Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

S Florianem Schwarzerem o Bloodlines 2

18. 7. 2019 / Jan Bors / Rozhovory

Na letošní E3 se Honzovi povedlo náhodné setkání s členem vývojářského týmu Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Později se spolu znovu spoj...

Martin Sahlin: Unravel byl pokusem o nápravu

8. 7. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Největším překvapením E3 2015 se stal příchod plachého švédského vývojáře, který představil světu kouzelný Unravel. Tím vývojářem byl ...

Cristian Chihaia: Dobrý systém není nutné měnit

1. 7. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Cristiana Chihaiu můžete znát jako art directora posledních dvou dílů série Assassin’s Creed. Jak se talentovaný rumunský kreativec dostal ke hr...

David Brevik: Je mi ctí, být spojován s Diablem

5. 6. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Existuje jen málo lidí, kteří by za sebou v herním průmyslu měli tolik, co David Brevik. Za více než pětadvacetiletou kariéru toho stihl více ne...

Naši v zahraničí - Tomáš Blaho

4. 4. 2019 / Marek Černý / Rozhovory

Prvním hostem seriálu „Naši v zahraničí“ je programátor Tomáš Blaho. Začal v Illusion Softworks na Mafii a zůstal tam až do začátku vývoje...

Emmanuel Roth: V Days Gone nejsou zombie!

6. 3. 2019 / David Plecháček / Rozhovory

Emmanuel Roth zavítal do České republiky, aby představil další hru oregonského studia Bend, Days Gone.

Artem Severin: VR je připravené na kvalitní a zajímavé hry

22. 8. 2018 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

O nadějném fantasy RPG Witching Tower VR, vítězi ocenění o nejlepší VR hru na několika různých herních festivalech, jsme si povídali s Artemem ...

Tomáš Kozlík - Kolena jsou kamenem úrazu

16. 8. 2018 / Marek Černý / Rozhovory

Tomáš Kozlík ještě nedovršil 30. rok života a už má za sebou práci hned v několika slavných herních studiích. Jak se liší práce animátora ...

Peter Adamčík: Autora by práce měla hlavně bavit

6. 8. 2018 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Jak vypadá práce na socialistické strategii, kde určit hranici mezi realitou a nadhledem a jak obtížný je pro indie studio vývoj vlastního enginu? ...

Jon Paquette: Spolupráce s Marvelem je skvělá

3. 8. 2018 / Pavel Makal / Rozhovory

V rámci preview eventu Marvel's Spider-Man jsme měli příležitost si krátce popovídat i s hlavním scenáristou projektu

Marek Madej: Mojí favoritkou je Triss

16. 7. 2018 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Při příležitosti brněnského Game Accessu si na nás Marek udělal čas a prozradil nejen to, co vlastně jeho práce obnáší a s čím při ní boju...

Pavol Buday: Již dnes řešíme nadcházející ročník Rebootu

16. 4. 2018 / Marek Selinger / Rozhovory

Jméno Pavola Budaye je hráčům z Čech i Slovenska dobře známé, zejména díky působení na serveru Sektor.sk. Od doby, kdy pověsil herní žurnalis...

Ben Thompson: Reálné hry by nebyly zábavné

31. 1. 2018 / Marek Černý / Rozhovory

Autor Badass of the Week, ale i člověk, který se objevil na History Channel, Discovery nebo i v jiných pořadech. A milovník her. To je Ben Thompson.

RagnarRox: Hororové série nebyly plánem

17. 11. 2017 / Marek Černý / Rozhovory

Populární autor zábavných a především poučných videí RagnarRox se nám dostal do rukou, aby nám řekl své postřehy z vlastní tvorby. O co se p...

Kazumasa Iwao a Šigeru Ómori: Pokémon Ultra Sun a Ultra Moon nejsou výplňový díl

23. 10. 2017 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Zajeli jsme do centrály Nintenda, abychom si popovídali s hlavními vývojáři Pokémon Ultra Sun a Ultra Moon.

Jakub Wiśnieski: Omezuje mě jen moje fantazie

25. 1. 2017 / David Rozsíval / Rozhovory

Desková hra This War of Mine se snaží hráčům ukázat vážná témata. O její tvorbě, rozdílech mezi videohrami a deskovkami i o tom, jestli v desk...

Alex Hall: Naši hru nazí nedohrajete!

30. 12. 2016 / David Rozsíval / Rozhovory

Co bylo nejtěžší na tom, převést Dark Souls do deskové hry? Jaký boss vám bude dělat největší problémy? A bude hra tak skvělá, jako její p...

Peter Frølund: VR lidem otevře nové možnosti zážitků

14. 12. 2016 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Jak vidí současnost a budoucnost virtuální reality Peter Frølund, viceprezident evropské divize HTC, tvůrců VR headsetu Vive.

Mariina Hallikainen: "Sandbox jsme chtěli v první řadě"

23. 2. 2016 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

S generální ředitelkou studia Colossal Order jsme si popovídali o dalších plánech pro Cities: Skylines, nečekaném úspěchu a pravé finské zimě.

Alex Ward: "Golf je nuda. Proto je to skvělé téma pro akci"

26. 1. 2016 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Vývojáři explozivních závodů Burnout a graficky úchvatného Black představili novou hru, kterou byste asi nečekali. Proč se zakladatelé studia Cr...

S Florianem Schwarzerem o Bloodlines 2

18. 7. 2019 / Jan Bors / Rozhovory

Na letošní E3 se Honzovi povedlo náhodné setkání s členem vývojářského týmu Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Později se spolu znovu spoj...

Martin Sahlin: Unravel byl pokusem o nápravu

8. 7. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Největším překvapením E3 2015 se stal příchod plachého švédského vývojáře, který představil světu kouzelný Unravel. Tím vývojářem byl ...

Cristian Chihaia: Dobrý systém není nutné měnit

1. 7. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Cristiana Chihaiu můžete znát jako art directora posledních dvou dílů série Assassin’s Creed. Jak se talentovaný rumunský kreativec dostal ke hr...