Inversion

Recenzovaná verze: PlayStation 3
14. srpen 2012 00:00 / Jiří Pavlovský / Recenze / Diskuze (3)

Související hra

-1
petr2777 napsal 9. 2. 2015 v 04.53

Já hru hrál a musím říct, že mne to hodně zklamalo. Ze začátku dobrý. Zaujal mě příběh a doufal, že najdu svojí dcerku. Avšak po kratké době mě to přestalo bavit. dohrál jsem to k tomu jak se tam ty mutanti modlí a ten jeden uteče. Vleze do exoskeletu a hází granáty jak magor. Párkrát mě zabil, ale moje trpělivost nezná mezí. Ovšem po tom co jsem asi po dvacátý konečně nacpal tomu hajzlovi granát do prdele a myslel jsem, že je s ním amen, tak přišlo překvápko. Začal po mě házet všechno co mu přišlo do cesty. Když jsem mu utekl a on se kdovíjak objevil přímo přede mnou a znovu mě zabil, tak jsem myslel, že si to půjdu hodit doopravdy. Nejhorší na tom celém je to, že celou tu scénu musíte hrát od začátku a to mě asi po padesátý přestalo bavit. Zbytečný nesmysl.S recenzentem musím souhlasit v tom, že se hra hodně opakuje. Nepřátelé jsou stále stejní. Jeden má šátek, druhej je tlustej a ti se stále opakují. Já osobně bych hře nedal ani ty 3 z 5. Max 2. Těžkej průměr.

-1
Tataboj napsal 13. 7. 2014 v 15.03

Very: Jo, recenzenti takhle píšou recenze, že si hru nezahrajou a pak zrecenzujou. A Bonusweb, z toho by si Hrej měli vzít příklad, to jo (ten na tuhle hru nenapsal ani recenzi, BTW).

-1
Very napsal 13. 7. 2014 v 13.21

je mi lito ale asi jste hru opravdu nehrali, protoze hra je sice obcas stereotipni a nekdy az otravna castmi kde cekate az vam partak pribehne aby jste mu mohli pomoct nahoru, ale celkove pribeh ma plno zvratu a armada si "dovolenou" nevzala a pokud vim tak boss se ukaze stejny max 2x takze nevim co tohle psalo za neandrtalce ale doporucoval bych ti pristup bonuswebu nejdriv zahraj a pak pis ne ze kouknes na par videi a hodnotis

Inversion

• Výrobce: Saber Interactive
  • Vydavatel: Bandai Namco Games