Mirror's Edge Catalyst

Recenzovaná verze: PlayStation 4
20. červen 2016 10:00 / David Plecháček / Recenze / Diskuze (12)

Související hra

20843806
Ludo napsal 23. 6. 2016 v 20.38

MIrror's Edge nie je hra pre kazdeho. Je to v podstate logicka plosinovka, kde sa hlada cesta a treba mat postreh a zmysel pre orientaciu. V druhom rade to je zavodna hra (komunita okolo hry sa hlavne porovnava v dosiahnutych casoch a najdenych skratkach). Ked clovek nerobi chyby a ide plynule bez zastavenia, tak ten pohyb vypada omnoho lepsie (staci pozriet akykolvek speedrun), ako ked sa pomaly prechadza a hlada sposob ako niekam vyskocit. Zaroven ako vo vacsine zavodnych hier ide pri zlepsovani, o nekonecne opakovanie a hladanie o nieco lepsej skratky.

7396478
Izar napsal 22. 6. 2016 v 19.39

kolem té hry byl podle mě příliš velký hype.
Grafika, který by oslnila před pár lety, ale určitě ne v roce 2016 a hratelnost, která staví pouze na parkuru není důvod abych si hru pořídil, už podle videí mi hra přišla jako nuda

20876465
Palmy napsal 21. 6. 2016 v 00.49

KRása, prostě nádhéra . Úplná fantazie :D

Editováno: 21. 06. 2016 v 00.56

20874931
SpeedyRedy napsal 20. 6. 2016 v 21.47

Ještě jsem nehrál ale z textu recenze mi to připadalo, jako by vývojáři neměli herní vizi a celé to zinscenovali jen pro přání hráčů a vidinu tržeb z nadějného jména. Každopádně, jestli někde najdou nějaký bazarový kousek, dám tomu přes léto šanci.

Editováno: 20. 06. 2016 v 21.49

20866316
Wumitai napsal 20. 6. 2016 v 15.27

dal bych 4/5, ale recenze jako takový je vynikající

20875566
cx napsal 20. 6. 2016 v 15.23

Drotman: Vhled do města nabízejí delivery mise, nalezené dokumenty a možná ještě nějaké další prvky. Cestování po městě není rozhodně bezcílné a dlouhé přesuny mezi známými lokacemi lze realizovat fast travelem.

20875566
cx napsal 20. 6. 2016 v 15.21

Dohrál jsem včera. Z celé hry se mi líbila hlavně poslední příběhová mise. To prostředí bylo parádní a třeba situace, kdy jsem doběhl k výtahu, na který čekalo 15 členů KrugerSec, bude jedna z těch nezapomenutelných. V recenzích je kladně hodnocený open world, ovládání a komunitní trasy. Slabší je příběh, vykreslení postav a souboje. Sice jsou docela dobře udělané, ale jsou strašně jednoduché a exploitnutelné. Nejobávanější protivník, Sentinel, neumí vylézt na překážku a všem jednotkám, co proti vám stojí, trvá několik sekund, než vás najdou a rozhodnou se něco dělat. Díky tomu jsou souboje jednoduché a jak to tak bývá, ten nejhorší je v první třetině hry, kdy Faith ještě není úplně v nejlepší kondici, hráč nemá ovládání ještě v ruce a má se postavit v aréně několika vlnám nepřátel na docela špatně řešeném prostoru. Arény jsou podle mě slabinou téhle hry, ale naštěstí jich tam moc není a snad jen dvě nebo tři vyžadují pokosení všech nepřátel.

Příběh byl zabit hned na začátku. Šel jsem po něm jen s odporem, fakt mi nebylo příjemný dělat věci, které se tam odehrávaly. Faith prakticky otočila město vzhůru nohama hned v jedné z prvních misí a celá hra byla jen honbou za jejími ambicemi. Nekoukala vpravo vlevo a politicky se chovala jak slon v porcelánu. Příběh to honilo takovým tempem, že postavy nedostaly žádný prostor, aby si k nim hráč vypěstoval nějaký vztah. Asi bych byl raději, kdyby první půlka příběhu byla o tom, že je Faith prostě jen runner. Entita pohybující se na hraně zákona, tolerovaná konglomerací, která se po pobytu ve vězení vrací do života. Tenhle aspekt měly možná přinést flashbacky z dětství naší hlavní hrdinky, ale nějak to nevyšlo.

Ale co už, vývojáři podle mě chtěli hru, která začne až po jejím dohrání. Je to běhací simulátor a má dobře našlápnuto k tomu, aby se stal oblíbenou kratochvílí speedrunnerů i jiných šílenců opakující pořád to samé dokola. Takže bych dal 4/5 s tím, aby od toho lidi neočekávali nějaký hluboký lidský či filozofický zážitek. Já se teda do City of Glass nějaký čas teď nepodívám.

7739207
spoock napsal 20. 6. 2016 v 15.06

Nelíbí se mi ani stylizace, pro mě sterilní hopsání nepředstavuje nic opodstatněného pro rok 2016. První ME zaujmul, páč to bylo něco nového, ale v době, kdy existuje Dying Light je laťka nastavena výše, než splňuje MEC

20859176
Drotman napsal 20. 6. 2016 v 13.25

Mali spraviť príbehovku, to bezcielne hopsanie po strechách ma prestáva baviť, mohli pridať aspoň niečo na zbieranie, čo by mi povedalo viac o svete, je to škoda nevyužitého potenciálu

20864720
JMBounce napsal 20. 6. 2016 v 12.49

Pro mě zklamání roku. Jako fanda prvního dílu, který jsem hrál pořád dokola je tohle hnus. Což o to grafika OK, ale: Nesmyslná architektura vnitřků budov, dost omezený open world, nudné vedlejší aktivity na čas, nezajímavý příběh, bezcharakterní postavy. Jediný co se mi libí oproti prvnímu dílu jsou souboje, kterých mi přijde poskrovnu. Lituji vyhozených peněz. Koho bavil první díl tak ať si ho radši zahraje znova.

20881144
Cadaveria napsal 20. 6. 2016 v 12.26

Pro mě také docela zklamání. Hru jsem dohrál v pátek a nijak jsem se do ní nehrnul. Uvítal bych možná více vedlejších aktivit a příběhové mise mi přišli až moc krátké. Když jsem musel snad po dvacáté běžet tím samým místem už mě to nudilo, navíc dokud jsem nedostal hák, nedostal jsem se například do jiné části města nebo k nějakému bilbordu. Soubojový systém se mi moc líbil ale přišel mi moc lehký. No žádnou díru do světa to opravdu neudělalo.

20857741
vokser napsal 20. 6. 2016 v 11.24

Jo jo já to věděl že to nebude žádná sláva.