Samurai Shodown

Recenzovaná verze: PlayStation 4
26. červen 2019 10:42 / Martin Synek / Recenze / Diskuze (9)

Související hra

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20925761
paranskyraj napsal 15. 9. 2019 v 20.29

Doporučuji přečíst i Pařanskou recenzi na tuto hru: https://www.paranskyraj.cz/recenze/samurai-shodown-recenze/

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 1. 7. 2019 v 13.04

digmen: Tak to už je rozmanitost. Dík za odpověď.

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 1. 7. 2019 v 08.58

Miami Vice: V základu je tam šestnáct opravdu rozdílných typů bojovníků. Vzhledem k faktu, že se to celé odehrává v 18. století v Japonsku, klasické samuraje tam najdeš. Ale navíc je tam americký ninja se psem, francouzská šermířka, třistakilový hromotluk s řetězem nebo Ukyo, o kterém píše Ocelotr2.1:

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 29. 6. 2019 v 15.54

Martine...o týhle hře vím jen to, že existuje...yeah, I'm lame lol. Vzhledem k názvu bych se rád zeptal, jestli jsou na soupisce jen samurajové, či i jinej typ bijců jako jsou rytíři, vikingové, gladiátoři, atp.
Nechci Ti tu hru nijak urazit anebo tak, ale pokud je celej roster Made in Japan, tak by nevím jestli by mi to stačilo.

Ocelotr2.1: máš pravdu, že mlácení je to nejdůležitější, ale všechno to pozlátko v MK hrách není vůbec špatný. Určitě teda existuje celá řada lidí, která vezme Top Tier postavu a nejede nic jinýho, jen aby měla u svýho online jména ty dvojitý V, ale když Tě zajímá i zbytek hry, tak minimálně ty intro dialogy jsou super, protože obohacujou lore anebo aspoň pobaví. Trash talk během boje to samý. Čím víc obsahu tím líp. A hlavně, MK hry se s SS ani poměřovat nechtěj. V MK jde o to, že i Tvoje babička může namačkat 2, 3 tlačítka a vyrvat někomu páteř jak nic, no a v SS by asi dostala nakládačku.

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 28. 6. 2019 v 13.39

Ocelotr2.1: S Ukyem je to supr příklad. Včera jsem v onlinu bojoval asi hodinu s neznámým týpkem z Francie. On měl Genjura a já tradičně Jubeie. Nakonec jsme se rozešli asi po dvaceti soubojích smírně. Nicméně ještě jednou musím zmínit, že SNK mají u Samuraie fakt vybroušený souboják, což ostatně dokládáš i tím, cos napsal dole...

Takže jestli máš hru na PS4, očekávám pozvánku na souboj...

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 28. 6. 2019 v 12.32

(PRO NEZNALCE) Jedna z postav Uchyo Takibana, kašlající, na smrt nemocný samurai, zřejmě tuberkulózou nakažený (kašle krev), používá pomeranče jako návnady. Hodí pomeranč směrem k soupeři a po té následuje smrtící výpad při kterém samozřejmě rozsekne soupeře a pomeranč vejpůl. Soupeř (lidský hráč) se to naučí číst - letí pomeranč, přijde útok.
Vtip je v tom, že UKYO dokáže pomeranč hodit do různých vzdáleností a výšek, dokáže je házet i bez výpadu a dokáže jich házet hodně. Následný útok se dá téže časovat. Takže zasypáváte nepřítele pomeranči, on ví com chystáte, ale neví kdy. Anebo nepřijde nic, jen ho častujete pomeranči.

A to je přátelé jeden chvat. A to je to gró, to důležité v bojovkách, ne nějaký příběh, krypty, loot boxy nebo herní módy. Každá dobrá bojovka stejně končí a začíná u VS, vše ostatní je vata. A dá-li si SNK takovou práci s jednim pomerančem, znásobte to počtem postav, jejich chvatů a tím aby byly vybalancované a jsme tam.

Scorpion hází laso vždy stejně od MK1, a tadyto časování a možnost natahovat úder ve stylu nepřátel v DARK SOULS dělí zrno od plev a MK to
nikdy nepochopil, přitom to obsahuje každá japonská bojovka od Tekkena, přes Soul Calibur, Virtua Fighter, Street Fighter je na to mistr to je to co protahuje vývoj a důvod pro NO STORY MODE.

digmen: Vim jak to máš hozený, a je mi jasný že ntomu málokdo hoví jako ty a chápu, že musíš přihlédnou k práci kterou NETHER REALM dává, jak já říkám do vaty, ale dává :) Pro mne je MK nehratelný nedávám na X360 joypadu NEUTRAL chvat nutný pro OD NĚJ, NEUTRAL, K NĚMU jakékoliv tlačítko. Palec mi jde do vývrtky.

Editováno: 28. 06. 2019 v 12.36

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 28. 6. 2019 v 12.17

Ocelotr2.1: Jasně chápu. Ve všem, o čem píšeš, je Samurai na špičkové úrovni. A to i v online bitvách. Dokonce ty jejich servery jsou i dobře zatížené, tudíž je to jen otázkou sekund a jdeš do hry.

Znáš mě a víš jaký mám obecně názor na Mortal Kombat :-D Nicméně i díky schopnosti lidí z Netherrealmu dodat úchvatně vypadající a dobře fungující bojovku včetně všeho toho pozlátka, musím Mortal vychválit. Je prostě fajn i pro nebojovkáře a navíc hrozně dobře klame tělem na první pohled.

Tady vedle toho všeho vypadá Samurai jako hodně chudý příbuzný. Ale sám dobře vím, že ho budu hrát pořád dokola, protože je prostě extrémně dobře hratelný v jakémkoli jeho módu. Jenom prostě docela blbě vypadá a nemá to pozlátko.

Navíc v tom prvním season passu dostanem 4 postavy - Rimururu, Basaru, Kazukiho a Wan-fua.... No a do 30. června je season pass zadarmo... :-D

Editováno: 28. 06. 2019 v 12.18

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 28. 6. 2019 v 08.06

A vůbec.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 28. 6. 2019 v 07.40

Netherealm kraluje ? Jako Mortal Kombat ? Jak toto možeš říct Digmene ? :)

Jo jako má to pozlátko v podobě načančanýho story módu o tom jak ..... "press X to skip", ale to snad neni v bojovce důležitý.

V bojovce je důležitý, jak daleko letí pomeranč, kolika způsoby se dá házet a jak využít klamavý pomeranč.

A pokud vim v Mortal Kombatu žádný pomeranče nejsou ;-).

Recka pěkná chápu, že musíš hodnotit všechny aspekty jako obsah, no já to vidim tak, že promakanej story mód, krypty a loot boxy, odvádí autory od toho podstatného, což jsou pomeranče.

Editováno: 28. 06. 2019 v 12.12

Nahlásit nevhodný obsah

Samurai Shodown

  • Výrobce: SNK
  • Vydavatel: SNK
  • Žánr: Bojovka
  • Datum vydání: 27. 06. 2019
  • Platformy: PS4