Merchants of Brooklyn

Recenzovaná verze: PC
15. červenec 2009 00:34 / Martin Strnad / Recenze / Diskuze (17)

Související hra

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20809508
TarguMures napsal 15. 7. 2009 v 17.14

Aspoň, že tvůrci chystají další díl :)

Nahlásit nevhodný obsah

20830182
RadimMaPosranouPrdel napsal 15. 7. 2009 v 15.34

hej cože,to bude pecka :D to chci zkusit!

Nahlásit nevhodný obsah

20833970
shadow.fox napsal 15. 7. 2009 v 15.22

Tohle je ukazka toho ze vyvojari si v prve rade meli vyzkouset naprogramovat svuj herni engine a presvedcit se o tom ze tym programatoru umi programovat nez pak pozdeji domrvit CRYEngine... Navic celkovy koncept stoji za nic jak jiz zde bylo nekolikrat zminovano... Osobne byt Crytekem tak bych je jeste zazaloval za neschopnost.... No pravda kazdy nejak zacina a uchyti se jen velice malo amaterskych tymu ktere uz ale maji nejake zkusenosti... ani bych se nedivil kdyby tento vyvojarsky tym se za chvili rozpadnul protoze spatna herni distribuce je i spatnym konceptem tymu a jejich vnitrnich vyvojovych modelu respektive organizace (jestli nejakou meli)... To je asi tak vsechno co na takovouhle sracku muzu napsat

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 15. 7. 2009 v 15.34

no ja jsme hral, takze bych se byt tebou vyvaroval.. chytracit umi kazdej, beru tech 1/10 jako recesi a schvaluju ji takhle..

vychazi denne tolik sr*cek a to ti nevadi ..

Nahlásit nevhodný obsah

20833970
shadow.fox napsal 15. 7. 2009 v 16.58

Tady jde o to ze tolik sracek nevychazi na dobrych enginech... Kdyby to meli na nejakem free engnu nebo na enginu licencovanym pod LGPL nebo GNU/GPL tak bych mel jiny nazor... Ono se staci i podivat na videa co jsou nasteamovana na Youtube, uz to vypovida o tom ze tento titul je garbage... hosi proste neco zkusili zplacat bez toho aniz by si precetli dokumentaci ke Cry Enginu... protoze ten engine toho umi daleko vice nez oni predvedli... Ale jako pokus dobry.. doufam ze jejich dalsi titul bude o neco lepsi... sam vim ze neni lehke vyvijet hru a uz vubec neni jednoduche vyvijet herni engine... prave proto jsou tu vetsinou dve skupiny jedna co vyvine engine a druha co vyvine hru jestli je spatny engine ale hra je dobra nebo naopak to uz zalezi na vyvojarich a jejich schopnostech, psychickych zavislostech atd... neni to takova sranda jak to vypada. A vytvorit dobry titul na dobrem enginu to trva delsi dobu nez 2 roky vzhledem k tomu ze moderni technologie neustale pribyvaji... prave proto treba Blizzard nebo 2K Czech pracuji na svych titulech tak dlouho... i Unreal Tournament 3 byl ve vyvoji delsi dobu nez bylo oznameno ono si staci nekde pro zvedavost sosnout z netu Unreal Engine 3 a podivat se do hlavicek zdrojovych souboru od kdy do kdy jim plati copyright... nebo kdyz uz se nekdo pohybuje na Steamu a ma HL2 SDK tak at se podiva do zdrojaku od SDK-cka a zjisti ze tyto tymy netvorily hru pouze 2 roky nebo rok.....

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 17. 7. 2009 v 09.17

no on turok na ue taky nebyla zadna slava, hral jsem konzolovou verzi, to byla sice nuda, ale dala se, ale PC verze, to se hrat ani nedalo (hral jsem zhruba stejne tak dlouho jako tohle MOB).

jinak odkdy dokdy nekomu plati copyright bych nebral jako smerodatnou existenci soouboru LOL

Nahlásit nevhodný obsah

20835201
fun3sak napsal 15. 7. 2009 v 14.34

velmi podhodnotene, mi to pride. na metacritics priemer 35/100. kor ked v levele a vo videorecenzii to janchor uplne nezostrelil, skor naopak to bral ako priemer.

Nahlásit nevhodný obsah

9962016
Janchor napsal 15. 7. 2009 v 14.58

Hod janchorovi eighties kyberpunkovou atmosferu, zblajzne ti to i s navijakem..

Nahlásit nevhodný obsah

20835201
fun3sak napsal 15. 7. 2009 v 17.12

neverim ze by si totalnu sragoru vytiahol do priemeru, len kvoli tomu.

Nahlásit nevhodný obsah

20832461
lamzor napsal 15. 7. 2009 v 12.48

musim suhlasit. tato hra je to najhorsie co som hral za posledne roky. z trailerov vypadala docela obstojne. aj ked som ju nekupil, tak som to vydrzal hrat asi 10minut(a to len koli tomu ze mam rad cell shading a dufal som ze hra bude aspon ako-tak hratelna).
verim ze borderlands bude lepsie :)

Nahlásit nevhodný obsah

20811023
gygant napsal 15. 7. 2009 v 10.41

Škoda, že chybí údaj (opakovaně) o způsobu distribuce tohoto díla a jeho ceně. Mně by též zajímalo, jak se dostali ke Cry Enginu - jsou vývojáři jedním z těch akvirovaných týmů Crytekem? Pokud jo, a hra je opravdu tak šitózní, tak to šlápli vedle, co? Tyhle story o tom, kdo je vývojář, co má za sebou či před sebou, by mne docela zajímaly. Jasně, tohle je recenze, a můžu si to najít jinde, ale to víte, jsem pohodlnej.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 15. 7. 2009 v 11.39

koupis (resp nekoupis) na steamu

Nahlásit nevhodný obsah

20809476
Bodo635 napsal 15. 7. 2009 v 18.26

bohuzel ze Steamu to Valve uz asi stahlo, alespon ja to nenasel ...

Editováno: 15. 07. 2009 v 18.28

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 15. 7. 2009 v 19.13

jj, uz je to pryc, asi se to moc neprodavalo (bylo to tam - nevim - pred pul rokem?)

Nahlásit nevhodný obsah

20835529
tongpils123 napsal 15. 7. 2009 v 08.57

A to za to chtej prachy?? :D

Nahlásit nevhodný obsah

20813821
Fadad napsal 15. 7. 2009 v 02.50

"It’s not a game, but three hours of torture"

Nahlásit nevhodný obsah

8832676
Roiser napsal 15. 7. 2009 v 00.37

EHm...v hodnocení vám za 1 chybí 0....nebo? xD

Nahlásit nevhodný obsah

Merchants of Brooklyn

  • Vydavatel:
  • Žánr: 1st person akce
  • Datum vydání: 17. 03. 2009
  • Platformy: PC