by se lamackej Rambo styl. Kdyby se u AI rozumne vyladila mira toho, s jakou presnosti po vas strili, pak by to myslim mohlo rozumne fungovat.

Proste to vypada opravdu komicky, když ctyri chlapy do vas strili, vy tam mate cas nasypat ctyri zásobníky (pulku vedle) a když je konecne pokosite, tak si rikate, jakej jste borec a přitom to je jen prizpusobeno vasi neschopnosti....

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Pesar napsal 11. 4. 2014 v 16.37

Jarda mi přijde jak malé dítě, kterému někdo chce vzít hračku. Zdendo obdivuji tvoji trpělivost. :-D Ve mě se celou dobu vařila krev, když jsem viděl jak to Jarda "lamí" a za žádnou cenu tě k tomu nechce pustit...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Tarmenel napsal 11. 4. 2014 v 14.56

TomKQT: ARMA promluvila. Pokud jde o "real" a "nic mezi" doporučuji si přečíst něco o Dien Bien Phu či nějaké podobně zbabrané bitvě nebo operaci, tam se člověk mimo jiné doví, že "něco mezi" je naopak dost široká paleta pro "bojeschopnost" reálných vojáků.

Nahlásit nevhodný obsah

20792015
TomKQT napsal 11. 4. 2014 v 14.18

A přitom to vůbec jednodušší být nemusí, stačí to vhodně nastavit. Ten starý způsob to podle mě ztěžuje až příliš uměle a troufám si říct i nerealisticky (jakkoliv je toto slovo ve spojení s hrami většinou vlastně nesmyslné).
Jaký má smysl nechat hráče hrát s jedním bodem zdraví ze sta, pričemž chodí, skáče, běhá, střílí naprosto stejně jako předtím? Tak buďto je z předchozí přestřelky zraněn a jsou drasticky sníženy jeho schopnosti (což by bylo asi šíleně frustrující), nebo je nezraněn. Pokud opravdu postřelen byl, pak můžeme buď misi ukončit, nebo aplikovat to frustrující snížení schopností, nebo na zranění prostě zapomenout (automaticky vyléčit) s tím, že hráč přestřelku vlastně přežil, good job, jdeme dál.
Pak už jen stačí nastavit poškození a hodnotu zdraví na vhodné úrovně. Samozřejmě nejde převzít původní systém a přidat automatické léčení, protože původně se předpokládalo, že hráč bude zraňován postupně v průběhu třeba půl hodiny hraní a musí pořád přežít s jedním zdravím. Nyní musí to zdraví odpovídat kratší době a méně přestřelkám.

Editováno: 11. 04. 2014 v 14.18

Nahlásit nevhodný obsah

-1
PJay napsal 11. 4. 2014 v 13.53

TomKQT: Myslím, že je to glorifikovaný jen z určitý nostalgie. Lidi rádi vzpomínaj na to, jak hry fungovaly v jejich dětství. A taky rádi trochu machrujou a pohoršujou se nad novou generací hráčů, kteří jsou takříkajíc zhýčkaní mnoha usnadněními, jako je třeba ten autoheal, a nemají skoro ponětí, že dřív člověk zoufale pobíhal po mapě ve snaze najít ještě nějakou zapomenutou lékárničku. Já nevím, co je lepší. Autoheal je pohodlný, ale ne vždy člověka zachrání. Realistický není, ale stejně tak není realistický ani ten systém lékáren nebo jídla atd. Takže jak jsi to správně vystihl, nejrealističtější by to bylo jedině tak, že by se ta hra vlastně nedala hrát. Anebo třeba tak, že bys lehl na jeden zásah a musel bys restartovat misi. Osobně nejsem vůbec proti častějším checkpointům. Takže jen ať se umírá na jeden dva výstřely, ale musí být možnost pokračovat od ne moc vzdáleného checkpointu.

Nahlásit nevhodný obsah

20792015
TomKQT napsal 11. 4. 2014 v 09.18

Závěr videa poukazuje na to, že ten mnohými glorifikovaný "old-school" systém zdraví (žádný auto healing, ukazatel zdraví 0 až 100, léčba nijak nebo pomocí lékárniček) má své nevýhody. I když to samozřejmě je možno brát i jako kladnou vlastnost :)
Hůř zvládnutá první část mise = problémy v celém zbytku. Je to takhle více realistické? Ani ne, v reálu byste těžko pokračovali s 16 % zdravotního stavu. Nejrealističtější systém zdraví ve hře, pokud pomineme fyzické zraňování hráče, je že jedna dobře trefená kulka znamená uninstal hry a nemožnost nového nainstalování. Jedna či několik hůř trefených kulek znamená nemožnost hrát hru několik týdnů.
Takže systém držení hodnoty zdraví po celou dlouhou misi moc nedává smysl. Spíše mi příjde lepší systém, kdy zdraví máte jakoby na každou konkrétní situaci (přestřelku) a v té musíte přežít. Pokud přežijete, situaci jste zvládli a ve chvíli klidu se zdraví zase doplní. Další přestřelka je zase nová situace. V reálu byste do ní totiž taky šli buďto plně (nebo téměř plně) schopní provozu a nebo vůbec, nic mezi.

Editováno: 11. 04. 2014 v 09.32

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Kollicek napsal 11. 4. 2014 v 01.58

taky jsem o tom prkne nevedel..naopak zase od redakce vim, ze pri misi sabotazi aut u toho baru ( 3 mise? ) muzete polozit krabici pred dvere (misto auta) a taky nevylezou :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20866864
Ravn_1349 napsal 11. 4. 2014 v 00.09

Musím se přiznat, že při misi se Sárou jsem nikdy nepřišel na to, že se dá sebrat to prkno. :/ Chlapíky jsem vždy mlátil rukama, dokud z nich něco nevypadlo.

Nahlásit nevhodný obsah

20867168
LPK napsal 10. 4. 2014 v 22.58

Už to funguje.

Nahlásit nevhodný obsah