Remnant: From the Ashes

Recenzovaná verze: PlayStation 4
2. září 2019 08:20 / David Rozsíval / Recenze / Diskuze (13)

Související hra

20851060
Legoldos napsal 5. 9. 2019 v 21.29

Endys22: právě že jsem p otom co jsi to psal koukal na gameplaye a recenze a jo je to mix looter shooter a akčního RPG proto neříkám že je to čístý looter shooter...a btw to že napíšeš "hezký zbytek dne" to nijak nevaliduje to co říkáš :) to používají diskutéři na novinkách a fakt to tak nefunguje
ani howg ani nic podobného

20922717
Endys22 napsal 5. 9. 2019 v 15.44

Legoldos: A ano prosím, chci i obrázky. Tohle je recenze hry. Človověk se zeptal na více věcí a já mu odpověděl... A ty tu nepřipěls doslova ničím. Akorát vím, že jsi hru neviděl pomalu ani na Yt, pokud tvrdíš, že tohle je looter shooterka... (division, Anthem atd Destiny...)
Já jsem mu napsal co vím ze své zkušenosti. A ty sem dáš nesmyslnou ptákovinu. Už nehodlám odepisovat. Asi jsem se k tomuto vyjádřil velice jasně. Tak zas někdy.. třeba se neshodneme ani na Code Veinu, až budeš psát opet něco, co není pravda a já budu mít celou hru projetou zkrz nazkrz. Přeji hezký zbytek dne.

Editováno: 5. 09. 2019 v 15.46

20922717
Endys22 napsal 5. 9. 2019 v 15.28

Legoldos: No tak já si pod pojmem looter shooterka představím třeba The Division nebo Ghost Recon atd... Něco, kde sbíráš děsítky zbytečných itemů, jako bude kupříkladu i další borderlands. A ne něco, kde sbíráš z enemáků padlých scrap (měnu), kterou si kupuješ vylepšení nebo hledáš materiály, které najdeš defakto všude. Až s posledním je menší problém. Ale také se dá. Musíš si jej kupovat. Jen za hraní ho máš v obchodu více a více. Jako já zde online shooterku nevidím, sť se na to dívám jakkoliv. Jak jsem zmínil, tak zde dostáváš zbraně ke koupi tím, že porazíš bosse. Ale musíš ho zabít určitým způsobem. Který ti nikdo nenapíše do levého horního rohu obrazovky. Prostě na to musíš mít štěstí. Nebo si to vygoogluješ. Že jednou za čas najdeš fialový předmět. A je to prsten nebo náhrdelník, z toho nedělá looter shooterku xD. Já projel se základní zbraní do konce hry, jen jsem v půlce vyměnil secondary zbraň a trait dovednosti. Gear jsem používal do konce hry také pouze druhý co jsem našel. Jen jsem je jednou za čas šel upgradovat.

Editováno: 5. 09. 2019 v 15.34

20851060
Legoldos napsal 5. 9. 2019 v 09.48

Endys22: no o tom celou dobu mluvím, že souls žánr si vymysleli herní média (protože je to dobré buzzword) a fanoušci s nízkou představivostí a označují tak každou hru, která je trochu těžká. Koukám na podtitulek "dark souls jako střílečka" a pak se dozvím, že to tak vůbec není. Ta hra je prostě looter shooter mixlý s akčním RPG a já čekal podle titulku něco jiného protože mě looter shootery nebaví. To je ten problém. Je to zavádějící. Už to chápeš nebo ti to mám vysvětlit i s obrázkama?

Editováno: 5. 09. 2019 v 10.09

20922717
Endys22 napsal 4. 9. 2019 v 21.23

Legoldos: Víš, nevím, pokud jsi s tímto termínem byl už obeznámen. Ale Souls like je už i žánr pomalu.. Proto jsem to jen použil a ještě v uvozovkách pro lidi, jak jsi právě ty. Jasně, že souls je o něčem jiném. A příběh pokud tě zde zarmoutí, jsi asi trochu jinej. Je fakt jen tak do pozadí. Je to jen o tý střelbě. A trochu vyšší obtížnosti. Jenže když člověk napíše Souls like, tak aspoň ví, co si má trochu představit a ví, zda to je jeho šálek kávy, nebo ne! Takže radši si hru zahraj, a napiš něco srozumitelného, co by dalo ostatním důvod kr koupi nebo nekoupi. A neřeš zde blbosti.

20851060
Legoldos napsal 4. 9. 2019 v 18.31

Minstriel: zkopírované herní mechaniky nedělají soulovku
soulovky jsou definované stylem vyprávěním, world designem, atmosférou a integrací gameplaye do loru světa - bonfire, estus, souls
jediná hra kromě soulovek, nebo bloodborne, která se podobala soulovkám byla snad jen Salt and Sanctuary

ale samozřejmě herní média označují každou druhou hru jako soulovku, třeba i tu novou Zelda

vysoka obtiznost a soubojovy system jsou pro soulovky až druhořadé charakteristiky

tenhle týpek to shrnuje lépe
youtube.com/watch?v=LqhtBsxAZNo

20874536
Minstriel napsal 4. 9. 2019 v 16.50

Legoldos: Dark Souls sérii mám dohranou celou a tohle je těžká kopie DS.

Dark Souls RPG - pokořování bossů, pilování soubojů a gearu. Odpočineš si u bonefire = resetnuté potvory. Použité rollování jako uhnutí ráně / střele.

Remnant RPG - pokořování bossů, pilování soubojů a gearu. Odpočineš si u krystalu = resetnuté potvory. Použité rollování jako uhnutí ráně / střele.

mohl bych pokračovat dál, ale tohle je opravdu zkopírované DS se slabším příbehem s větším zaměřením na palné zbraně nic víc.

edit: dokonce v Remnantovi jdeš k bossovi skrze mlhu ze které není úniku :D

Editováno: 4. 09. 2019 v 16.51

20851060
Legoldos napsal 4. 9. 2019 v 11.56

Twice: Minstriel: no právě že souls hry jsou o úplně o něčem jiným a herní média označují každou druhou hru co má podobný soubojový systém jako soulovku což je zavádějící

Editováno: 4. 09. 2019 v 11.57

20874536
Minstriel napsal 4. 9. 2019 v 11.39

Legoldos: tak je to hra určená na zastřílení a pobavení. Nejde tu o skvělý příběh ale o dobrý boj.
Je to taková odreagovačka, hrajeme ji ve třech a můžu doporučit.

20880283
Twice napsal 4. 9. 2019 v 09.54

Legoldos: Však jo, příběh aby se neřeklo, vyšší obtížnost, spousta bossů .. Souls jak vyšitej ^^. Ono všechno co je subjektivní je zavádějící, což platí i u recenzí.

20851060
Legoldos napsal 3. 9. 2019 v 21.07

generované levely, příběh aby se neřeklo....a v čem je to teda dark souls? v tom že je to těžké?....pfff co takhle se zdržet těchto zavájících přirovnání

20922717
Endys22 napsal 2. 9. 2019 v 20.46

Hejkal: O příběh tu vůbec nejde. Jen aby se neřeklo... Bugů jako takových jsem si nevšiml, jen jednou u závěrečného boss fightů, kde se nám záporák bugl a nechtěl nás teleportovat do temné lokace. Jen po nás pořád pořád šil ty jeho ohnivý koule. Ale jinak nic. PvP tam není, tedy prozaím, ale neznamená, že nemůžeš svého spoluhráče zabít. Zbraně. Co bys očekával? Tři classy na začátku jsou k vybrání. Automat, brokovnice a odstřelovač, ale více než o zbraně jde o to, jaký dostaneš počáteční trait (mod/perk, který si vylepšuješ za trait pointy, které dostáváš za nalezení jej, nebo za zabíjení jako xp lvlování). Hned po tutorialu si můžeš koupit zbraňě, které jsi měl na výběr za ty classy. Ale jsou tu i jiné zbraně, časem dostaneš i kuši atd... Zde je problém, že aby jsi dostal odměny z bossů, musíš je zabít ale u toho splnit nějaký skrytý úkol, jako dám příklad u jednoho stromu, tak aby jsi z něj ke koupi dostal ve wardu 13 (základna) musíš mu podlomnit před zabitím nohy, tedy ho o ně připravit... Ale je tu pak více zbraní, toxické atd.. Ale vše časem. Za první průchod hry tozhodně nenajdeš vše, josu tu věci a předměty a bossově, které se spawnují náhodně. Takže každej boss má 2 varianty. možná i více netuším. Ale jde jen o to, jak se ti vygeneruje svět. Jestli si máš hru kupovat? To už je na tobě. Příběh hlubokej zde neočekávej. Je to jako "Souls". Jen se zbraněmi, bez soulů. Přežij a probojuj se do konce s partou lidí. Já si hru s jedním kamarádem náramně užil. trvalo nám to i s farmením scrapů ke konci hry 20 hodin. Ale jak jsem zmínil. Hra se vygeneruje někomu jinak. Takže pak není nad škodu jít do loby k někomu cizímu, kdo hostuje, kdo má jiný svět a zabít s ním jiné bosse za jiné odměny. Takže zábava na 30+ hodin pokud tě to chytne. Já si hru dopravdy užil.. Z Gunplaye mám doopravdy dobrý pocit,... Což zde je to hlavní. Takže pokud máš rád střílení, trochu výzvu. Tak do toho běž. Ale lepší s kamarádem. Protože se obávám, že komunita bude asi trochu toxic. Jde o to, na koho narazíš. S jedním kamarádem jsem hrál jen a na normální obtížnost. To je takovej ideál. Ve třech je normální asi už moc lehá obtížnost. Ale neboj. Jsou tam další dvě xD. A pkud jsi jinej lvl, tak si dej hru kompletně sám. Já to začal hrát u sebe s lvlem 105 sám a jde to, ale od nuly? bez vylepšení staminy atd... no nevím jak bych to dával. Jediné co ti bude asi vadit, což mi vadí na zpoustě her, je to, že progress příbehu a postupu hry se zaznamenává pouze u hostitele. Takže já, když jsem hrál s kamarádem, tak jsem vlastně musel pak hraát s ním. Proto jsem začal teď od 105 lvlu hrát sám u sebe totiž. A co mě doopravdy vytočilo na steamu, tak co jsme s kamarádem porazili, tak on dostával achievementy, ale já je nedostával, protože se mi to neukládá u mě do progressu, a hra není asi nebo steam schopný rpozeznat, že jsem ho také porazil. Takže to je taková zarážející věc pro sběratele, která mě trochu nakrkla, jen z principu. To je tak vše co ti k této hře mohu napsat. Není to něco tak velkého. Prostě máš rád výzvy, střílení, dobrej gunplay. Běž do toho. Za mě super hra!

Editováno: 2. 09. 2019 v 20.49

20870697
Hejkal napsal 2. 9. 2019 v 15.38