Life is Strange: Before the Storm - Episode 3: Hell is Empty

Recenzovaná verze: PlayStation 4
21. prosinec 2017 13:30 / Jiří Bigas / Recenze / Diskuze (3)

20868542
mikez napsal 21. 12. 2017 v 19.08

LiS je super zážitok ale musím naň nazerať s obrovským odstupom (ale to platí do istej miery o každej hre), inak je to vlastne dosť plochá vec a to od gameplayu cez interaktivitu a grafiku (štylizácia je super ale niekde by to chcelo veci viac doťahovať) až po príbeh, niektoré postavy, hluché miesta...A to píšem ako veľký fanúšik celej série, ktorá má svoje úžasné momenty. Vo svojej kategórii hier ide pravdepodobne stále o to najlepšie, čo je vlastne smutné, s ohľadom na to, ako málo a pomaly sa hry mentáne za dobu svojej existencie vyvinuli.

Editováno: 21. 12. 2017 v 19.11

20803914
Katka Stuchlíková napsal 21. 12. 2017 v 18.03

Já třetí epizodu dorazila včera a byla jsem z toho věčného fňukání, vzdychání a tklivých nekonečných záběrů ke konci už naprosto otrávená. Nutno říct, že mi ten patos lezl na nervy už v průběhu druhé části. Takže jsem byla zvědavá, co na to velký fanda Jirka a vcelku mě překvapilo, že to taky nevidí úplně duhově :-) Upřímně jsem byla na konci ráda, že už to mám za sebou, tenhle prequel nebyl úplně můj uslzený šálek kafe.

To s tím emailem hledané ženy mě taky napadlo, dlužno ale podotknout, že - !!!drobné SPOILERY!! - byla ta paní v onu chvíli lehce indisponovaná, takže by nám na maila asi neodpověděla. Taky mi přišlo hodně divné, jak ona žena celou dobu o něco hrozně usilovala a pak tak nějak z ničeho nic se rozhodla, že už to nechce a basta. To jsem nějak nepochopila. Potitulková scéna byla ale boží, tuhle facku jsem si fakt masochisticky užila :-)

20863161
Tataboj napsal 21. 12. 2017 v 15.35

Já jsem cca po 45 minutách hraní zjistil, že hra neregistruje mé poslední dvě hlavní volby z epizody 2 a chová se, jako bych učinil opačná rozhodnutí. Takže asi budu muset znovu začít od určitého bodu v předchozí epizodě. ¯\_(ツ)_/¯

• Výrobce: Deck Nine
  • Vydavatel: Square Enix
  • Žánr: Adventura