Viking: Battle For Asgard

Recenzovaná verze: Xbox 360
13. březen 2008 00:43 / Petr Poláček / Recenze / Diskuze (3)

Související hra

6796431
norrath napsal 6. 4. 2008 v 23.54

No s recenzí moc nesouhlasim ( čet sem jí celou ) ale když říkáte že první ostrov dohrajete za 3 hodiny tak s tim souhlasim +- , ale s tim že zbylé osvobodíte ještě rychleji tak s tim vubec ne už jen proto že sou o dost větší než ten první ( druhej mě zabral čtyři a půl hodiny a to sem neudělal všechno) Dabing neni nic moc to taky souhlasim a Skarin neřek ani slovo za celou hru proto že chce splnit jen svůj slib daný Freye aby mohl v klidu odejít do Valhaly. To že nemůžete ovládat armádu mě nevadí protože tady ste její součástí a ne něčim víc ( pokud jim nepomůžete v hlavních bitkách proti silnějšímj nepřátelům nepostoupěj a spíš budou ustupovat ) No když to vezmu recenze je nic moc, hlavní mínus že tam neni skoro žádná hudba která je jen při hl. bitkách ste tu vubec nezmínily. Díky čemuž mám dojem že ste hrály jen na prvním ostrově, který ste dohrály a řekli ste si že dál to pude rychlejš protože to bude furt to samý. Hře bych dal hodnocení 8/10 pro normální hráče a 9/10 pro hráče který maj zálibu v Hack and Slash hrách.

2380963
B.Johnny napsal 9. 4. 2008 v 12.38

Upřímně řečeno ja stím hodnocením vůbec nesouhlasím podle mě je 4/10 maximum co by ode mě tahle hra dostala. Bojovej system je naprosto strasnej po tom co nam ukazal GoW je tohle ubohy a hromadny bitky se zase nemuzou srovnavat s Dinasty Warriors - většina hromadných bitev je ve Vikingovi dost nepřehledna a spolubojovníci většinou vyřídí vše za Vás a to nemluvím o tom že "plíživý" sekce mi doslova plivli do obličeje jenom tím, jak zabíjíte protivníky zezadu - zabijete je sice na jednu ránu ale proc se neukáze nějaká pěkná animačka jako například v Tenchu. Fatk max co ta hra má je, že je graficky snesitelná - Je to zkrátka hezká holka, která je uplně blbá.

20810249
Acro napsal 13. 3. 2008 v 14.46

Dobrá recenze, hlavně konec. :o)