Lego Worlds

Recenzovaná verze: PlayStation 4
27. březen 2017 12:00 / David Plecháček / Recenze / Diskuze (6)

Související hra

20912497
stepan.talsky napsal 28. 3. 2017 v 18.35

Nevím jak ostatní, ale mě ta hra baví. Kdybych jí hrál sám tak to asi nebude ono, ale hrajeme jí s kamarádem a zatím jsme si k tomu sedli na 3 odpoledne, když jsme měli čas a odehráli jsme něco přes 12 hodin. Já od této hry prakticky nic moc neočekával, vzhledem k ceně, a tak nehrozilo, že bych byl zklamaný. Hra mě baví o mnoho více než Minecraft, kterému se to sice podobá, ale Lego Worlds mi přijde barevnější a lepší co se týče hratelnosti. Samozřejmě to má své mouchy. Tak například, že pokud kopete opravdu hluboko pod zem, tak postupně vůbec nic nevidíte a i když máte lucernu, tak jí nemůžete držet společně s krumpáčem/sbíječkou a také občas z nepochopitelných důvodů nesvítí. Ale i tak mě ta hra baví a myslím, že mě bude bavit ještě dlouho. Je to po dlouhé době něco jiného, oproti Lego hrám podle filmů, ve kterých přesně víte co se stane. Tady to nikdo nevíte, už jen kvůli tomu, že každý nový svět je jiný. Chápu, že dost lidí to bavit nemusí a celkem je chápu, ale pro mě je to skvělá hra, u které vám rychle uteče několik hodin a když jí hrajete s kamarádem/sourozencem, tak to platí dvojnásob.

20910331
Dominicaris napsal 28. 3. 2017 v 12.09

Hodnocení chápu, ale nedivil bych se kdyby to bývalo dostalo 2/5. Pro mě strašná nuda.

20881439
jakumare napsal 27. 3. 2017 v 21.51

V early accessu šlo od začátku objevovat neustále se generující obrovskej svět a stavět si, co se vám zamane... v tý hře jsem pobyl dobrých 40+ hodin, a to jen tim, že jsem si tam objevoval a stavěl a prostě blbnul a nikdo mě neprudil. To se, zdá se, s ostrou verzí změnilo, a to mě dost mrzí. Stejně jako to, že (co jsem čet v diskuzích na steamu) vás tvůrci nenechaj stavět vlastní dopravní prostředky (to sakra uměli i starý LEGO Racers), po čemž velká fůra fanoušků volala už od prvního spuštění v EA.
Ještě jsem tuhle plnou verzi nezkoušel, ale popravdě ani nemám motivaci... beztak se obávám, že můj mega hrad na vysokánskym kopci, pod kterym vzkvétala vesnička, což jsem stavěl opravdu, ale OPRAVDU dlouho, tahle verze hry srovnala se zemí. Nedělám si iluze. Škoda.

20809076
red-icius napsal 27. 3. 2017 v 18.35

mě to přijde jako brutální otrava .. ovládání na pytel, vůbec nevím, jak se s tím poperou děcka, ale já to teda hrát nebudu :-/
(koupil sem day one, hrál sem hoďku a už sem to vůbec týden (dva?) nezapl)

20810965
mustaffa napsal 27. 3. 2017 v 15.55

Z recenze: "To je ta volnost, to znamená dělat si, co koho z nás zamane. Ale přesně to ve hře chybí a o tom ta hra měla být." - přesně, to mě na Lego Worlds strašně mrzí. Měl jsem představu, že s mým prckem postavíme např. autodráhu a potom budeme závodit atd. Ale ono ne, ten začátek je těžký, kamera zlobí hodně a co je nejhorší hra vás neučí stavět něco pěkného. Většinu questů odbydete něčím opravdu ošklivým, jen aby jste to splnily.
Možná tedy až odehrajete těch 20 hodin a budete "mástr byldr" se stovkou zlatých kostek, ale to je obrovská daň.
Jinak souhlasím, že hra je v základu dobrá, objevování baví, jen to stavění není ono. Tak snad se vývojáři o hru budou starat a budou přicházet s updaty a patchi apod.

20845348