Layers of Fear 2

Recenzovaná verze: PlayStation 4
30. květen 2019 11:04 / David Rozsíval / Recenze / Diskuze (5)

Související hra

20875576
Smaug. napsal 30. 5. 2019 v 20.54

GudMen: Přiznám se, že podobné hry mě k vícenásobnému hraní nelákají. Hra mě bavila, i když jsem ji úplně nechápal, a po dohrání jsem si dohledal detaily. Spíš než motivace k dalšímu hraní mě ta mechanika zklamala. I když další varianty zakončení byly zajímavé, proházet celou hru znovu se mi kvůli tomu nechtělo a jen jsem se na ně podíval na YouTube. Radši jsem si místo toho zahrál DLC, které se mi líbilo rozhodně víc než zdejšímu recenzentovi.

20808184
GudMen napsal 30. 5. 2019 v 17.42

Smaug.: Ona totiž smrt v prvních LoF nemusí znamenat, že jsi selhal. Často se tak dostaneš do nových lokací a mechanika s ní spjatá je klíčem k definitivnímu zakončení hry. Pro mě de facto představovala celou pointu hry. Ale je pravda, že hra tohle nedává jasně najevo, a tak může být pro mnohé matoucí, i pro mě zprvu byla. Potřeboval jsem ji projít dvakrát.

20875576
Smaug. napsal 30. 5. 2019 v 17.22

GudMen: Po pravdě jsem nejdřív ani nepochopil mechaniku. Něco na mě vybaflo, najednou jsem byl o kus zpátky a to něco už tam nebylo. Napoprvé jsem ani nevěděl, že jsem umřel, když podobných efektů je hra plná. Prostě divné.

20808184
GudMen napsal 30. 5. 2019 v 14.17

Smaug.: V čem podle tebe první LoF nezvládly umírání dobře?

20875576
Smaug. napsal 30. 5. 2019 v 13.50

Škoda. Jen v recenzi moc nechápu tu referenci na Somu. Nevzpomínám si, že by tam byla místa, kde hráč zemře jen ze zvědavosti a bez možnosti obrany a "akční" (spíše plíživé) pasáže fungovaly docela dobře - nebyly přehnaně obtížné, takže se s dostatkem opatrnosti dalo projít na první pokus nebo aspoň utéct a zkoušet to znova. Přehnané umírání samozřejmě zabíjí atmosféru, s tím souhlasím. Ani první díl LoF podle mě umírání nezvládl dobře, ale nebezpečných míst tam bylo tak málo, že to moc nevadilo.

Layers of Fear 2

• Výrobce: Bloober Team
  • Vydavatel: Gun Media