Lake Ridden

Recenzovaná verze: PC
29. květen 2018 19:45 / Jakub Kříž / Recenze / Diskuze (7)

Související hra

10453298
Kuba Kříž napsal 31. 5. 2018 v 08.38

daremes: Souhlasím, Firewatch se ale nesnaží o realističnost. Já mluvil o realisticky ztvárněných exteriérech jako třeba ve hře Vanishing of Ethan Carter. Nic podobného jsem v Unity ještě neviděl. Nic ke kochání. Interiéry má ale slušný.

Editováno: 31. 05. 2018 v 08.42

20861459
daremes napsal 30. 5. 2018 v 23.02

Kuba Kříž: A co treba Firewatch? To je treba graficky jedna z nejhezcich (3d) her vubec...

20878715
Psychoq napsal 30. 5. 2018 v 20.22

Hru asi zkouset nebudu, ale recenze se mi libila :)

20875576
Smaug. napsal 30. 5. 2018 v 07.55

Hru jsem nehrál, ale ze zkušeností z jiných mohu říct, že neschopnost vyřešit nějakou hádanku je většinou na mé straně než na střeně autorů, kteří ji nedostatečně vysvětlili. Prostě něco přehlédnu nebo špatně pochopím a pak se mi stává, že musím googlit řešení hádanky, která je většině jasná na první pohled a ty, na které se doptává nejvíc lidí, nějak zvládnu. Popisovaný problém s řazením pěti předmětů je zrovna z toho soudku, který mi moc nesedí. Pokud se to dobře ovládá, asi bych zkusil všechny možnosti, je jich "jen" 120.

S nápovědami v logických hrách nesouhlasím, pokud nejsou nějak příběhově vysvětlené (jako třeba v Ghost of a Tale). Pokud jde o ty, které mají člověka jen nakopnout, tak ty mi většinou nepomůžou (buď už tu část vím a tedy nepotřebuji, nebo nápovědě stejně nerozumím). No a kompletní řešení je srovnatelné s cheatem na nesmrtelnost u bosse, kterého nemůžu porazit. V dnešní době googlu a videonávodů mi přijde zbytečné to dávat i do hry.

10453298
Kuba Kříž napsal 30. 5. 2018 v 07.32

daremes: Nebudu lhát, nejsem programátor a v Unity jsem nikdy nic netvořil, takže netuším, jaké jsou úskalí tohoto enginu (každý engine však nějaké má). Vycházel jsem čistě ze své zkušenosti s Unity hrami, kde jsem zatím nenarazil na titul, který by obstojně a realisticky ztvárnil exteriéry. Možná je to tím, že byli zatím všichni tvůrci patlalové, nebo je to možná (možná) v jisté míře i chyba Unity enginu. Možná obojí. Jak říkám, nevím, a proto je tam to slůvko "možná". :)

preidaq: Máš pravdu, moje chyba.

Editováno: 30. 05. 2018 v 07.38

20861459
daremes napsal 29. 5. 2018 v 23.38

Vzdycky mi prijde vtipny, jak kluci, co pisi clanky o hrach, neplytvaji "dojmy" typu "...nenarazíte na ohromující výhled, ale to už je možná technické omezení použitého Unity enginu", aniz by o tom "technicky" neco vedeli. To tak nekdo v dobach starickeho Unity 3D neco prohlasil a zaroven se pak na Steamu objevovaly ohavne hry vyrobene v Unity 3-4 a laicka verejnost a ruzni ti youtuberi si osvojili nejakou hlasku, ze tohleto a tamhleto je kvuli Unity, aniz by se to zakladalo na faktech...Zjednodusene se da rict, ze hra v Unity bude tak hezka, jak si ji jen zvladnes udelat a kolik ti dovoli budget...

4624042
preidaq napsal 29. 5. 2018 v 23.33

"celiství obrázek"