Maths Training

Recenzovaná verze: DS
26. červenec 2008 00:00 / Martin Strnad / Recenze / Diskuze (7)

Související hra

4739079
Bird59 napsal 9. 8. 2008 v 18.50

Ano, přiznávám, že jsem jako člen oné menšiny léváků poněkud přestřelil. Leváků je vskutku podle různých informací na internetu zhruba 10% celosvětové populace. Holt členové menšin jsou vždy mnohem hlasitější při boji za svou věc, než zástupci "normání" masy :-). Jinak je ale fakt, že počet leváků neustále stoupá, stejně jako se vypouští staré učební metody ve školách, kde leváky ještě nedávno přeučovaly, takže ta polovina populace nemusí být zas až tak daleko ;-)

Editováno: 9. 08. 2008 v 18.55

20818461
alex.koller napsal 27. 7. 2008 v 14.26

Z clanku jsem cetl jen par odstavcu, o hre nevim nic ale co z toho clanku jasne vyplyva je ze autor je idiot. Oznacovat soucasnou dekadu tohoto stoleti za leta desata je jeden z dukazu. Rikat ze matematika, fyzika atd. je mezi normalnimi lidmi povazovano za neco nesmirne nudneho je hodne odvazne tvrzeni. Dokud budou na tenhle server prispivat takovahle hloupa individua tak asi nema cenu sem chodit.

16841659
podzimator napsal 28. 7. 2008 v 11.33

desátá léta :)

20810471
Helgi napsal 27. 7. 2008 v 22.42

oznaceni "idiot" je podle me prilis silne, ale chapu, ze tahle "hra" asi rozhodne nebude bavit hrace, ale spis prave lidi, kteri povazuji fyziku a matematiku za velice zajimavy obor, takze klidne at to ma 1/10. a taky bych souhlasil s autorovou poznamkou o cene

1205576
Lesek.Maciazek napsal 27. 7. 2008 v 14.55

Tak sem nechoď. Já se dobře pobavil, fajn recenze :)

20818447
dinksmallwood napsal 26. 7. 2008 v 21.27

K recenzi ani hodnocení nemám námitky (článek jsem jen prolétl očima a veřím že ta hra je pěkná chujovina), ale jedna věc mě fakt rozesmála: "...produkt, který kašle na polovinu populace píšící levou rukou..." Možná by si měl nejdřív autor zjistit, kolik je na světě leváků (nebo spíš kolik je polovina z celku? to je ta hra na výuku matematiky vážně tak špatná, že ani tohle se člověk nenaučí? :P)

20787451
the_pest napsal 28. 7. 2008 v 20.25

podle mych osobnich zkusenosti je ta polovina levaku tak 10% :D