Knights of the Temple 2

Recenzovaná verze: PC
20. leden 2006 00:58 / Lukáš Grygar / Recenze / Diskuze (3)

Související hra

-1
Erich Topp napsal 3. 3. 2014 v 22.14

Sory, ale tohle není recenze, ale chrlení špíny. Od recenze očekávám, že mi hru přiblíží, rozebere pořádně její prvky jako příběh, grafiku, soundtrack, hratelnost... Kdybych už neměl hru za sebou, tak mi tahle recenze o ní vůbec nic neřekne (krom toho, že je to odpad, protože téměř o nic jiném se zde nepíše). Jistě že to není klenot a nemusí se to líbit každému, jenže například s ovládáním to není ani zdaleka tak divoké, trvá to, než si člověk zvykne, ale jde to v pohodě, navíc ovládání si může každý nastavit, nehledě na to, že jde o dvě klávesy pro zvláštní schopnost, dvě klávesy, útoku, pohybové klávesy, skokúpoužití a obranu, což není snad až taková hrůza. Kamera čas od času lehce pozlobí, ale není to až tak dramatické. Myslím, že recenzenta buď hra neoslvila a cítil potřebu ji podupat, a nebo se prostě špatně vyspal. Na odpoledne se jedná o dobrou zábavu se zajímavými questy a příběhem, která si na nic nehraje. A jiak řekl bych, že recenzent snad hru ani nehrál, protože mluví o "kouzlení v kombinaci s bojem," což je trochu zcestné, když mezi zvláštními schopnostmi je pouze vyléčení (víra) a zuřivost, což za nějakou velikou magii asi považovat nelze, ale budiž. Pro mě i po letech dobrá oddychovka.

8119158
dark.sin napsal 5. 6. 2009 v 09.56

Zdravím Vás. Mám nějaký záhadný zákys. Momentálně mám splněné všechny questy (kromě hlavního samozřejmě), v inventáři 2. část kotle (nalezenou společně s perlou na kamenném ostrově po otočení těch sloupů). Hlavní problém je ten, že netuším co a kam dál. Runu použít na ostrově nejde (ale bliká tam černobíle její obraz), čarodějky tam nikde nejsou....
Nikdo mi nechce zedat jakýkoli další quest, tak prosím o radu někoho, kdo se dostal dál než já aby poradil, ideálně na můj email (dark.sin@seznam.cz)

9339633
mickthemage napsal 20. 1. 2006 v 01.21

Tato hra je len dalsi dovod na to, aby to v Cauldrone zabalili!!! Kdes u tie zlate casy Quadraxu a Spellcrossu? Zhodou okolnosti som to chvilu hral, a zhodou okolnosti som to prave dnes mazal :) (oukej, tak predal som originalne cd, nie to mi nikto nebude verit ;) ). Conan bol na tom este celkom dobre, ale tato hra nie je ani ryba, ani rak, ani Conan a ani drak. Rozmyslam kedy som naposledy videl hru s tak prisernym ovladanim. Nervy v prdeli - a mozno som len malo trpezlivy, ale toto je mrhanie potencionalom tvorcov, a casom hracov.

Knights of the Temple 2

• Výrobce: Starbreeze Studios
  • Vydavatel: TDK Mediactive