Se šéfem Crystal Dynamics o Marvel's Avengers

12. srpen 2019 20:00 / Pavel Makal / Rozhovory / Diskuze (2)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 26. 8. 2019 v 07.18

SpeedyRedy: Nejlepší hra Crystaláků dle mne je stále LEGACY OF KAIN: SOUL REAVER. Tenhle stín už nikdy nepřekročili. Trochu mě mrzí, že v článku není o SOUL REAVER ani zmínka.

Editováno: 26. 08. 2019 v 07.21

Nahlásit nevhodný obsah

20874931
SpeedyRedy napsal 21. 8. 2019 v 23.26

Díky za článek, super práce!
Jen mám obavu, když byla úspěšnost filmu tak gigantická, zdali hráči po tomhle herní verzi Avengers přijmou. Stačilo jen vydat prvotní oznamující trailer a internetové diskuze zaplavila panika, kde je ikonická Avengers hudba, proč nemají hrdinové vzhled herců atp.
Nová Lara Croft, přeživíší s lukem že je ikonická? Řekl bych, že drtivá většina fanoušků se s touto přeměnou nesmířila. První hra byla v pohodě, však se čekalo, že bude jen jedna o jejich počátcích a že během ní uvidíme onu proměnu, tedy Laru Croft jakou všichni známe. Nestalo se tak. Když se ale v pokračování ukázalo, že tahle prsatá drsňácká Lara Croft s duálkama už nikdy patrně nepřijde, ne tedy pod hlavičkou amerického Crystal Dynamics, mnoho hráčů se naštvalo a na značku se jednoduše vykašlalo, respektive spokojilo se s Uncharted. Scot Amos by si měl přečíst diskuze na youtube a nebo ještě lépe na TRF (forum hry), kde se doslova po klasické Laře pláče.
Ten strom dovedností mi vytváří úsměv na tváři. Vzpomeňme jak to bylo s dovednostmi v Rise of The Tomb Raider (jejich poslední hra). Jejich potřebnost a využití bylo tak nicotné až zanedbatelné, že to ani nemá cenu komentovat, tak snad se zde polepší.
Na druhou stranu Crystaláků nejlepší hru považuji jednoduchý jejich první Tomb Raider (duben 2006). Ano, Tomb Raider Legend. Tehdy měli hodně nápadů, hrálo se to snadně a dobře, velmi dobře to také vypadalo. Hra byla velmi akční a svižná. Špatnou stránkou hry byl ten fakt, že to nebyl Tomb Raider jako dřív, tedy jako ten od anglického studia Core Design. Nicméně hra byla nabušená fajn obsahem. Vzpomínám to nesčetné množství oblečků, hledání sošek, boj s bosy, mnoho in-game bonusů, odemčení podvůdků se zbraněmi, s municí, účinností zbraní i když to kromě časové výzvy nebylo k ničemu užitečnému. Tak snad se Avengers budou držet podobné vášně a nadšení a nebude to něco jako reboot, kde se snažili o vlastní pojetí Lary a jak jsem psal výše, víme jak to dopadlo. Udělali z arogantní badass sexy hraběnky s maniakálními sklony pro získávání všemožných artefaktů normální celkem nudnou dívku, která namísto hláškování hledala sama sebe tím, že dokončila archeologickou práci svého pro ostatní pomateného otce, uvěřila tedy že nadpřirozené existuje a zachránila vše co se dalo tak, že pomohla všem, kterými pomoci mohla.
Popularita Lary klasiky a Lary reboot například dokonale vystihuje její komiksové dobrodružství. Zatímco po rebootu neštěkne ani pes, klasika od Andy Parka, Rendyho Greena a dalších kreslířů se dostala do české lokalizace. Tak jsem na Scota Amose a jeho tým zvědav.

Editováno: 22. 08. 2019 v 00.10

Nahlásit nevhodný obsah