Resident Evil Zero HD Remaster

Recenzovaná verze: PlayStation 4
21. leden 2016 12:00 / Zdeněk Princ / Recenze / Diskuze (20)

Související hra

20866862
saldy napsal 28. 1. 2016 v 14.18

Pamatuju si RE na PSX , tenkrát to byla naprostá exkluzivita, tak jsem to vnímal a hráli jsme to furt dokola, nemohlo nás to omrzet a hru jsme si neustále pujčovali mezi sebou (čip přišel až později). Dnes je to stále dobré, hlavně pokud to nutí hráče přemýšlet. Vadí mi jen to přežité ovládání soubojů kdy se hráč místo požitku ze zabíjení marně snaží zamířit, to je otravný.

20877652
GALBATOR napsal 27. 1. 2016 v 20.07

Připomínám, že Rise of Tomb Raider dostal taky 3/5 ...

20876194
Ceto napsal 26. 1. 2016 v 20.32

tak debilny game design ako RE nema vela hier no.

20876350
Ocelotr2.0 napsal 25. 1. 2016 v 10.45

Jsem zvědavej spíš na remaster dvojky, protože tohle už tu všechno bylo.

20879588
Orochi napsal 22. 1. 2016 v 20.04

Viacmenej súhlasím zo Zdeňkom ,ale musím podotknúť že táto Old schoolová parádička velmy natchne nové i staronové Fandy RE !!! Takže sa stále jedná o velmy dobrú klasiku i keď Zdeňkové víčitky majú právom svoje opoctanenie a v roku 2016 už novšie ročníky asi zo židle nevystrelý ani grafika a ani hratelnosť a nepodarená kamera bude len flustrovať :((

20866316
Wumitai napsal 22. 1. 2016 v 16.52

SpeedyRedy: hele jasný, vidíš to jinak, ale pochop že když to porovnáš s jedničkou, dvojkou a nebo s trojkou, tak Zero působí dost neduživě, jako já se těším a mám Zero hodně rád, ale prostě Zdeněk tomu dal tři což je docela slušný, tyhle tři sou podle mně prostě lepší, než devítka na konzolistovi, kde jasně pan recenzat vycítil že když tomu dát nízkou známku a bude kritický, tak tam diskuteři rozpoutají válku a budou se hrdě za tuhle hru být, takže tyhle tři sou prostě realistický pohled na věc

1236185
Zdeněk Princ napsal 22. 1. 2016 v 16.38

SpeedyRedy: Já ty tři body neudělil jen tak :) Protože je pro tebe recenze ztrátou času, jen prozradím, že se v podstatě shodujeme. S tím rozdílem, že Zero nepovažuju v rámci série za tak kvalitní titul, abych mu udělil v remasteru stejně jako předělávce jedničky. Důvody výš...

20874931
SpeedyRedy napsal 22. 1. 2016 v 15.49

Kámoši, které mám na PS4 si hru velmi pochvalují, hovoří o tom, že je moc těší hrát hru kde se skutečně hraje, přemýšlí, nikoliv jen jde vpřed a uplatňují herní mechanizmy, které známe z většiny her (QTE, cover systém, RPG prvky, XP body atp.) a které se do RE série natolik hodí, až je nepochopitelné, proč kažý říká "tohle ale přeci není RE". Já jsem moc rád, že si mohu zahrát skutečného RE nikoliv jen ty akční odpadky, které se snaží být vším, jen ne skutenčou tematickou hrou. Za mě: tahle hra není pro každého, a ani by být pro každého rozhodně neměla. Resdient Evil byl dříve specifickou hrou a je fajn vidět, jak jí hráči opět vítají. Recenze k teto hře považuji za zbytečnost, a číst ji považuji za ztrátu času, všichni víme oč jde a do čeho jdeme. 3/5? Nesouhlas.

Editováno: 22. 01. 2016 v 15.51

1025874
JosephD napsal 22. 1. 2016 v 00.49

Já ti nevím Zdendo. Resident Evil Zero mám doma rozehraný na Wii konzoli a moc s tebou nesouhlasím. Po recenzování pátého, šestého a Revelations dílu mi přijde zpětné hraní nultého dílu jako balzám na duši. Už od začátku hra chytne a nepustí, jízda vlakem byla perfektní a nápad s ovládáním obou postav, které si kolikrát musí navzájem vypomáhat, je perfektní. Navíc jde i o taktický činitel a musíš dopředu přemýšlet, jestli strčit nos do místnosti s Rebeccou nebo Billym, přičemž oba můžeš nejen ovládat, ale dávat jim taky příkazy. Uznávám, že ovládání inventáře pro oba je trochu kostrbaté, ale celkově bych řekl, že jde o parádní dílek do skládačky celkového obrazu série Resident Evil. Nebýt toho, že jsem asi v polovině hry zbytečně vystřílel moc nábojů a nemám teď jak zabít škorpiona v šachtě, tak bych to už dávno doklepl ;)

Editováno: 22. 01. 2016 v 00.51

20866316
Wumitai napsal 21. 1. 2016 v 17.50

bože můj, jak je možný že sem přehlídl čtyřku ? vždyť sem čtyřku na PS2 dohrál snad desetkrát né li víckrát

20865121
marcus. napsal 21. 1. 2016 v 16.47

KamiLZ: napriklad Grim Fandango Remastered obsahuje dve nastavenia ovladania, povodne Tank controls a sucasne Camera relative. Na dnesne pomery je to tazkopadny a staromodny sposob ovladania z cias ked este neboli analogove packy.

Editováno: 21. 01. 2016 v 19.02

20866316
Wumitai napsal 21. 1. 2016 v 16.06

Mitsurugi: fakt ? tohle mně nějak minulo, no díky

1236185
Zdeněk Princ napsal 21. 1. 2016 v 15.50

KamiLZ: Ten rozdíl je patrnej zejména při určování směru - pomocí analogu jdeš plynule tam, kam se tím analogem natočíš, se starým rozvržením ovládání musíš tu postavu jakoby "manuálně" otáčet na místě, vybrat směr a pak zas vyrazit. Mrkni na YouTube kdyžtak, pro bližší vysvětlení... Ani jsem si neuvědomil, že by tahle, pro mě notoricky známá věc potřebovala vysvětlit, sorry.

20847380
Mitsurugi napsal 21. 1. 2016 v 15.42

Wumitai: Resident Evil 4 HD už vyšel.

20866316
Wumitai napsal 21. 1. 2016 v 15.25

se úplně těším na tenhle díl

20866316
Wumitai napsal 21. 1. 2016 v 15.23

tak ještě dvojku, trojku a když tak čtyřku, ale tu bych nějak nehrotil

20847380
Mitsurugi napsal 21. 1. 2016 v 15.12

KamiLZ: Ne. Časté držení šipky dopředu je doména tanku, protože jinak se nepohneš z místa. Tank je taky pomalý a neohrabaný, postava se chová jako tank, ne jako člověk (problémy typu: "Proč je sakra tak těžké jít dopředu a zároveň zatočit?", nebo "Proč nedokážu normálně ukročit stranou, ale musím se tam pomalu otočit a pak zmáčknout šipku dopředu?").

Editováno: 21. 01. 2016 v 15.14

20847380
Mitsurugi napsal 21. 1. 2016 v 15.01