Street Fighter 30th Anniversary Collection

Recenzovaná verze: PlayStation 4
24. červenec 2018 14:30 / Martin Synek / Recenze / Diskuze (14)

4519932
digmen napsal 27. 7. 2018 v 11.32

Miami Vice: Já jsem rozhodně rád, že lidi na mé články reagují. Ať už jsou pak reakce jakékoli, alespoň má člověk zpětnou vazbu, ze které pak může čerpat poznatky. A co si budeme nalhávat, děláme to hlavně pro vás.

20847380
Mitsurugi napsal 27. 7. 2018 v 09.58

Miami Vice: To je výhoda malého webu, kde nelítají stovky komentů pod každým článkem. Na takovém, nevím, IGN by to nemohli nikdy zvládat.

Jsoucno: Čirou náhodou bydlím v Praze, tak díky za tip.

Editováno: 27. 07. 2018 v 09.58

20878639
Jsoucno napsal 27. 7. 2018 v 08.50

Mitsurugi: jooo, bejvavalo. Diky bohu, ze v Praze mame par mist, kde jsou tyhle stare arkadovky pristupne, bud za par kacek, nebo i free. Nevim, odkud jsi, ale zkus v Praze nekdy zajit do JoyStick Baru, nebo Shotgun. Pivko, nachos a arkadovek, funkcnich pinballu maji v obou mrak.

20908924
Miami Vice napsal 26. 7. 2018 v 17.39

digmen: Tak zrovna ty 90ky byly v Cesko/slovensku fakt divoky obdobi, ale jako vzpominky super!! A nedekuj za reakci na recenzi. To ja si vazim toho, ze vy recenzenti odpovidate nam hracum. To je pro me zatracene dulezity. Ani sebelepsi recenze nemuze obsahnout vsechno a treba takova Katka Stuchlikova mi snad VZDY odpovedela na vsechny moje dodatecny otazky a to rozhodne na ostatnich hernich webech neni standardem. Ano, pravidelne chodim jen sem na hrej a i jsem tu zaregistrovan, ale kdyz clovek nakoukne jinde, tak se ctenari malokdy dockaji odpovedi a vy hrej lidicky jste uplnej opak, takze diky vam vsem :)

Jsoucno: Wow!! Clovek by cekal, ze jsi nejdriv poznal Soul Blade, ale Ty uz jsi jel rovnou Soul Caliber!! S tou casti o "dalsim svetu" jsi mi pripomnel to drama, ktery vzdy po ztrate posledniho zivota ve hre vzniklo a jak jsme NEUVERITELNE rychle behem toho odpoctu nez se to resetuje, dokazali nekde za rohem sehnat aspon par drobnejch a jelo se dal. TMNT Arcade forever!! *HURRY UP* :)

20847380
Mitsurugi napsal 26. 7. 2018 v 10.39

Jsoucno: Vzpomínám, když u nás v zaplivané herně byl automat s Tekkenem 3 (někdy na přelomu milénia) a všichni to zkoušeli, ale nikdo se nikdy nikam nedostal. Jsme si mysleli, že starší kluci co s Heihachim, nebo Bryanem (za nikoho jiného se nikdy nehrálo, nevím proč) spamovali jeden útok, jsou největší borci a ta hra se prostě nedá dohrát, ale když teď na to koukám zpětně, tak to byli hrozní noobové :D

Editováno: 26. 07. 2018 v 10.44

20878639
Jsoucno napsal 26. 7. 2018 v 10.25

Miami Vice: jj, ja si zase pamatuji jak jsem se dostal, tusim v nejakem Soul Calibru, az ke konci k poslednimu bossovi a pomalu se zacal vytvaret hloucek, kteri chteli videt zaverecne video, ktere se ukazalo po porazeni bosse. Neco jako v Tekkenu nebo Mortalu, kdy se dozvite kousek pribehu. Tenkrat tomu nikdo nerozumel, ale vsichni koukali, ze se tam odehrava zase “neco jineho”. Stejne jako Metal Slug, dostat se nekam dal znamenalo, ze clovek dostal obcas i deset korun na dalsi “continue” od neznameho chlebodarce, jenom proto, aby se podival, jak vypada “dalsi svet”.

No jo...skoda ze je i malo coopovek takhle na gauc. :/

4519932
digmen napsal 26. 7. 2018 v 08.46

mojebrouzd: Určitě jim to zkusím navrhnout :-D Bojovek jsem totiž odehrál opravdu hodně. A samozřejmě opět děkuji za podporu.

Miami Vice: Nahlížím na to úplně stejně. Dodnes si pamatuju, jak moc jsme se bavili u automatu Captain Commando, který byl stavěn pro čtyři hráče. O vystátých důlcích u SFII ani nemluvě. To se prostě musí zažít. Bohužel si někdy sám o sobě taky říkám, že jsem zatuhnul někde v devadesátkách. Ale byla to super doba. Díky za reakci.

20908924
Miami Vice napsal 25. 7. 2018 v 20.33

digmen: Tak to je dobre, ze jedes oldschool. Mozna, ze jsem jen nostalgickej loser zamrzlej v osmdesatkach, ale ty coin-opy a jejich ovladani fakt mely neco do sebe. Nechci hazet spinu na soucasnou dobu a urcite je super, ze jde lezet roztazenej na gauci a hrat neco v coopu s kamoskou na konci sveta, ale preci jen - no nemely ty zaplivany Arcade herny v Chomutove tenkrat takovy svoje kouzlo? To mi ani sebelepsi online coop mode nenahradi. Dodnes si pamatuju, kdyz jsem poprvy hral Street Fightera a samozrejme dostal cocku jak svin, ale tak uz to tenkrat chodilo. Napriklad si pamatuju, kdyz majitel herny na jednu petikorunu dohral Operation Wolf bez ztraty zivota. Holt jina doba. Vsichni jsme online, ale to zapoleni face 2 face proste nemelo chybu :)

20921789
mojebrouzd napsal 25. 7. 2018 v 19.40

digmen: Taky děkuju za reakci. Mě právě tyhle hry minuly a chtěl jsem se dozvědět něco o těch neduzích starých her (třeba ovládání). Podle mě by recenze měla počítat i s "neználky". Klidně bych si nechal líbit velký seriál článků, podrobně mapující historii bojovek. Myslím, že bys na to měl to udělat. Navrhni to šéfikům... :-)

4519932
digmen napsal 25. 7. 2018 v 08.36

Miami Vice: Mám doma MadCatz Arcade FightStick TE2+. Vesměs jej používám ke hraní arcade her na PC (emulátory všeho možného), na což se výborně hodí. Na PS4 pak samozřejmě bojovky všeho druhu. Takže ano, SF 30th vyzkoušeno i na něm.

4519932
digmen napsal 25. 7. 2018 v 08.19

mojebrouzd: Ty hlavní neduhy jsem myslím napsal všechny. Chtěl jsem v recenzi napsat, místo strohého vypisování všech nedostatků, spíše apel na fanoušky, ať očekávají stejné neduhy, které provázely původní originály. Jak jsem psal, tak chybí například remakovaná dvojka, widescreen je na hranici snesitelnosti atd.. Osobně bych si přál třeba úpravu obrazu, ale nevadí mi ani tohle. Jsem fanoušek a tahle recenze je také spíše pro fanoušky. Přesto díky moc za reakci. Vážím si toho.

Editováno: 25. 07. 2018 v 08.21

20908924
Miami Vice napsal 24. 7. 2018 v 21.48

prso: Čeština je zatraceně těžkej jazyk, tak nečekej zázraky. Jak recenzenti her, tak i my čtenáři máme často nějakej Kurzschluss a chyba je na světě. Pořád je to tu lepší než na zbytku internetu. Když člověk pročítá příspěvky pod článkama na seznamu, tak vidí perly typu výtah s měkkým i a podobně :-D A čárky ve větách jsou kapitola sama pro sebe...

Jinak když už Martin zmiňuje ty coin-opy v tý recenzi, tak mohl zároveň i dodat, jestli to hrál na nějakým fightpadu anebo jen na obyčejným joypadu.

20875936
prso napsal 24. 7. 2018 v 20.27

mojebrouzd: Jo, na to, že jich je spousta, jich fakt moc nezazní.

Jinak celkově, kluci, ten nedostatek adekvátní redakční péče hrozně sráží kvalitu jinak dobrejch textů. To platí v poslední době obecně, přijde mi. Hned v druhý větě je čárka navíc a překlep. Ty čárky celkově lítaj v tom textu, kam se jim zachce, což ale taky platí obecně. Občas je to kvůli nedotáhlý stylistice trochu nesrozumitelný a tak. U některejch novinek je toho někdy na malym prostoru až příliš. Samozřejmě to neberte tak, že prudim, co bych z toho měl, ale přijde mi to škoda.

20921789
mojebrouzd napsal 24. 7. 2018 v 18.59

Pěkně fanouškovsky napsané, ale postrádám tady zmínku o tom, co autora konkrétně na této kolekci štve a jakými neduhy ty staré hry trpěly. Mínusy by měly být v recenzi zmíněny.