The Inpatient

Recenzovaná verze: PlayStation 4
25. leden 2018 18:00 / Pavel Makal / Recenze / Diskuze (13)

Související hra

20864720
JMBounce napsal 29. 1. 2018 v 17.10

Dr.One: Já se bavím o let's play. Když se hraje na VR tak kluci strašně celou technoligii shazujou a hážou jí do jednoho pytle. Samozřejmě že spousta VR her je odpad nebo za to nestojí, ale stačí kouknout na steam co denně vychází za kraviny. Ten poměr nebude o tolik jinej než u VR her. Z fleku se dá v pohodě vyjmenovat 20 her na VR co za to stojí. Ideální budoucnost je mít na výběr mezi VR a non-VR jako například Fallout 4, Assetto corsa, Elite dangerous, Subnautica, ATS, IL-2 sturmovik, Talos principle.......všechny tyto hry je lepší hrát ve VR. Je logické, že chci aby mě hra co nejvíce vtáhla do děje a VR je další krůček k tomuto hráčskému snu. To by měl chtít přece každý skutečný hráč, když nebudu počítat ty sváteční.

20876978
Dr.One napsal 29. 1. 2018 v 14.23

Takže by se mělo dávat hrám +1 bod za to, že jsou na VR? Když je to nuda, tak je to prostě nuda, nehledě na platformu.

20864720
JMBounce napsal 29. 1. 2018 v 14.10

uprocker: Ten přístup k VR od redakce je opravdu otřesný. Chápu, že to nesedne každému, ale občas to kluci fakt přehánějí. Jako co chcete od první skutečné generace VR? (předchozí pokusy jako VirtualBoy nepočítám) To je jako bych tenkrát v devadesátých letech chtěl aby byly mobily barevné a měli 4K. Je to prostě vývoj a buďme rádi že se technologie posouvají. Nebýt pokroku tak ještě žijeme v jeskyních. Dále je průser, že redakce má k dispozici pouze PSVR. Sorry, ale PS4 má kolikrát problém udržet stabilních 30fps natož 90fps (není hate, sám jsem majitelem PS4pro). Na mým HTC s průměrnou grafickou kartou si nemám na co stěžovat. A ten motion sickness co spousty lidí odrazuje je pouze dočasný. Po pár měsících zmizí v podstatě úplně. Na závěr prosím redakci o profesionálnější přístup k VR (nemyslím teď tuto recenzi). Děkuji

20916897
Memonex napsal 27. 1. 2018 v 00.19

uprocker: Ano měla by být plná verze, alespoň jsem to tak pochopil. Jinak ten stejný pocit jsem měl i já, úplně chápu jak jsi se cítil :D

20911257
uprocker napsal 26. 1. 2018 v 23.41

Memonex:

To demo Last guradian, to opravdu bude nasledne cela hra??? Protoze z toho dema jsem byl naprosto nasdseny a i prestoze jsem dohral Guardiana a nechal ve me skvely herni zazitek, vubec bych se nezlobil, kdybych ho hral jen Ve VR i formou tech teleportu. Presne tak bych si predstavoval hry ve VR. Vcucne te svet uvnitr a ty mu naprosto veris a prozivas vse co se v nem naskytne. Kdyz koncilo demo, clovek byl doslova nastvany ze to nepokracuje dal. Ja chci vic, vic takovych zazitku.

20916897
Memonex napsal 26. 1. 2018 v 16.57

Bohužel u VR titulů se asi tenhle stav rozdílných recenzí bude objevovat docela často až na nějaké výrazně podařené tituly. Já mám PSVR a skoro pokaždé když si zapnu nějakou hru tak mě grafika zděsí ale pokud je hra docela podařená tak za pár chvil to člověk přestane vnímat a vnoří se do hry. Jsem schopný zapomenou na svět kolem sebe a užívat a zkoumat prostředí. Ano jsou chvíle kdy si postesknu že alespoň trochu lepší rozlišení nebo dohled by se v každém případě hodil ale bohužel zatím s touto verzí PSVR a playstationu asi více nedostaneme. Jinak i ta kvalita zobrazení je hodně subjektivní, když jsem si pustil poprvé RE7 ve VR tak jsem se zhrozil jaký je to hnus :D A to to všichni chválili. Ano po opuštění exteriéru a vstoupení do interiéru domu se to výrazně zlepšilo ale i tak. Je to všechno hodně silně subjektivní. A ještě jedna věc, beru to tak že PSVR a celkově VR je opravdu pro nadšence kteří si to dokáží užít. Pamatuji doby kdy jsem hrál HL v malém okýnku 320x240 a ještě v softwarovem vykreslování. A dohrál jsem ji několikrát a jak mě to bavilo. Takže nějaké kostrbaté VR mě nějak netrápí. Jsem teď zvědav na hru The Last Guardian, demo se mi líbilo a hru jako takovou jsem nikdy nehrál. Jinak takové hodnocení mi u PSVR her říká, počkej si na hru až bude ve slevě za 500 a pak ji kup. Děkuji za recezci :)

Editováno: 26. 01. 2018 v 18.38

20847380
Mitsurugi napsal 26. 1. 2018 v 15.47

july85: Jinak řečeno by se herní média měla víc věnovat žurnalistice. Souhlasím, a také si myslím, že by měla přestat být prodlouženou rukou marketingu vydavatelů.

20907524
july85 napsal 26. 1. 2018 v 15.38

Ještě k recenzím, nevím jak ostatní, mně je 32 a recenzi jsem nečetl už pěkně dlouho, možná několik let... v podstatě mě to vůbec v době utube a různých agregátorů hodnocení nezajímá, ani není časově efektivní. Stačí se podívat na minutové video a máte jasno, jestli Vás titul zaujme nebo ne a pak eventuálně pokračujete dál. Závěr když se na hrej objeví recenze kouknu na číslo na konci, když je 4 a víc a titul neznám, pustím utube a podívám se.

Dle mého by se herní media měla zabývat specifickými tématy a rozvíjet diskuze uživatelů... RPS je pro mě takový vzor, témata a pravidelné rubriky včetně čtivých diskuzích jsou super.. u takového "What are we playing this weekend?" nebo jednoduchého "Steam charts" se opravdu bavím.

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 26. 1. 2018 v 15.17

Objektivita recenze... Kolik jen papíru bylo na toto téma popsáno? Kolik internetových diskuzí proběhlo? A stejně není pomoci a stále se to objevuje znovu a znovu.
Recenze je vždy subjektivní, neboť nelze odpoutat recenzenta (subjekt) od objektu recenze (hodnocené hry).
Má-li sloužit recenze jako návod ke koupi hry, doporučuji jich přečíst povícero (a že zdroje jsou) a syntézou se pak dobrat vlastního rozhodnutí (pohříchu opět subjektivního).

Editováno: 26. 01. 2018 v 15.18

20853478
Pavel Makal napsal 26. 1. 2018 v 00.34

uprocker: Recenzi na Monster Huntera bude psát Vojta. Jinak doporučuji moc nehledět na čísla, ty recenze píšeme kvůli tomu jejich obsahu, ne kvůli známce na konci. A tak to, myslím, mají všechny redakce.

20911257
uprocker napsal 26. 1. 2018 v 00.12

Pavel Makal: V pohode, názor Vám brat nebudu, nechci tady vyvolávat nejake tlaky, jen mi prijde nekdy trochu zcestne jak odlisna hodnoceni dostavaji VR hry u ruznych medii. Pak clovek vazne nevi jeslti ma koupit ci nikoliv. Cemu vlastne verit. Otazkou je nakolik jde o subjektivni pohled oproti objektivite.

Kazdopadne jste muj oblibenec a verim ze recenze na monster huntera od Vas bude mnohem kladnejsi :-).

20853478
Pavel Makal napsal 26. 1. 2018 v 00.03

uprocker: Jestli sis tu recenzi pečlivě přečetl, pak je ti asi jasné, z jakých argumentů se skládá hodnocení. S kým bychom se podle tebe měli domlouvat? S jinými médii? Hry hodnotíme zásadně podle toho, jak se hrají a jaká je to zábava. A pokud bys četl pozorně, pak by ti také došlo, že zrovna v tomto případě byla ta má věta o "nelásce" k VR ve prospěch recenzované hry. A jen tak mimochodem, i kdyby ta hra ve VR nebyla, dostala by stejné hodnocení. Podle mě je prostě špatná. Tečka.

20911257
uprocker napsal 25. 1. 2018 v 23.21

Ach jo, proc VR zazitky hodnotite, dle ceny a herni doby a jestli se u toho cloveku dela spatne. O to mi pridje horsi VR hry srovnavat s beznymi non VR hrami. Vzdyt je to kravina. Kazdej rikate neco jineho. Jednou to ma 2/5 jinde zase 8,5 z deseti....tak se uz kurna domluvte jak ty VR hr chcete vlastne hodnotit.

Jo a jeste jsem zapomel:

pane recenzente: "Sám nemám VR příliš v lásce"

Proc VR hry nerecenzuje u Vas nekdo kdo ma k VR jiny pristup??