30. květen 2016 15:00 / Zdeněk Princ / Recenze / Diskuze (39)

Hrdinové jsou stejní u všech hráčů (10 skinů neposkytuje dostatečnou originalitu).
Takže pokud nebudou rychle přidávat mapy a hrdiny půjde to rychle do kopru.

Rozhodně za 4O EUR nestojí!!

Editováno: 3. 06. 2016 v 14.27

20874167
fortrens napsal 2. 6. 2016 v 06.59

Zarenix: Hele, věř mi, že jsem viděl tak sehrané týmy a tak dobré hráče, kteří si tu hru dokázali dost dobře potahat. Samozřejmě hodně záleží i na nepřátelském týmu. Navíc, ohledně kempení nemáš tak moc pravdu. Najdou se i tací defendeři, kteří si vemou Tracer, Pharah, Genjiho a dokážou v útočícím týmu udělat takový bordel, že se jen k tomu pointu dostávají minutu. Vše je o skillu, pokud potkáš hráče, který má z closed bety odehráno stovky - tisíce hodin, tak ti je kempení naprosto k ničemu :))

cracken1: Všichni z toho "tečou", protože Blizzard dělá kvalitní hry, nedělá jich mnoho, takže se plně věnuje těm, které má, což se o jiných společnostech říct nedá.

Editováno: 2. 06. 2016 v 07.02

20874536
Minstriel napsal 1. 6. 2016 v 19.18

Valvetro: Tak tak, nedávno vyšel patch pro diablo 2 což je hodně stařičká hra.
Pokud se podíváme na EA, které nedělá problém za pár let hru kompletně odstřihnout a klidně i od online hraní.

20863111
Valvetro napsal 1. 6. 2016 v 19.13

cracken1: Možná je to tím, že Blizzard o své hry patřičně pečuje, dodává mraky obsahu zdarma a má obrovskou základnu hráčů.

20847380
Mitsurugi napsal 1. 6. 2016 v 14.56

Zarenix: Vadí ti rychlý respawn? Tak ještě, že jsi nehrál Quaka, nebo Unreall Tournament...

20894091
Zarenix napsal 1. 6. 2016 v 14.39

fortrens: Ano, hrál. Ohledně csgo je asi trochu rozdíl když 1 point (plant) kempí 1-2 lidi něž Overwatch kde ten point kempí 6 lidí. Taky je tam rozdíl mapy třeba Temple of Anubis, kde ten second point je tak špatný, když je tam 1 středová cesta a 2 boční, které pokryje nějaký long range týpek a spawn je 10 metrů vzdálený. Pitomost Overwatch je taky možnost pickovat 2 stejné hera. Navíc CSGO je o taktice, domluvě teamu. To, že umřu je dává nevýhodu mému teamu a znevýhodňuje mě to v ekonomice. Overwatch umřu, noa, máme vlastně 5 minut čas tam běhat a zkoušet to. + Overtime....

Legoldos: Ty asi budeš nějaký pro player Overwatch :D :D :D Tady válíš úplné nesmysli. Uvědom si, že když je možné v té hře něco udělat neznamená, že se to stane...Ty tvoje konspirace jak hrál, ale pokud půjdu sólo, jakou šanci mám že se ten tvůj vymyšlený scénář stane...

20851060
Legoldos napsal 31. 5. 2016 v 23.05

Zarenix: no je videt ze logice nerozumis si myslis ze kdyz neco nejde silou tak to pujde vetsi silou co? fakt chytre

20874167
fortrens napsal 31. 5. 2016 v 22.52

kubca.rambo: Ne, ty skiny můžeš získat pouze z té edice :)
Zarenix: Vše je pouze casual střílečka, když to nehraješ na nějaké profesionální úrovni :)
A ještě se zeptám. Hrál jsi vůbec Overwatch ? Protože to, že říkáš, že se tam jenom kempí, je naprostá blbost :) Ano, někteří hrdinové k tomu jsou přizpůsobení, jako například Bastion, ale už jsem viděl pár lidí, co vůbec nehráli na turret mód a prostě jeli normálně bez toho. Navíc, když tu preferuješ CS:GO, tak je docela směšné, že tu říkáš něco o kempení a zastáváš se tu hry, která je na tom založena :))

Editováno: 1. 06. 2016 v 08.03

20895642
kubca.rambo napsal 31. 5. 2016 v 22.17

Zajimalo by me, jestli kdyz si koupim nejlevnejsi verzi hry, bude mozne dostat ty skiny co jsou v Origin edici nejakym tim lootboxem.

20879211
InferusCZ napsal 31. 5. 2016 v 18.36

Když si na PS4 koupím Origins Edici - dostanu na PC do Wowka Baby Winston Companiona?

20894091
Zarenix napsal 31. 5. 2016 v 17.59

Legoldos: Jak si psal dříve :D že kdybych měl skill měním hera :D Když mám skill hera nemusím měnit :D Nebudu přece brát hera jen proto, že mě týpek nakládá, tak abych měl proti němu výhodu....Logika jak Legoldos fakt.. :D To že, říkáš, že jsem noob nechápu, když jsi mě neviděl hrát. Já jsem nikde neřekl, že overwatch je hard hra :D mě příjde moc ez právě, jen to, že někdo kempí mě příjde tupé, ale vlastně na tom je overwatch postavené...Dají tam tak high mobility hera, ale ve výsledku se jen kempí a je jedno co se hraje za mód.

Editováno: 31. 05. 2016 v 18.00

20851060
Legoldos napsal 31. 5. 2016 v 17.37

Zarenix: mccree s jeho revem highnoon? kdyz nejsi hluchej troll tak se schovas, reaper je zranitelny kdyz pouziva ultinu staci mit prehled o hre a zabijes ho behem ni uplne v klidu, a prave o tom to je, kdyz se sejde 6 noobu jako ty v solo hre tak nikdy nic nevymysli ale kdyz se sejdem 6 nadprumernych hracu tak se dokazou sehrat, tam se projevi jak jsi dobrej a jak se umis prizpusobit necekanym situacim....jsi typickej priklad hnupa co leze do online her a nehraje to co je potreba ale pouze to co chce, jdi hrat singleplayery bo nechapu co pohledavas v multaku kdyz ti nejde o skill ani o tymovou hru

20894091
Zarenix napsal 31. 5. 2016 v 17.15

Legoldos: 1. nebudu hrát hrdiny, kteří mě nebaví a nebaví mě jejich ovladatelnost. 2. Úplně vidím jak solo vemeš 3 winstony nebo jiné kombo. 3. Týmová hra je to asi jak COD :D 4. v Overwatch nedokáže 1 hráč vystřílet celý team ? :D Co tak ulti McCree, Reaper a mnoho dalších.

20851060
Legoldos napsal 31. 5. 2016 v 17.10

Zarenix: protoze jsi noob, kdybys mel nejaky skill a menil pravidelne hrdiny tak by ti to doslo ale to je jak mluvit do zdi, ty tvoje nepremozitelne hradby jdou probit, staci vzit kombo hrdinu treba 3 winstony a posekat to pod stitem, to je tymova hra, zadny hovno csko kde jeden hrac dokaze vystrilet cely enemy team jen proto ze cely zivot cvici jednu nebo 2 zbrane, to zni fakt jako zabava

20894091
Zarenix napsal 31. 5. 2016 v 17.01

Jsoucno: Proto je to casual. CSko beru jako týmovou hru, nejlíp mýt 4 další lidi na hraní. Příjde mi to intenzivnější hra. Když hraju casual hru jako overwatch tak mě je celkem fuk jestli vyhraju nebo ne (beta). Je to čistě 4fun hra, nevím jak jsou na tom rankedy. Ten fast respawn mi celkem vadí. Třeba mód Payload je pitomost jak tam je overtime + fast respawn, ke tlačíte vozík 5 minut a pak máte 5 minut overtime pokud tam někdo nedá nějakou vymazávací ulti (Pharah, reaper,mccree atd.). Mě overwatch příjde lehký a moc stereotypní.

20878639
Jsoucno napsal 31. 5. 2016 v 16.28

Zarenix: mi se prave libi, ze se v te hre da neco delat, i kdyz je protivnik skillove lepsi, vyberem ji eho hrdiny apod. Csko je opruz, pokud si chci zastrilet. Cekat 3 minuty na respawn mne nebere. Ale v Rainbow six mi to nevadi, tam clovek muze neco delat jako mrtvola ( kamery). Obecne mi prijde koncept cska uz trochu za zenitem, a to jsem ho hral dlouho. Nerikam, ze to je spatna hra, jenom ten koncept by potreboval trochu novou krev, jednak skoro furt jenom defuse mod a tak cca pet map co se toci dokola nejakych uz...pomalu patnact let?

Editováno: 31. 05. 2016 v 16.30

20894091
Zarenix napsal 31. 5. 2016 v 16.15

Zdeněk Princ: Ale Counter-Strike neni casual střílečka :D Je blbost srovnávat tyhle 2 hry. Overwatch by mohl mít nějaký charakter progress, csko těžko. Progress jako Battleborn třeba.

1236185
Zdeněk Princ napsal 31. 5. 2016 v 16.09

Zarenix: Přesně jako Counter-Strike ;)

20894091
Zarenix napsal 31. 5. 2016 v 15.21

Zdeněk Princ: Pokud to trochu umí, tak velice těžko. Ano podle stylu každého. Asi bych i ty zápory co mě osobně vadí překousl, pokud bych mohl progressovat charakter. Ano, progress je tam minimální v podobě skinů, emotů, sprayů a nevím co další, ale ve výsledku to bude pořád ta stejná hra.

1236185
Zdeněk Princ napsal 31. 5. 2016 v 15.08

Zarenix: No, ono když to budeš hrát chvíli proti někomu, kdo to taky trochu umí, zjistíš, že i ta hradba v podobě Bastiona s Mercy nebo Reinhardtdem lze zničit :) Ať už třeba D.vou a její ultimátkou, teleportem Reapera, zdálky Widowmaker... jde to, ty mapy bych neoznačil za "hodně špatné", ale prostě jiné... Tím, že tyhle chokepointy jsou přiznaný, mi do designu sedí v pohodě :) Ale je to prostě podle stylu každýho z nás :)

20894091
Zarenix napsal 31. 5. 2016 v 14.54

Zdeněk Princ: Ty zápasy 6v6 (nevím jak v plné hře, hrál jsem jen betu) jsou oproti csku jsou horší, protože tam je respawn. V csku musíš počkat než skončí kolo. Taky jsou tu ty ultimátní spelly, což pokud má člověk trochu brain, tak pokaždé dá nějaký ten kill, popř. když má štěstí na pozičku nebo tak, tak vystřílí celý team (např. reaper, mccrea, rammus :D a mnoho dalších. Taky je tam podle mě hodně špatné mapy. Jeden typ map co jsem zpozoroval je stylem 1 vchod (např. anubis temple) a pak mapy kde je volný přístup, ale pořád to nějak limitujou dveře atd., tzn. stačí vlastně za defense jen kempit nejlíp kombo mercy, bastion a ten s tím kladivem. Hra je podle mě průměr a jsou tu lepší multiplayer hry. Jako hrát to pro zábavu (ne tryhard) s kamarády je to celkem ok.

20834372
noxuss napsal 30. 5. 2016 v 22.49

Ak by som chcel kupit len jednu multip strielacku v tomto roku, pockam na Titanfall2.Cakanie nan si ale rad skratim v Battleborne

Editováno: 30. 05. 2016 v 22.49

1236185
Zdeněk Princ napsal 30. 5. 2016 v 22.02

Renee: Popovídáme o tom zítra během streamu ;)

1236185
Zdeněk Princ napsal 30. 5. 2016 v 22.02

Strejda Phil: No, ta hra se dá na PC pořídit za 40 euro, jak je uvedeno v boxu a těch hrdinů je 21. Mě by upřímně - a fakt to nemyslím nijak zle - zajímalo, za jak dlouho ses se všemi 21 naučil hrát, využívat jejich schopnosti atd., že tě to přestalo bavit :) Tohle prostě není class-based střílejda, je to vlastně dost podobný counter-striku, v tom pojetí.. Jasně, jsou tam nějaký sranda módy jako arm-race nebo deathmatch, ale to hlavní se děje v zápasech 5v5, stejně jako 6v6 v Overwatch. Taky je CSko nuda proto, že je tam jen jeden hlavní mód - defuse? Nemyslím... Ale samozřejmě tě nepřesvědčuju, jen si spíš myslím, že to jádro zábavy leží někde trochu jinde...

20847380
Mitsurugi napsal 30. 5. 2016 v 21.24

Strejda Phil: Overwatch nestojí 60 eur...

20877390
Strejda Phil napsal 30. 5. 2016 v 21.09

Potom,co obehrajete všechny hrdiny a hry,tak je ta hra najednou nuda a šeď.Je sice dost zábavná,ale multiplayer only hra se 3(nebo kolik jich tam je)módy hry,se opravdu za těch 60 € nevyplatí.Zatím radím,nekupujte to,až to bude ve slevě za 30 € a bude to mít obsah,tak berte.
Jinak je třeba optimalizace a PC settings PERFEKTNÍ.

20894091
Zarenix napsal 30. 5. 2016 v 21.00

TheSibep: To já měl přesně naopak :D První den bety pohodička hra, bavila mě. Druhý den už jsem měl vyzkoušené všechny hrdiny a začalo mě nudit hrát jednoho hrdinu a většina mě nesedla. Ke konci bety už jsem hrál jen proto, abych si něco zahrál s kamarády. Sedl mi jen McCree a Hanzo, ale dokola hrát pořád ty dva je otrava a ostatní mě nebaví. Jak jsem byl nahajpovaný, tak mě to velice zklamalo stereotypností.

Renee: Battleborn má podle mě lepší postup hrou. Kupuješ hrdiny, bedničky, dostáváš předměty. A ta beta mapa s těma bossema se dá vyhrát solo :D

20872480
TheSibep napsal 30. 5. 2016 v 19.45

Zdar, rád bych naverboval pár nových přátel můj nick na PS4 TheSibep. U bety jsem se první den nudil, druhý den mě to chytlo a už jsem se nedokázal odtrhnout od vydání jsem se na ní zcela zasekl a nemůžu přestat. Jen by to chtělo více takových šílenců co se od toho nemohou odtrhnout. Díky Overwatch jsem odsunul můj milovaný DS3, nové Uncharted a Dooma. Prostě je to teď můj nový miláček. Tak se těším, že se někdo ozve :)

20875595
David Plecháček napsal 30. 5. 2016 v 19.43

Vollodo: Pravdu díš. Jsou jiné, ani A, ani B. Čtenáři by se měli rozhodnout dle recenzí, případně podle videí.

8405418
Renee napsal 30. 5. 2016 v 19.42

Vollodo: Jsoucno: Jo já vím že každá hra je jiná, je to jako Destiny vs. Division... Ale jako hráč Battlebornu pozoruju úbytek hráčstva, ne teda ve hře, tam mi to nějaký mač vždycky najde, ale celkově aktivita komunity se zdá že se přesunula někam jinam... podezřívám Overwatch.

Overwatch

• Výrobce: Blizzard Entertainment
  • Vydavatel: Blizzard Entertainment