Recenzovaná verze: Wii U
2. leden 2015 11:49 / Vojta Dřevíkovský / Recenze / Diskuze (6)

Související hra

20868147
Jugg napsal 9. 1. 2015 v 01.39

Parádní recenze na opravdu povedenej kousek od Nintenda.

Přiznám se, že u 3DS verze jsem strávil neskutečné množství hodin a to i přesto, že jsem vůbec k celé sérii měl ze začátku celkem slušný odpor. Tenhle nový Super Smash je vlastně mou první hrou v této sérii - vyhýbal jsem se jí opravdu dlouho - a i tak si mě hra získala až po pár dnech, neboť ten prvotní dojem naprostého guláše a zmatení jsem chvilku musel rozcházet. :)

Ale jak už tu psal Vojta, hodně pomůže projít si Classic mód. Já tak učinil s každou postavou a s těmi, se kterými mě to bavilo nejvíce (Bowser, King Dedede, Captain Falcon), jsem se jal trénovat.
No, pak už to šlo ráz naráz a proto si zatím od této Wii U verze dávám oraz. :)

-1
schopenhauer napsal 3. 1. 2015 v 10.27

vortex.safa: Nejvíc teď hraju se Sheik, je rychlá a smrtící, bohužel nemá takový damage, jak bych si představoval. Zkoušel jsem Luigiho, ten je až příliš ztřeštěný. Hodně mi seděla Peach, ale jako postavu ji nemám rád (je přece jen víc pro holky), tak jsem začal zkoušet někoho jiného. Vzhledem k tomu, že v online multiplayeru lze narazit na jakoukoliv postavu, je nutné každou z nich alespoň trochu znát. Nebo nejlépe ji alespoň trochu ovládat. Je to velmi náročné. Sice tu platí, že si to může zahrát kdokoliv a bude se bavit, nicméně co mám tak odpozorováno, většina lidí co k tomu sedne vůbec netuší, co se na obrazovce děje a přijde jim to jako velký chaos. Až po pár hodinách cviku hra jakž takž sedne a troufám si říct, že až teprve po takových 50+ hodinách lze říct, že jí dotyčný ovládá. Oproti třeba MK8, které může hrát opravdu kdokoliv a bude se bavit, je SSB velmi náročná hra (alespoň pro mě).

20851191
vortex.safa napsal 3. 1. 2015 v 06.21

schopenhauer: V SSB existuje několik typů postav. Z vlastní zkušenosti vím, že u většiny je jejich použitelnost v boji individuální. Pro mě je třeba Samus naprosto neovladatelná, ale kamarád si ji nemůže vynachválit, stejně jako mě se hraje skvěle s Linkem, ale jemu moc nesedí. Samozřejmě postavy, jako Kirby, Sonic, Bowser Jr., nebo Duck Hunt Duo by měli vzhledem k jejich jednoduchým pohybům sednout hlavně začínajícím hráčům. Důležitá je ale i obrana. Proto když mám pocit, že je situace nepřehledná držím blok a hledám na obrazovce bublinku. Potom je snazší se odkutálet na správnou stranu arény mimo chumel a zasypávat všechny útokem na dálku.

20860016
Vojta Dřevíkovský napsal 2. 1. 2015 v 14.17

schopenhauer: Některé postavy jsou na zvládnutí trochu těžší, například taková Rosalina nebo Luigi jsou pro mě pořád záhadou, ale ze zkušenosti mi přijde, že třeba Villager a Kirby se dají osvojit poměrně rychle. Asi to budeš už vědět, ale docela dobrý je s novou postavou projít Classic a tam si prostě na útoky zvyknout, anebo se úplně na postavu vykašlat :)

Jinak s tím onlinem na 3DS máš pravdu. Ani jsem si toho nevšiml, když jsem to měl tehdy v ruce.

Editováno: 2. 01. 2015 v 14.19

-1
schopenhauer napsal 2. 1. 2015 v 13.54

SSB mám jak pro Wii U, tak pro 3DS. Obě dvě hry hraju pravidelně a zdaleka nemůžu říct, že bych je uměl. Je totiž velmi těžké ovládnout postavu tak, abych cítil, že jí opravdu ovládám. Polovinu času nevím co se na obrazovce děje a kolikrát mám chuť rozmlátit ovladač.

"Avšak naprosto zásadní je samotný online multiplayer, který 3DS verzi tak citelně chyběl."

3DS verze obsahuje plnohodnotný online multiplayer.

Super Smash Bros