Recenzovaná verze: Xbox One
17. červenec 2017 13:25 / Tadeáš Pepř / Recenze / Diskuze (4)

Související hra

20875576
Smaug. napsal 18. 7. 2017 v 06.25

Dominik Nečesánek: SOMA měla taky své mouchy.
SPOILER: Třeba že hrdina ani napodruhé nepochopil princip kopírování, scéna s ukousnutou rukou, nebyl rozdíl mezi pohybem v lehkém a těžkém skafandru nebo že člověk nikdy nevěděl, jestli ho nestvůra zabije nebo jen omráčí.
Ale je fakt, že celkově to opravdu byla skvělá hra.

Editováno: 18. 07. 2017 v 06.26

20860885
Corvus von Corax napsal 17. 7. 2017 v 18.44

Obrovská škoda... tohle téma je tak strašně málo využívané... Od doby knihy Koule od Crichtona (a stejnojmenného) filmu, si přeju aby někdo tohle téma využil. Byla tu S.O.M.A. a Bioshock, z filmu jen zmíněná Sphere (Abyss od Camerona nebyl podmořský thriller/horor) a tím tohasne. Obrovská škoda. Strašně rád bych si něco podobného přečetl. Kdyby měl někdo info o nějakém podmořském hororu, tak sem s tím.

Editováno: 17. 07. 2017 v 18.44

20876465
Palmy napsal 17. 7. 2017 v 17.36

Pozor Spoiler:
Včera jsem dohrál: 1,5 hodiny čistého času. Ze hry se vyklubal walking simulátor ve vodě, ve skafandru. Beze strachu chodícím, sem a tam, důvod? Neznámý. Místo toho,aby hlavní hrdina řešil základní faktory svého vlastního přežití, rozmlouvá neustále s ženou, která s ním (pravěpodobně) v pozdější době dělá interview, i když se nakonec nedostaneme nahoru (poslední tlaková komora je již obsazená nakonec jiným přeživším), to jsem sám nepochopil, na druhou stranu mě ta hra nepřesvědčila, abych ji měl chápat. Nakonec jsem vlastně jen tupě kráčel a kráčel směřem ke konci. Tak strašně jsem doufal, že se aspoň na chvíli ocitneme, jako hráči i bez skafandru a projdeme si útroby nezatopené částí podvnodního výzkumného zařízení, avšak bohuzěl, v tom těžkopádném a nemotorném obleku jsme od začátku do konce. Co si z té hry snad jedině zapamatujete ? Obří pavoučí kraby, kteří Vám v případě střetu propíchnoul skafandr. Kvůli nim budete tak jedině nejvíce úmírat, protože hold světlice někdy nefungují a vy jste mnohem sympatičtější cíl.
Naštěstí je ta hra opravdu krátka, a to je její nejtvětší plus, protože útápět se v tomhle ještě dálší hodinu, potažmo dvě navíc, už bych sáhla i po nižŠím hodnocení.

Editováno: 17. 07. 2017 v 17.37

20877159