inzerce

Torment: Tides of Numenera

Recenzovaná verze: PC
28. únor 2017 09:00 / David Rozsíval / Recenze / Diskuze (18)

Související hra

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20815771
Filias napsal 2. 3. 2017 v 17.15

Délku jako zápor neberu. Spíš naopak. Co mě ale odrazuje je zmiňované množství textu.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 1. 3. 2017 v 17.16

Pokud Divinity: Original Sin II tuhle libůstku nepřekoná, jednoznačně RPG roku 2017 :) Díky inxile!!!

Editováno: 1. 03. 2017 v 17.16

Nahlásit nevhodný obsah

20884991
Lex_ napsal 1. 3. 2017 v 14.28

tato hra není ani na 3/5... sami se časem přesvědčíte, že má naprosto tristní nedostatky ve všech ohledech

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 1. 3. 2017 v 12.45

"Ať už vás bude doprovázet... zneužívaná dívenka Rhin, užijete si s nimi svoje." Tomu se říká z louže pod okap ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 1. 3. 2017 v 11.54

kokodas: No přesně, kdyby vývojáři věděli, že existujou knihovny, mohli si ušetřit zbytečnou práci. Ha, lúzři...

Nahlásit nevhodný obsah

5985067
kokodas napsal 1. 3. 2017 v 09.15

Takže je to hra vlastně úplně zbytečná, když tam neděláš prakticky nic jinýho než, že čteš, to je lepší si radši půjčit z knihovny zdarma knihu a je to

Nahlásit nevhodný obsah

20911271
R.T. Barty napsal 1. 3. 2017 v 03.25

tomas.hluchnik: souboje nejsou takovym zdrojem xp, abys nemel zadny dovednosti, postupem urovnemi zalezi jen na tobe, jak si svou postavu ukuchtis, takze i kdyz za celou hru budes bojovat jen dvakrat, furt muzes bejt napr. paradni kouzelnik abys mel na finalni souboj a zaroven natolik zkusenej recnik, ze mozna ani bojovat nebudes muset, kdo vi.

Nahlásit nevhodný obsah

20911271
R.T. Barty napsal 1. 3. 2017 v 03.15

27 hodin v tomto clanku neberte jako nejaky spolehlivy udaj, autor dle sveho vyjadreni prozkoumal, co se dalo, je to pruzkumnik jak vino ve "hre", kde spousta questu lze ziskat pouze kvalitnim procitanim textu v konverzacich, clovek musi planovat, premyslet, rozhodovat, resit rebusy atd.. Ja napriklad prokecal kde co, vecne prokecaval svoje spolecniky, dotvarel si bajecnej pribeh, snazil se vsechno vyresit zpusobem me vlastnim v situacich, kde to slo, behem bety jsem se ani nikde nijak vyrazne nezasekl a moje anglictina neni spatna abych cetl rychlosti prvnacka a prvni kapitola mi zabrala 22 hodin cistyho casu, autor se vyjadruje o hodinach 10 v prvnim hubu, cili kapitole ... snazim se predstavit cloveka, ktery vse procita, jak ma, necte slepe jen zvyraznene casti, co postava rika, ale i klasicke dokreslovaci knizni obraty, na co postava ukazuje, jak se tvari atd atd a zaroven resi jeden quest za druhym a prvni kapitolu bez wiki na druhym monitoru s detailnim resenim je schopen dohrat behem 10ti hodin a sorry jako, proste mi to nestymuje ... Takze poznamka, "hra" je to vytecna, hodna odkazu PST, ale proboha lidi, tohle vlastne ani neni tak hra, jako interaktivni kniha, tak pocitejte hlavne s tim, ze pokud se hodlate na ty tuny textu pri hrani vysrat a nahodile proskakovat veskery konverzace, ta hra vam nic neprinese, zbytecny ji hrat. Pokud vsak hodlate ke hre pristupovat jako ke starickymu PST, blahy si masirovat bradavky nad zjistenim, ze drtiva vetsina npc ma svuj vlastni pribeh, osobnost, tak nema hra sanci vas zklamat a herni cas 50+ hodin je tim padem prakticky zarucen

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 28. 2. 2017 v 21.30

Kolik z těch 27 hodin člověk stráví pročítáním rozhovorů, popisů, knih atd? Zrovna jsem rozehrál původní Planescape: Torment a tam mi to zatím přijde jako hlavní náplň hry.

Nahlásit nevhodný obsah

20852120
Fjed napsal 28. 2. 2017 v 16.32

tomas.hluchnik: Z drtivé většiny soubojů se dá vykecat; z těch, ze kterých se vykecat nedá, se dá zdrhnout nebo nějak využít okolní prostředí ke své výhodě. Já se na soubojové dovednosti vůbec nesoustředil a nebyl s tím nejmenší problém.

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 28. 2. 2017 v 16.12

Fjed: No dobře, ale pokud chci hru hrát bez soubojů, takže si za celou hru žádné bojové schopnosti nevyberu. Pak se třeba na konci hry stane, že dojde na nějaký souboj, mám šanci vyhrát? Budu oproti soupeři znevýhodněn?

Nahlásit nevhodný obsah

20852120
Fjed napsal 28. 2. 2017 v 16.04

tomas.hluchnik: Schopnosti jsou jednou z variant výběru při postupu po úrovních. Chci-li si vybrat bojové schopnosti, nic mi v tom nebrání. Je to jeden ze směru rozvoje postavy. Je ale pravda, že nejde o hru, kde by pořád přibývaly nové schopnosti, to ne.

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 28. 2. 2017 v 15.59

Fjed: No to jo, ale souboje jsou tahové, čili v nich používám nějaké schopnosti. Ale jakým způsobem se tyto schopnosti naučím, pokud bojovat vůbec nebudu? Nebo se bojové schopnosti učím i tím, že nebojuji? Nebo jsem i v pokročilé fázi hry schopen vyhrát souboj pouze se základním setem schopností?

Nahlásit nevhodný obsah

20852120
Fjed napsal 28. 2. 2017 v 15.46

tomas.hluchnik: Za souboje se získává minimum zkušeností. Většina plyne z plnění úkolů a nemálo jich lze získat i za dobré počínání v konverzacích nebo při objevování.

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 28. 2. 2017 v 15.36

Pokud se mohu z většiny šarvátek vykecat, nechybí mi pak zkušenosti/schopnosti při soubojích? Kdybych dejme tomu celou hru nebojoval vyjma posledního souboje, byl bych nějak znevýhodněn v porovnání s těmi, co bojují od začátku? Někde se ty zkušenosti a schopnosti přece projevit musí...

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 28. 2. 2017 v 15.27

kokodas: Koukám, že křišťálová koule nezklamala...

Nahlásit nevhodný obsah

20854072
Alex81 napsal 28. 2. 2017 v 15.07

Updating my journal.

Nahlásit nevhodný obsah

5985067
kokodas napsal 28. 2. 2017 v 11.50

Wasteland 2 byla pecka, ale po přečtení recenze, si tohle asi nechám ujít, nechci pročítat tisíce řádků textů a 27 hodin délka hrací doby i při splnění většiny vedlejších questů je dost málo, ve Wastelandu 2 mi dokončení hry zabralo aspoň 60 hodin, takže bohužel jsem zklamanej, .... Mass effect Inquisition mě taky naštval, a to jsem se tak těšil, že vyjdou 2 pořádný RPGčka a ono tohle .....

Editováno: 28. 02. 2017 v 11.51

Nahlásit nevhodný obsah

Torment: Tides of Numenera

  • Výrobce: InXile Entertainment
  • Vydavatel: InXile Entertainment
  • Žánr: RPG
  • Datum vydání: 28. 02. 2017
  • Platformy: PC, Mac, XOne, PS4