Star Trek: Bridge Crew

Recenzovaná verze: PlayStation 4
8. červen 2017 17:00 / Jiří Bigas / Recenze / Diskuze (5)

Související hra

20920617
Karelspacil48 napsal 16. 8. 2017 v 01.08

Díky za recenzi. Hra je unikát, ale nedostatků, nebo spíš nedodělků má hromadu. Kosmická loď a nemožnost s ní otáčet ve všech osách? Do výšky a to ještě omezeně? Planety vypadají jak nerealistické kuličky, dojem z vesmíru špatný, zadní torpéda nejsou, vlečný paprsek neni? Jádro nevyhodíte, autodestrukce není, loď nejde rozdělit. Jedny štíty, což je chyba, protože by to hráče nutilo natáčet loď, jak autor zmínil, špatné, pomalé ovládání hnusné lodi,. Jo a warp efekt je vyloženě hnusný ,a o impulsu, který slouží stejně jako warp nemluvě. A ten nechutný a trapný nový teen Star Trek styl je děs. Trvám na názoru, že to měli udělat ve stylu Star Trek Bridge Commander, ve VR a coop s modem Kobayashi Maru. To byl byla nepřekonatelná pecka. Přesto jsem ji koupil a nelituju, i když je škoda, že to neposunuli dál. Hodnocení 3/5 je podle mne na místě. Je to Star Trek pro děcka

20840267
Mischmo napsal 12. 6. 2017 v 09.19

Taky jsem překvapený hodnocením 3/5. Chyby to má, ale je to tak zábavné, že čtverku si to podle mě zaslouží. Nikdy jsem neviděl žádný Star Trek film a seriál mě nikdy moc nebavil, ale vše ve hře je naprosto srozumitelné a není nutné Star Trek znát. Dovedu si ale představit, že pro fanouška ten zážitek musí být ještě umocněný. Největší nedostatek je podle mě v tom, že ve hře není více misí. Dovedu si ale představit, že časem bude obsah přibývat, i kdyby to mělo být formou placených DLC.

20884991
Lex_ napsal 10. 6. 2017 v 13.18

wow, tak skvělá VR hra a on tomu flákne 3ku xD