Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint

Recenzovaná verze: PlayStation 4
9. říjen 2019 13:00 / Jakub Štěpánek / Recenze / Diskuze (26)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20923325
VenomSpide napsal 16. 10. 2019 v 13.20

Minstriel: Tak jestli je to stejná Blbost jako anthem tak chápu 3/5 xDD...njn tady ty trojky lítají jedna dvě tři!! xDD

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 16. 10. 2019 v 10.18

VenomSpide: 3/5 = nadprůměr (pro to je 5 stupnice špatná). Breakpoint podle mého nemá ani na průměr. Je to odfláknutá hra se shopem a stupidní AI. Jak tomu říká Ubisoft? Šetření času :D. Jakého času? Toho herního přeci zaplaťte si další peníze za to, aby hra šla rychleji dohrát a mohla jít rychle z disku :D.

https://www.youtube.com/watch?v=6s29CU5j7OA&t=0s

Editováno: 16. 10. 2019 v 10.21

Nahlásit nevhodný obsah

20925863
Vosy17 napsal 15. 10. 2019 v 12.00

Mě hlavně totálně vytáčí, jak se u čím dál více her v recenzích zohledňuje to, že v ní jsou chyby a že až to vývojáři doladi, bude to super. O to víc u gigantu, jakým je Ubisoft! Přeci jsem společnost s takovými zisky, požaduji za hru 60 euro, tak ji vydam dodelanou ne? A ne, že vydají nehratelny polotovar s tím, že za rok to bude úplně jiná hra..

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 14. 10. 2019 v 22.35

effa: Žádná recenze není objektivní, jinak by to nebyla recenze. Lepší by bylo říct uchvátaná, nebo nekvalitní :)

Nahlásit nevhodný obsah

20925712
effa napsal 14. 10. 2019 v 21.51

Recenze Indiana nejsou objektivní. Jde jim jen o to aby byli prvni kdo recenzi přinese. Krasne to bylo videt na Rage 2 kde je z recenze cítit ze odehráli par hodin. Recenze byla venku cca dva dny pred dalsima recenzema i na zahraničních webech.

Tim neříkám ze je BP dobra hra, to fakt ne. Hrál jsem jen betu ale bylo to hrozny.

Editováno: 14. 10. 2019 v 21.52

Nahlásit nevhodný obsah

20923325
VenomSpide napsal 14. 10. 2019 v 10.58

3/5?---zas tak že teda stejná blbost jako Anthem?? ta od vás taky dostala 3/5..Indian jí dal snad 1/5 myslím Anthemu xD.OMG, a já se na to docela těšil..tak že RUCE PRYČ!!!.

Nahlásit nevhodný obsah

20886157
KrwellDrakonn napsal 12. 10. 2019 v 15.59

Sneaky Bitch: Ahoj, Wildlands jsem nehrál day one. S koupí jsem dost váhal a vlastně jsem si jej ani nekoupil, protože jsem měl strach, že hra bude právě taková jak říkáš. Později jsem měl možnost hrát několik free víkendů, hra nebyla špatná, ale absolutně nesplnila moje očekávání. Strohý skill tree, hloupá AI a herní mechaniky nic moc.

I přes tohle všechno tato hra dostala hodnocení 80% jinde 4/5, známka byla všude na herních webech víceméně stejná. Jde mě spíš o to, že Breakpoint je v mnoha ohledech lepší než WL co se herních možností a mechanik týče. Proto je pro mě naprosto nepochopitelné hodnocení, které dostal čistě logicky známka měla být stejná, rozhodně ne nižší a je úplně jedno kdo nebo kolik lidí tento titul hodnotí, protože když se na to člověk podívá objektivně a pořádně se zamyslí nad podobností obou titulů zjistí, že opravdu BP je v mnoha ohledech vylepšený WL a proto nemohu souhlasit se zdejším hodnocením hry. (no vlastně všude jakoby recenzenti, aby se moc nelišili dávali podobné hodnocení) Je to můj názor nikomu to necpu, ale je to přeci jen k zamyšlení.

Nahlásit nevhodný obsah

20905464
Sneaky Bitch napsal 11. 10. 2019 v 16.08

KrwellDrakonn: Docela by mě zajímalo, kdy si poprvé Wildlands hrál... Já ho měl day one a bylo to jedno z největších zklamání. Tato hra byla na začátku naprosto příšerná. Jízdní model, letecký model (na PC se s helikoptérou nedalo létat, protože buď jen stoupala, nebo letěla dopředu a zároveň klesala), tví kumpáni, kteří lezli doprostřed nepřátelského tábora, ale AI na ně nereagovala (toto ve hře stále je, ale už mnohem méně), atd... Ano, teď už bych Wildlands označil za velmi kvalitní titul, ale tím se stal až tak po roce, kdy se tyto věci postupně opravily + přibyl vcelku zajímavý obsah.

Předpokládám, že podobné to bude i u Breakpoint. Proto s koupí chvíli počkám a do té doby si budu nadále užívat WL, které jsem znovu nainstaloval a užívám si je.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 11. 10. 2019 v 11.04

pro zasmání :) https://www.youtube.com/watch?v=97rzGX8vVCM&t=36s

Nahlásit nevhodný obsah

20925863
Vosy17 napsal 11. 10. 2019 v 08.52

KrwellDrakonn: Zdravím tě.. Mě zas nedá tvůj příspěvek a taky musím reagovat. Já absolutně nechápu, jak tě vůbec napadne se ohánět Wildlands, kdyz je o 2,5 roku starší. (Já osobně bych teda oběma hrám dal ještě nižší známky, ale to sem nepatri). Jde mi o to, že argumentovat tím, že když Wildlands dostalo od určitého autora nějakou známku, tak Breakpoint musi od jiného autora automaticky dostat stejnou, nebo lepší Je prostě úplný nesmysl.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 10. 10. 2019 v 16.31

Drew7878: ne, píšu skillpoiny - a to jsou ty co dali pryč.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 10. 10. 2019 v 14.39

KrwellDrakonn: Metacritic je průměrné hodnocení vybraných herních webů po celém světě, takže ano. Navíc, sám píšeš, že i jinde v česku jsou recenze kolem 6/10. To asi nebude náhoda, nemyslíš? Nebo opravdu věříš v celosvětové spiknutí proti hře? On ten Wildlands taky zrovna nebyl tou nejlepší hrou btw. A to že Wildlands tady dostal 4/5.. no jinej recenzent. Ústřel bylo spíše hodnocení Wildlands 4/5, než tohle.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 10. 10. 2019 v 14.29

Nikdykde: Zatím, protože ty nejhorší dali dočasně pryč. Ono se to tak dělá, aby to nemělo moc vliv na recenze, za pár měsíců to tam naperou.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 10. 10. 2019 v 14.17

KrwellDrakonn: jenomže pokud někdo vydává hru i na starou konzoli, tak by ji i tam měl vydat optimalizovanou. A dokud je tam psáno, že hra jede na základním Xbox i PS4, tak by tam jet měla, i když třeba na low nastavení. Navíc problémy hlásí i lidé na PC (různý hardware) a na mém Xbox One X to taky občas zaskotačí a nenaběhnou třeba textury vedlejší pláně - není to moc časté a vlastně hru to neovlivní, ale dít by se to nemělo.


Drew7878: mikrotransakce tam skutečně žádnej problém nejsou, je to akorát nafouknutá bublina youtuberů, kteří na tom šikovně vydělávají. Ani nákup skillpointů nebo blueprintů ti nepomůže, protože hodnotu gearu, na které záleží asi nejvíce, nekoupíš. Zaplatil bys pětikolo jen za to, že jsi líný oběhnout behemotha a vybrat si skillpointy co u něj leží na zemi, Doslova.

Nahlásit nevhodný obsah

12410931
JohnyPD napsal 10. 10. 2019 v 13.56

Neprijde mi ze by to bylo pokracovani rady GR. Prijde mi to jako uplne jina hra. Navic autor recenze tu hru vibec hral nebo je to nejakej nouma? Na GS 150 se nadrete? Ty veci jsou vsude... :-D :-D :-D :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20886157
KrwellDrakonn napsal 10. 10. 2019 v 13.20

Mitsurugi: Ono celkově jakoby se všude dohodli, protože třeba na bonuswebu dostal Breakpoint 65% a všude se to nakopírovalo, myslím to hodnocení. Přitom říkám hodně stejná hra jako Wildlands, podobná, ne-li stejná hratelnost, jen jiné prostředí a obohaceno u jisté prvky. Proto naprosto nechápu hodnocení, které hra sklízí.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 10. 10. 2019 v 13.15

KrwellDrakonn: Wildlands recenzoval někdo jiný, takže srovnávat známky je naprostý nesmysl.

A shit, kolega mě předběhnul :D

Editováno: 10. 10. 2019 v 13.15

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 10. 10. 2019 v 13.13

KrwellDrakonn: Wildlands ale recenzoval jiný autor, takže to nemůžeš srovnávat. Už jenom za ty nechutný mikrotransakce bych jim napálil nízkou známku.

Nahlásit nevhodný obsah

20886157
KrwellDrakonn napsal 10. 10. 2019 v 13.08

Malekith: To jako že se kolem metacriticu točí celá země? Jen se nad tím zamyslí a podívej se pořádně na obě hry, jestliže Wildlands dostane 4/5, a tato hra je její lepší brácha, tak čistě logicky neočekávám známku nižší jak 4. Breakpoint je v mnoha ohledech vylepšený. Sice se tam najdou chyby, ale ty se patchema stejně v budoucnu opraví.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 10. 10. 2019 v 13.01

KrwellDrakonn: kámo hra má na Metacritic score 59, konzolové verze ještě o malinko méně a ty by jsi tomu dal 4/5? Oni ji nepotápí, naopak hře ještě přidávají.

Editováno: 10. 10. 2019 v 13.03

Nahlásit nevhodný obsah

20886157
KrwellDrakonn napsal 10. 10. 2019 v 12.43

Zdravím všechny, nedalo mě to a musím to komentovat s recenzí absolutně nesouhlasím, ano ve hře se najdou jisté spousta bugů, ale hra je hodně podobná Wildlands a jo taková je ještě o nějaké ty herní prvky vylepšená. A pokud se nepletu tak jste známkovali Wildlands 4 z 5, tudíž absolutně nechápu čím si Breakpoint vysloužilo známku pouze 3. Ano příběh nebude žádný zázrak, jízdní model je arkádoví, avšak zdá se mě trochu vylepšený oproti Wildlands. Aspoň mě se teda jezdí mnohem lépe oproti Wildlands. Strom dovedností je tady značně bohatší oproti Wildlands. V grafice jsem nezaznamenal žádné glitche nebo doskakování textur jak je zde psáno, to bude asi tím, že jsem hrál na PC s kvalitním HW. A ne na staré o něco málo vylepšené konzoli. Graficky se to snad ani nedá srovnat. Hru známkou 3 zbytečně potápíte, není to nijak výjimečná hra, ale určitě si nezaslouží tak nízkou známku.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 10. 10. 2019 v 11.29

Já předobjednal, ultimátku, mám v tom už přes 50 hodin a jsem hodně spokojenej. Přitom ale s touto recenzí souhlasím, sám bych mohl přidat seznam bugů, který jsem objevil já ve své verzi na Xbox One X a bylo by jich nepříjemně hodně. Létající auta jsou jen blbinkou, proti tomu co se tam občas může dít.

Mám tuhle hru rád, ale Ubi by skutečně mohl ten produkt víc testovat, než to pustí mezi lidi.

Tenhle titul je navíc zvláštní - ta kritika i nižší hodnocení jsou na místě, přitom je obrovská spousta lidí, které se tam tím hraním skutečně baví. Je to zjevně nějvíc rozporuplný titul posledních let.

Když jsem J. Štěpánka kritizoval u Greedfall, tak tady bych zase naopak měl správně zmínit, že je to věcná a obsažná recenze, která reflektuje stav věci. Hodnotím tuto recenzi na 5/5 (rejp rejp).

Nahlásit nevhodný obsah

20925507
cernikdominik napsal 10. 10. 2019 v 06.48

Ještě - že - jsem - nepředobjednal.

Nahlásit nevhodný obsah

7519761
MaxLaMage napsal 9. 10. 2019 v 15.23

Amos: Tak tohle se mi za tu dobu, co mám nahráno ve WIldlands nestalo. Ale tady už několikrát.

Nahlásit nevhodný obsah

20883442
Amos napsal 9. 10. 2019 v 13.40

By mě ještě zajímalo, jestli hra spawnuje protivníky jako ve Wildlands. Tedy třeba metr za zády. To pak jdou jakékoliv pokusy o taktiku do kopru.

Nahlásit nevhodný obsah

7519761
MaxLaMage napsal 9. 10. 2019 v 13.23

Bohužel hraju v jednom člověku, jelikož když hraju s kumpánama, tak se to zvrtne v dělání blbostí. A v jednom ,vzhledem k absenci AI společníků je to slabší. Zábavný to je, o tom žádná, ale je to spíš Assassins Creed se zbraněma.

Nahlásit nevhodný obsah

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint

  • Výrobce: Ubisoft Paris
  • Vydavatel: Ubisoft
  • Žánr: 3rd person akce
  • Datum vydání: 04. 10. 2019
  • Platformy: PC, XOne, PS4